Notícia

Vodafone España no atén en català peró sí en anglès o alemany

El Twitter oficial de la companyia argumenta que només atén en castellà però també ho fa en altres llengües

El compte de Twitter de Vodafone España ha protagonitzat avui una polèmica lingüística per negar-se a usar el català en la seva comunicació oficial per les xarxes socials. Un usuari de Twitter ha denunciat que la companyia telefònica assegura que a les xarxes socials només atén en castellà, però a la vegada es poden veure imatges de com des del mateix compte de Vodafone España la companyia contesta tuits en alemany o anglès. 
 
No és la primera vegada que la política lingüística de Vodafone crea controvèrsia. I és que no totes les línies d'atenció al client de la companyia telefònica donen la possibilitat d'escollir l'idioma. Tot i que l'apartat referent als "Drets lingüístics" del Codi de Consum especifica que les persones tenen dret a rebre la informació en català, no sempre és fàcil accedir al català des de les plataformes telefòniques, que solen oferir molts idiomes però no prioritzen el coneixement del català en els seus treballadors. 

Opina

Configuració
Publicitat
Publicitat

Fòrums

  • 9.161.737 missatges
  • 216.321 temes
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums
Publicitat