Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Gra Fort

katalàsoc402 12👍 3
M'han passat una cançó d'un grup que desconeixia que es diu Gra Fort, es una mena de metal suau que trobo que està molt bé, la canço que he escoltat es titula Correfoc. En sabeu alguna cosa d'aquest grup? M'ha sorprés gratament aquesta cançó, està molt bé.

Respostes

Configuració
  • hipocresia73.680 15 4👍 1.107
    Metal suau = "Nu-metal"?. 
  • __3554__12.836 13
    Ei!!!!!!!! Si,sisisissisiis!!

Visca Gra Fort!!!!!!!!!!!
    Són de Corbera d'Ebre, a la Terra Alta i fa 15 anys que van. Han tret 4àlbums i la cançó de correfoc està al penúltim. Pots trobar cd's seus a la botiga de l'enderrock i el seu últim a un bar de corbera que regenta el cantant, lo gran GARITO!!!

Fan un bon rock rural en denominació d'origen i en la seua gralla. Per mi que estan molt desvalorats i la seua música, objectivament no té res a envejar a molts grups com ara The Companys. Això si, lo seu darrer disc crec que perd molt pel fet d'estar gravat i mesclat deficientment i, tot i que les cançons de l'Artesanal són de lo milloret, et cansen molt per la deficient mescla.

D'altra banda et recomano un concert seu, són una autèntica festa.

Res més, salut, i llarga vida al rock and roll!

GRA FORT!!!!!!!!
  • tanit1.657 13 938
    Són de les terres de l'Ebre, no? no estan gens malament
  • __3554__12.836 13
     per més info fica al google Grà fort.

Per cert, també els pots trobar en algun disc conjunt en Sau, Sopa de Cabra.. en l'auge del rock en català van tenir el seu moment que poder no van saber aprofitar però han madurat molt bé i seguixen donant canya. (és el que tinc entés, però no hi era per aquella època xD)
     Han tocat a l'acampada jove i en un feix de bons grups; obrint pas, lax'n'busto, Sopa de Cabra, Brams...

Salut!

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.985.846 missatges
  • 210.835 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums
Publicitat