Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Estat del Pi de les Tres Branques

CAT.N.AZ10.820 15 195👍 100
Fa no pas massa vaig llegir que el Pi de les Tres Branques habia estat malmes, aixi dons, com en quin estat es trova ara?

Teniu alguna fotografia actual?

Potser tambe fotografies de l'acte que va tenir lloc al costat del mateix?

Merci per avancat.

P.S. No he visitat mai el Pi de les Tres Branques i es quelcom que m'agradaria de fer. Ho recomaneu? Es un indret maco, cuidat, lluny/aprop del poble?

Respostes

Configuració
  • éselvuitècopquethodic109 12
    A veure, havia estat malmès perquè fa seixanta anys li va caure un llamp i el va socarrar.
    Potser per això n'hem fet símbol nacional.
  • Dolsainera17.010 14 99
    Tècnicament, és mort.  Però el Pi Jove encara viu 

És lluny del poble, està al mig del bosc, però s'hi pot arribar per carretera i al deixar el cotxe només cal que caminis uns deu minuts o un quart, perfectament assumible (també amb canalla). El lloc és molt maco!

No tinc cap foto d'enguany, però hi ha raconaires que hi van anar i segur que en penjaran alguna!
  • xmetralla5.967 17 354👍 49
    El pi de les 3 branques fa dècades que és mort a causa d'un llamp. Si el que vas llegir era que algú el va malmetre, suposo que es devia referir a un parell d'estanqueres que hi van pintar (una altronc, i una altra a una pedra del costat). A part d'això, que jo sàpiga, el pi està malmès per l'erosió dels anys que fa que és mort.

Publicitat

Fòrums

• 9.174.398 missatges
  • 216.746 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat