Fòrum
T'agrada que es posin colònia/perfum? (Autèntic)
Edició: L'opció condicional hauria d'anar acompanyada d'algun comentari, perquè sinó...

Respostes
ConfiguracióAiDuS
Una miqueta si... no em molesta. En excés em resulta incòmode, i mira q a mi m'agrada fer oloreta... Nenuco power!!!__21476__
No és imprescindible, amb la olor corporal em sobra.
Ara bé, un bon perfum, com a complement, és excitant. I el que diuen per ací, que els següents dies et trobes per ahí el mateix perfum i te'n recordes d'ella.
Lord_Gandalf
m'agrada que duga perfum, però que no es dutxe amb aquest, i tampoc no és imprescindible.
ninde
m'encanten les olors en general i si, m'encanta que la gent tinga el seu perfum particular. El que no m'agrada es que es fique de moda alguna colònia i tot el mon se la fique, o tampoc m'agrada la gent que cada vegada es fica una distinta. M'agrada identificar olors amb persones, moments o époques, és encisador.
Jo sempre (des de fa molts molts anys) duc el mateix perfum per aqueta raó.
kuchibiru
Depén del perfum i de la quantitat! Ara, si t'agrada una persona també t'haurà d'agradar la seva olor pròpia, que et faci sentir que hagis tornat a casa quan l'abraçes (no m'ho tingueu en compte això
)
I la combinació que neix de la fragància i la olor pròpia: un mateix perfum pot ser un món depenent de la persona que el porti!
ps:
De fet en alemany, quan no ens agrada/no ens cau bé una persona diem: No el puc (suportar d') olorar.
I quan va néixer aquella expressió segur que la gent encara emanava amb més força la seva flaire particular
Secre
A mi m'agrada per això que diuen dels records, però si du massa m'ofegue. Em molesta molt quan una persona fa molta olor. A vegades ma mare em deixa mig KO.
Faraday
És brutal com d'evocadora és una olor, aquest poder que té de fer reviure records perduts de cop i volta només amb una ensumada.
⬆
Sí, sí i sí.
Sens dubte. Després se't queda la olor i et venen al cap els records...