Publicitat

Fòrum

El fil de l'E3 2019

nouservesverdes281👍 326
He vist l'altre fil i he decidit fer-n'hi un amb cara i ulls.

E3 2019

Totes les hores que apareixen estan en hora de Catalunya.

DISSABTE
EA comencen fan una presentació abans de l'E3 com sempre (Al escriure el fil ja l'han fet): https://www.youtube.com/watch?v=lQImzyfn_2A

DIUMENGE
Comença amb MICROSOFT a les 22:00 de la nit, parlaran sobre HALO a steam i potser trailer pel nou joc de FROMSOFTWARE amb col·laboració de George R.R. Martin que s'ha filtrat: Elden Ring, i molts altres, els de Microsoft sempre ensenyen moltes coses.
Molt completa hi ha de tot i han fet un "teaser" a la pròxima consola i han dit què sortirà a l'estiu de l'any què ve.
https://www.youtube.com/watch?v=73kSvsQ_kkA

Continua BETHESDA a les 2:30, potser ens ensenyaran alguna cosa de Starfield?*
No ha aparegut res d'Starfield ni de TES VI, però han presentat 2 noves IPs, anunciat un nou wolfenstein i coses de Fallout 76 i Elder Scrolls Online/Legends/Blades.
https://www.youtube.com/watch?v=DN0Co-wrElU

I acaba DEVOLVER a les 4:00 de la matinada amb la pel·lícula de ja fa 2 anys, esperem que continuï la història.*
Satisfactori com els últims dos anys. I s'ha acabat amb un "to be continued...".
https://www.youtube.com/watch?v=riNcPrsFYM0

DILLUNS
Dia atapeït, comencem amb un E3 VR SHOWCASE a les 18:00, ens volen vendre de totes totes el VR.
Després PC GAMING SHOW a les 19:00 que ha millorat força els últims anys. Potser serà aquí on veurem Cyberpunk 2077...
Hi ha Limited Run Games a les 21:00, empresa petita què es dedica a distribuir còpies físiques de jocs què no la tenen de PS4, Switch i Vita.
També tenim UBISOFT a les 22:00, veurem si ensenyen més Beyond Good and Evil 2.
A la 1:30 tenim una conferència de Kinda Funny Games Showcase, què no se qui són és veu què són un podcast però crec que l'any passat els vaig veure i va ser bastant divertit.*
Després SQUARE ENIX a les 3:00 de la nit, potser tornarem a veure Quiet Man si no l'han tirat a la basura ja, no els he mirat mai.*

DIMARTS
I per acabar tenim NINTENDO a les 18:00 de la tarda, que ens ficarà el seu vídeo ja gravat en el qual espero que diguin alguna cosa sobre el nou Metroid o a veure si presenten un Animal Crossing.

*les conferències amb asterisc són al dia següent en realitat, durant les hores de nit, per diferència horària.

Aquest shitshow(com ho traduïm això al català?) es podrà veure a Twitch: https://www.twitch.tv/twitch (I tambe molts altres canals què retransmeten i fan show, a l'enllaç que he posat, els de Twitch oficial, no fan comentari durant la conferència) i a Youtube... haureu de fer una cerca perquè oficial cadascú ho fot al seu canal però igualment hi haurà retransmissions de tercers com a Twitch, fiqueu les preferides als comentaris suposo.

Com es presenta això?

Respostes

Configuració
  • dikkens4.229 9 506👍 1.167
    Només m'interessen cyberpunk 2077 i la conferència de Nintendo. 

Fa temps que no en segueixo l'actualitat, dels videojocs. Hi ha cap possibilitat d'un nou Pikmin?
  • Macarronet del meu cor1.627 3 944👍 2.203
    M'agradaria veure vídeo o imatges de The Elder Scrolls VI i en general de la resta de jocs nous de Bethesda. 
  • Xulomander6.427 4 336👍 7.185
    Buf que lleig. Dislike.
  • Makaku1.092 2👍 1.534
    A quina hora (en el nostre horari) fan la de Microsoft?
  • Hades28.224 9 36👍 20.613
    No hi havia ja un altre fil obert?
  • Caspanyol_Involuntari607👍 774
    La meva última consola "actual" (sense comptar amb les dues o tres consoles retro que vaig comprar per Ebay fa uns anys) va ser la PS2.

Des de fa 15 anys, sol joc a jocs retro. La raó és que són tants jocs i tan originals que no tinc temps per a les novetats.

Les novetats, d'altra banda, tot just m'interessen: solen estar fortament inspirades per jocs dels 80, els 90 i principis dels 2000. A més, odi que els jocs intentin ser pel·lícules quan no tenen res original que oferir: en aquest sentit, Death Stranding o Shadow of the Colossus si em sembla que tenen "dret" a "avorrir" amb l'argument, però els altres jocs m'agraden més quan el protagonista és mut i amb prou feines hi ha diàlegs, com el Half Life o els Zelda en 2D.

La meva opinió sobre les companyies actuals de videojocs:

- Sony: És la que menys em desagrada, però no ha aconseguit que em compri la PS3 ni la PS4 i tampoc crec que compri la PS5. És paradoxal, perquè el 2006 vaig començar a treballar i tenia diners de sobres per comprar consoles, però per a la PS1 vaig haver de estalviar 6 mesos en 1997 (de maig a octubre, 1000 pessetes cada setmana, a l'estiu aconseguia que els meus amics em convidessin a cerveses a canvi de beure a casa meva, que estava buida) i per a la PS2 vaig haver de demanar 50 euros a un amic i 50 a un altre, perquè només tenia 100 dels 200 en 2003. Death Stranding em crida l'atenció i aprecio jocs com Dreams , Read Dead Redemption 2 o GTA 5 (sí, sé que aquests dos estan també en altres plataformes), però dubto molt que em empenyin a comprar la PS4 o PS5. Per acabar, tinc el dubte de quines noves tecnologies oferiran amb PS5 a nivell del comandament o altres sorpreses, ja que em dóna la sensació que jugar en 2019 no és molt diferent a fer-ho el 1998 excepte per l'online i els gràfics realistes. Tinc la sensació que els gràfics realistes i l'obligació de fer tots els jocs en 3D han estat perjudicials per als jocs, que ara requereixen pressupostos desorbitats i que moltes vegades es controlen pitjor en alguns gèneres com el hack & slash o els esportius. El PES, per exemple, era més divertit en 3D amb control digital. No estan en l'E3, però quan facin la seva pròpia conferència caldrà estar atent: una PS5 compatible amb PS4 pot rebentar el mercat, però no sé què podrien ficar en el nou comandament i pot ser que només tingui millors gràfics i temps de càrrega.

- Microsoft: Confesso que odio aquesta empresa i només m'agrada la seva banda vintage: MS-DOS, Flight Simulator, etc. Preferiria que fos Sega la que estigués al seu lloc i l'Halo em sembla espectacular però mai jugaria, ja que per a mi el concepte de FPS és Doom, Half Life o Blood. Em sembla divertit que venguin el 80% als EUA i el rebuig que tenen al Japó, són detalls que donen per escriure llibres. Jo sé que Microsoft ho va fer bé amb la 360 i van ajudar molt al tema del joc en línia ja que Sony s'espavilés, però la veritat és que de Microsoft em donen sida fins als comandaments: els veig molt incòmodes, els botons són molt durs i no em agrada la forma, prefereixo el "manillar" de Sony. Això sí: igual que amb Sony, estaré atent a la seva nova Xbox i a les novetats tecnològiques del seu comandament o altres perifèrics, si bé dubto que es produeixin.

- Nintendo: M'agrada Nintendo en els anys 80 i 90. M'agraden els Mario i els Zelda en 2D, crec que la seva jugabilitat i gràfics s'adapten molt millor a les 2D i al píxel art. A més, tenien millors músiques. Són personatges pensats per a la simplicitat d'aquells sistemes, crec que la seva transició a 3D no ha funcionat. Als 90, m'agrada el seu enfocament de multiplayer offline amb la Nintendo 64, si bé no crec que el Mario 64 i el Ocarina siguin tan bons com sempre es diu. Nintendo sempre aposta per revolucions en el sistema de control, però moltes no han acabat de funcionar (N64, Game Cube, 3DS), han estat un desastre (Wii O) o han contribuït a la casualización dels videojocs (Wii, DS). L'èxit de la Switch em recorda al de la DS, crec que una Switch 2 no tindria tant impacte. Crec que la Switch és una portàtil que es pot connectar a la tele, així que, en certa manera, es pot dir que Nintendo ha abandonat el mercat de les sobretaules després del fracàs de Wii O, com ja li va passar a Sony amb les portàtils després de les Vita. No crec que s'hagin de comparar les vendes de PS4 i Switch: crec que la Switch competeix contra Android i iOS, i en aquest sentit estem parlant de 1000 milions d'usuaris d'Android i iOS davant 30 milions de Switch. Veurem el que presenten en l'E3, però sobretot caldrà estar molt atents a l'enfocament que li donen a Switch 2, una vegada que les consoles híbrides deixin de ser novetat.

- Intellivision: M'interessa molt la consola Amico amb els seus jocs en 2D, tots exclusius i amb opció de multijugador offline a 4 jugadors. Veurem també quin és l'enfocament definitiu amb el comandament. És molt possible que fracassin en vendes, però almenys serà entretingut. Igual fins me la compro per jugar amb la meva família.

- Panic: La Playdate tampoc estarà en l'E3, però sí que es mostrarà a l'agost al Penny Arcade Expo de Seattle. És la consola més rara de totes, però qui sap, igual acaba triomfant amb els seus jocs exclusius en 2D, en blanc i negre i per capítols. I amb la seva palanca.

- Smach: La Smach Z, la primera consola caspanyola, és un PC portàtil per només 600 euros! ( https://www.smachz.com/shop/) Que podria sortir malament? https://www.youtube.com/watch?v=YbQddtvBrr0 Estaran en l'E3 i més els val que sàpiguen vendre millor que España Global.

On posa Wii O hauria de posar Wii U. Ja ha passat l'hora màgica en què puc editar.

• Rackoonaire775 1👍 882
      No sóc jugador de consola però estic a favor de Microsoft.
      Els videojocs són una indústria que mou molt i no pot ser que Occident quedi enrere.

Els japonesos són rarets, bastant xenòfobs i no és notícia que una empresa no japonesa no vagi bé. Tampoc compraven arròs de fora i el govern obligà a barrejar-ne de japonès i de forani per que en compressin.

Nintendo no va innovar el comandament en la Gamecube. Va fer una consola potent, barata, bon comandament(els botons estan mal col·locats però) però amb l'error de sortir tard i mal marquètinc i disseny i color infantil.

La casualització dels videojocs només és la seva massificació i popularització. De jocs més profunds en continuen sortint. Perquè en surten més. La Ps2 en fou la reina abans que la Wii.

La Wii és l'única consola que m'he comprat perquè els jocs eren d'un estil diferent al pc.
      La WiiU fallà per cara i marquètinc desastrós. La gent pensava que era un accesori. 
      El que fa amb la Switch és desmarcar-se perquè no pot competir a la llarga en quantitat. Els seus jocs sempre els vendran cars perquè ajuda a creure que són de més qualitat del que són. Nintendo innova gastant pocs diners.

Sony fa el que fa sempre. Va rectificar amb Ps3 a temps però de moment és la que va millor. L'únic que em faria comprar-me una Ps4 Pro seria si baixés encara més de preu per a la realitat virtual.

Microsoft és la que innova posant-hi més calers malgrat tot.

El que cal és més competència i totes vagin bé. Quan més serem més riurem.
      Se m'havia oblidat un fabricant de consoles! Serà perquè no tenen consola física?

- Google: No sé què esperar d'ells. Per a mi és un comandament de PC, no sé quants milions de "vendes" podran aconseguir amb això. Això de la Stadia el veig més com un entreteniment, mirant la guerra de consoles com si fos una competició esportiva d'alt nivell, que com una opció atractiva per a mi, ja que odio el joc en línia. Serà molt interessant seguir les seves evolucions, podria ser un fracàs giantesco o una forma pionera de consola que mati a les altres.
  • Arnau Solsoner2.752 3 684👍 3.041
    A les 22:00 parlaran de l'Age of Empires II Definitive Edition?
  • Pocafeiner3.452 9 592👍 2.903

Les meves prediccions pel que fa a Nintendo:

- Nou DLC de l'Smash. Possiblement un personatge de Dragon Quest, tot i que jo espero que sigui l'Steve o Banjo&Kazooie.
    - Animal Crossing Switch.
    - Un nou Mario Strikers.
    - Res de Metroid Prime, fa poc van dir que l'havien començat de 0.
    - Més info sobre Pokémon S&S

• nouservesverdes281👍 326
    Es veu què L'EA play ha sigut molt fluixet, però han presentat el nou joc d'Star Wars. Sembla tenir combat a l'estil Dark Souls/Sekiro, però m'ha grinyolat una mica a mi.
    Aquí podeu veure el segment què dediquen a Star Wars Jedi: The fallen order https://www.youtube.com/watch?v=OpQTGTu1M6U
  • Compareixença282 2👍 770
    Ja li val a en George Martin. Podria estar més centrat en finalitzar la seva obra magna enlloc d'estar fent 100 col·laboracions puntuals amb la resta de la indústria de l'entreteniment.
  • Segon_usuari_Bob5.855 10 359👍 7.205
    Perdoneu la ignorància, però la nova consola de google hi va a l'E3?
  • Gambús vallesà89👍 281
    Sony no té conferència? Creia que es rumorejava la presentació d'una consola nova
    Bueno s'ha acabat Microsoft, ha estat bé, el Keanue Reeves està al CYberpunk 2077 i surt l'abril de l'any que ve, un teaser del joc de FROMSOFTWARE i un nou microsoft flight simulator.
  • Tobies20.804 14 71👍 13.154
    Elden Ring té molt, molt bona pinta.
    Com sempre m'ha agradat la de Devolver, m'interessa molt Carrion.
    I la consola espanyola Smach Z? És que ningú pensarà en la consola espanyola Smach Z?

https://www.youtube.com/watch?v=Thzzl1Y-GkQ
  • Trochilidine2👍 1
    Quin joc esperes en E3?
    Després de llegir l'informe d'un E3 de Techgara, m'interessa The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Publicitat

Fòrums

• 9.298.771 missatges
  • 221.202 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat