Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Salvador Sostres presumeix d'haver enculat a Carme Chacón.

el10cat3.705 12 552
SOSTRES PRESUMEIX D'HAVER ENCULAT UNA MINISTRA.

És habitual que Salvador Sostres 'SS' expliqui la seva versió dels suposats embolics que ha mantingut durant la seva dilatada trajectòria nocturna. L'opinador mamporrero de Convergència Democràtica i bufó de DaViD Madí deixava entreveure amb tot luxe de detalls aquest dissabte en el seu bloc personal que l'any 2000 s'havia embolicat amb una dona que tot apunta intencionadament que era la recent nomenada nova ministra espanyola d'Habitatge, Carme Chacón. A més d'airejar l'afer, SS en dóna detalls de la suposada bacanal amb la futura cap de llista del PSC per Barcelona a les eleccions estatals. Ja ho diu David Madí a les entrevistes: igual que el seu mestre Prenafeta, el llibre de capçalera de la seva tauleta de nit és el Príncep de Maquiavel. Per tots els mitjans, fins a recuperar el poder sempre. Alguns això dels escrúpols i l'ètica ja se sap que els queda lluny. Que es prepari Duran Lleida, és el següent del top five de la llista de Madí dedicada a elements a liquidar.

http://www.directe.cat

ARTICLE:

De quan estava equivocat

Et recordo encara de la meva època sociata. Ens vàrem conèixer a la sortida d’una ràdio i tenies les dents més separades i el serrell tallat amb menys gràcia però per una cosa o per l’altra te’m vas posar a les ganes. Van ser algunes trucades vagues i d’altres més concretes; i un dia vam anar a sopar al Drolma i la llum se n’anà i encengueren espelmes. Era pels volts del Nadal del 2000, em sembla. Recordo uns escamarlans esplèndids i que vam marxar sense pagar; molta estona més tard ens n’adonàrem però el Drolma podia esperar i nosaltres teníem en canvi ocupacions més urgents per despatxar. Sortint del Majestic prengueres un diari del prestatge de la premsa, un qualsevol, sense mirar, i vaig pensar: "Per què vol un diari?", i quan arribàrem al teu utilitari platejat em donares la meitat del diari perquè no m’embrutés els pantalons quan m’ajupís per mirar si sota el cotxe t’hi havien posat una bomba. Per la feina que feies aleshores, consideraves que podies ser un objectiu del terror, i d’una banda semblaves espantada i de l’altra ho contaves excitada, radiant de rebre per fi alguna atenció del món, encara que fos sota forma d’amenaça. Primer va costar una mica, perquè jo estava una mica tímid i tu encara em demanaves si estava segur que era una bona idea, però després va ser una meravella i he de dir-te que mai més no he tornat a conèixer un cul com el teu. Va ser una vegada i ja està, no tornàrem a trucar-nos. Va ser una vegada i ja està, però quina vegada. Va ser una vegada però fins al fons, fins al final. Llavors, esclar, no tenia la mala llet que tinc ara, plenament instal·lat com estava en la meva etapa equivocada; però ahir no vaig poder evitar dir-me: "Una sociata menys que ens queda per encular", mentre veia la teva fotografia a tots els diaris.

http://www.salvadorsostres.com

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.174.399 missatges
  • 216.746 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats