Fòrum

Si li dius a un carterista que se'n vagi al seu país a robar, ets RASSISTAAA

Makaku1.086 2👍 1.520
Preneu nota...

Respostes

Configuració
  • Tioronnie3.106 6 642👍 1.619
    Un altre noi victima del bonisme postmodernista. Tenen el cap menjat i aixó ho vol el mainstream.
    • Leathcheann333 1👍 462
      De carterista a torturador i violador, l'evolució natural d'un immigrant, és clar.

I si el carterista fos un català de pedra picada, a quina realitat hauries d'obrir tu els ulls? A més, els carteristes més grans del país -amb vuit cognoms catalans- dirigeixen bancs i ningú els demana que fotin el camp.
      • Flordeneu de Königsberg1.355👍 2.486
        La diferència és que els carteristes "catalans" ja els tinc dins, també als "carteristes" més grossos (i no sé si gaire "catalans) i ben a gust els faria fora....
      • Ice Nigga72👍 91
        Que hi hagi una forta tendència entre els carteristes a ser immigrants no exclou que n'hi hagi de catalans de soca-rel (encara que jo no he sentit mai que hagin atracat algú en català). Aquesta tendència també està força marcada entre els torturadors i violadors, ves per on.

M'encanta com per alguna raó misteriosa també dedueixes del meu comentari que jo estic a favor del capitalisme financer.
        • Leathcheann333 1👍 462
          Ostres!: "Els carteristes tenen tendència a ser immigrants" O sigui que el carterista neix, creix i conseqüentment amb aquest tarannà, després emigra per a robar.

Collons amb els deterministes.
          • Ice Nigga72👍 91
            No sé què merdes has entès del meu comentari. Jo estic dient que molt sovint els carteristes que hi ha a Catalunya són immigrants.

De fet, si em basés únicament en la meva experiència personal i les coses que m'han explicat, et diria que el nombre de catalans de soca-rel que es dediquen a això ronda el 0%.
            • Leathcheann333 1👍 462
              He entès exactament el que has escrit, per tant a la meva comprensió lectora no li passa res. Millor revisa les teves qualitats expressives.

El 0%? Doncs quina sort. A mi tota la vida m'han estat robant carteristes de cognom prou català com ara Oliu, Fainé, Serra, Pagès, Abella, Caellas, etc.
              • WartzZ346👍 214
                No saps com t'envejo. A mi cada cop em costa més trobar gent en general (no carteristes) amb aquests cognoms.

Deus viure en una mena de reserva índia.
              • Ice Nigga72👍 91
                Estem parlant d'un tipus de delinqüència molt concret, per molt que ara vulguis desviar l'atenció amb criminals de guant blanc (que certament poden ser catalans en moltes ocasions).

Per cert, també aniria bé recordar que aquests senyors contra els que carregues han tingut un paper força important en fomentar l'arribada massiva d'immigrants cap aquest país.
                  • Ice Nigga72👍 91
                    Ok, el dia que un policia o un espanyolista et foti una bona pallissa per ser indepe et recordaré que "culpis l'efecte i no la causa" i que "no entris a la seva estratègia de divisió culpant el pobre".
                    • Leathcheann333 1👍 462
                      A veure, jo no nego que l'augment de robatoris i d'inseguretat estigui relacionat amb l'arribada descontrolada d'immigrants. El que dic és que l'esquerra no està bastint un discurs adient que senyali als veritables culpables d'aquest descontrol deixant a la ultradreta el camp lliure per a instal·lar el seu relat entre la població. És un problema estructural i cal anar a l'estructura, a l'arrel del problema, per a solucionar-ho. I a l'arrel s'arriba fent la pregunta correcta: A qui beneficia aquest estat de coses? Qui està promovent això i a qui li està sent funcional el conflicte que es deriva d'aquesta situació? I ja sabem que el relat ultradretà és més demagògic i simplista: La culpa és de l'immigrant i prou. No els interessa anar més enllà. 
                      Però si llegissis els fils que s'han obert aquí, sabries que molts ja parlen que és el mateix capitalisme que li interessa tot això.

Ara bé, tampoc cal ser tant ingenu. L'immigrant és una persona normal, i per tant, també pot haver-hi que els hi agradi la vida fàcil i robar, igual que als rics els hi agraden els diners fàcils. Tampoc cal vendre que ells són les simples víctimes de tot, perquè la vida i l'home es més complex. Tu mateix parles de no determinisme, doncs això...
                    • Benfresc13.553 6 153👍 13.611
                      La ultradreta fa demagògia i mescla coses però és que tu també. 

Les elits promouen la immigració massiva, la mà d'obra barata i la fragmentació de la societat, d'això l'immigrant normal i corrent que és el que ve aquí a buscar-se la vida no en té "culpa" en el sentit negatiu del terme, és una persona normal que es ve a guanyar la vida. El culpable és de qui permet que vingui i que a més ho promou.

En canvi els immigrants que venen aquí a delinquir (que són una minoria del total) sí que són culpables individualment del mal que fan, tot i que les elits també tenen part de responsabilitat, però la major part recau en el mateix individu que està cardant el mòbil o el moneder dels treballadors o gent corrent que es mou en metro o pel carrer.

Un delinqüent és un delinqüent igual sigui d'aquí o de fora. Però si és de fora hi ha la possibilitat lògica i racional de tornar-lo al seu país (o directament no deixar-lo entrar si té antecedents).

L'altra tema és que els helpers persegueixen a carteristes en general sense preguntar si són d'aquí o d'un altre país, però com que per mala llet tots els carteristes són immigrants ara resulta que la feina que fan és menyspreable i racista. 
            Poden ser carteristes per molts motius, i el de les condicions (com dius tu, no determinisme) de classe i culturals en són un, ara bé, com hi ha rics que volen diners fàcils també n'hi ha molts de pobres i immigrants.

Ara bé, un ja me'ls he de quedar, per què m'he de quedar immigrants que només m'aporten coses negatives i contra els qui ni ets pots queixar perquè sinó ets "rasista".
      • ArnauForer86👍 77
        Fixa't que el carterista respon "Maricon maricon!", com intentant revertir la situació i que els observadors se'n riguessin i es posessin de part seva, com si ser homosexual fos pitjor que lladre (potser això funciona allà d'on vingui), però el indignadet de twitter no l'hi ha dit pas homòfob.
        Per tant, la realitat a la que hauria de obrir els ulls, es al fet fer discriminació positiva, la manera bonista de ser racista.
        Per cert, si el carterista fos Català, també l'hi haguessin recriminat, es dediquen a perseguir carteristes, no emigrants, als altres no els hi diuen pas res, oi?

Per cert, l'argument "i tu mes" es ridícul, de pàrvuls, un error de lògica de primer de matemàtiques, ja que una cosa no treu l'altre.
  • EPS62.507 14 8👍 11.351
    Tota aquesta colla de pijoprogres s'han obsessionat amb això de BCNHelpers. Esperem que se'ls hi passi la moda i deixin a aquesta gent en pau.
    • soldat Svejk18.070 7 91👍 4.355
      vols que et denunci anònimament i prosperi? en tinc prou amb una foto teva.  
      • Ice Nigga72👍 91
        Un anarquista amenaçant els seus dissidents polítics amb desplegar les forces repressives de l'estat contra ells, veure per creure 
          dos racistes idiotes amb un mòbil són forces repressives de l'estat? 
          • Ice Nigga72👍 91

Em refereixo a que fa un parell de missatges has amenaçat un altre usuari amb denunciar-lo anònimament. De què cony parles tu ara?

Això de posar-te fi amb els porros cada cop que plegues t'acabarà passant factura, i més a la teva edat, ja ho veuràs 
              entenc que els pares no van tenir paciència amb tu.. no els culpo, pernilet. No vas ser una sort. Pacta amb el que tens i intenta tirar endavant.. estaràs molt sol i hi haurà moments en que serà evident que ets un desgraciat sense amor però valdrà la pena per saber qui ets, que tens i quins són els teus límits. Ànims!
      • FollUsuari sumador77.847 12 3👍 41.060
        El problema és que la crítica no és que estiguin denunciant falsament sinó el problema el tenen amb el que fan, encara que ho facin correctament, perquè resulta que la majoria de carteristes són immigrants.

Tota aquesta gent que hi està en contra no els hi diu "ei us heu equivocat de persona" sinó "pareu de denunciar-los".

Per mi, la solució no és que els ciutadans vagin fent denúncies d'aquesta forma, però certament posarà pressió a l'administració i als polítics per fer alguna cosa.
          hi ha tot de carteristes i turistes perquè l'adminstració i els politics fan alguna cosa. Seguiràn i hi haurà més turistes i carteristes.. et penses que dos racistes amb un mòbil faràn justícia social? quanta innocència.
            No, no faran justícia, però com més viral vagi més pressió hi haurà a les administracions i als polítics per endurir les lleis, que és la solució definitiva.

De fet, que hi hagi gent que denunciï aquesta plataforma, ajuda. Tot el que sigui donar-li notorietat. Que no passi desapercebut l'escandalòs augment de robatoris a Barcelona i el fet que la gran majoria de lladres són coneguts per la policia i no poden fer res malgrat reincideixin.
      • EPS62.507 14 8👍 11.351
        Alertaries sobre gent d'extrema dreta o qualsevol altre col·lectiu perillós al teu barri??

Doncs a la gent normal ens fan tan fàstic aquests com els lladres/delinqüents als quals defenses.
    • Fungus543👍 1.127
      Per fi un comentari assenyat, entre tants exabruptes reaccionaris.
      Doncs podries haver començat per aquí, que semblaves estar d'acord amb en Pau aquest. Dir-li algú que et roba que torni al seu país no és "racista" en sí perquè NO és per motiu de raça.
          Això és el que és diu sempre. Però tu comets el mateix error en creure que els "helpers" i la gent d'aquí que es queixa és simplement, sense cap altre motiu, perquè és "racista". Potser n'està cansada que tothom li ho digui i que no puguis queixar-te. Com quan no pots queixar-te dels espanyols perquè ets racista.

Que no hagis entrat a altres fils on n'hem parlat del mateix que dius tu, ja és una altra qüestió. 
      • Leathcheann333 1👍 462
        No tens més que anar al seu Twitter i llegir els tuits que pugen. Jo només he vist uns deu i n'hi ha per a llogar cadires: "d'aspecte llatí", "amb pintes de magrebins", "semblaven romaneses"."eren de l'Europa de l'Est"" i així tot. Ara, cap comentari amb un "amb pinta de catalans". Serà que no hi ha carteristes catalans al metro? I com els diferenciaries d'un llatí o un caucàsic de l'Est d'Europa? Perquè no porten barretina?

A mi em sembla molt perillosa aquesta iniciativa, però teniu raó en què l'actitud de superioritat moral amb què aquest paio, en Pau, respon i que és la típica de l'esquerranisme infantiloide que domina avui, encara ho empitjora.
          No tens més que anar al seu Twitter i llegir els tuits que pugen. Jo només he vist uns deu i n'hi ha per a llogar cadires: "d'aspecte llatí", "amb pintes de magrebins", "semblaven romaneses"."eren de l'Europa de l'Est"" i així tot. Ara, cap comentari amb un "amb pinta de catalans". Serà que no hi ha carteristes catalans al metro? I com els diferenciaries d'un llatí o un caucàsic de l'Est d'Europa? Perquè no porten barretina?

Veus, ets igual d'ingenu que l'esquerra que dius. Ara tampoc els pots d'escriure perquè descriure ets racista. Doncs normalment es nota sí, si ets llati i romanes perquè no ets igual físicament que un 'català'. I no, en prou feines n'hi ha de catalans robant al metro, t'agradi més o menys. Roben però a altres llocs i d'altres maneres en tot cas.

PD: com et mostra el company, també diuen que es blanca, rossa etc. quan cal. 
          Home és clar que són trets descriptius, com ho pot ser que dugui gorra, ulleres, que sigui gras o tingui peques, i com t'ha dit el company amb l'enllaç d'una piulada també descriuen una dona blanca i rossa.

"Dona blanca, cabell llarg i negre, 160 cm d'altura i vestida de blanc i negre."

Qualsevol pista que ajudi a identificar el lladre és bona. 
    • WartzZ346👍 214
      Per aquí vas bé, però l'anàlisi aquest de l'esquerra hauria d'incloure deportar els delinqüents.
    • Hades28.224 9 36👍 20.610
      Uy arribes 20 anys tard.
    • prou_prusses1.293👍 658
      askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras askerras
    • Leathcheann333 1👍 462
      Sort que no ets italià. Ja m'agradaria veure com hostiaves a aquest compatriota per haver anat als EUA a embrutar el teu nom.

• RESILIENT2.806 2 677👍 2.457
      No et sembla bé el delicte i vas anar a votar il·legalment l'1-O?
      • torraina_infernal38.503 11 16👍 23.653
        Els delictes no vénen determinats per la shària espanyola. Ans el contrari.

Jo vaig anar a votar emparat amb la legitimitat que dóna la voluntat majoritària dels catalans; la moral té més a veure amb els usos i costums, a més de tenir altres connotacions, i per a mi no feia el cas.

Robar és molt lleig, sí, però llegint diversos fils, sembla que únicament carteres i si és a càrrec d'immigrants. No s'obren fils per a qüestionar el gran robatori en què es fonamenta el sistema capitalista que fins i tot ens roba la vida.

Jo -i apunto més amunt que els carteristes- comparteixo amb en Bertolt Brecht la frase "Què és el robatori d'un banc en comparació a fundar-ne un?"

Penso que per a debatre sobre el robatori de carteres i sentir que "els carteristes roben" (gran novetat!), etc. és un debat estúpid, tòxic i una pèrdua de temps, perquè aquest no és el debat. Per això afirmo que, en el cas dels bancs, lo que és moral, legítim i obligat seria pronunciar la sentència: Expropiï's!!

O no és aquest, junt amb el debat seriós sobre el tema migratori, un debat més actual, interessant, necessari i transcendent?

I per què no obres tu un fil " per a qüestionar el gran robatori en què es fonamenta el sistema capitalista que fins i tot ens roba la vida"?

De debò consideres més productiu vindre aquí a trolejar el fil?

A propòsit, és quelcom que acostumes a fer a molts fils.
            Arribes al fil, menysprees a la persona que l'ha obert i/o als participants, i acte seguit estampes un fragment del teu llibre a sobre la taula. 
              prefereixes un "immigrants deportació" com tants altres i ja, oi? és el mateix que prefereix la ultradreta: monopensament sense fisures.. quin casual. 
              Aquí tothom ve a parlar del seu llibre i no el del veí, per això són els fòrums, i fer-ho no és trolejar.
              Quant a menysprear a alguns que obren determinats fils, el menyspreu és lo més educat i "elegant" que sóc capaç de fer, ja que els que obren determinats fils (de merda), el que mereixen realment són quatre hòsties amb la ma oberta, o una matrícula gratuïta a un parvulari, a un psiquiàtric o a un centre de desintoxicació ideològica.
            No s'obren fils per a qüestionar el gran robatori en què es fonamenta el sistema capitalista que fins i tot ens roba la vida.

Abans la moda a les esquerres era dir coses sense sentit. Ara a més s'hi ha afegit la moda de la hiperexageració "ens roba la vida" "ens maten"...

Sistemes capitalistes n'hi ha molts, hi pot haver un sistema capitalista corrupte on realment et robin o un sistema on es respecti la llibertat individual com Suïssa, amb molta seguretat jurídica i poca corrupció, que és el més lluny que es pot estar d'un sistema que et roba. 
              De sistema capitalista com a tal, només n'hi ha un, i per tant no es pot parlar de capitalisme corrupte, parlem de capitalisme, que ja és en tots els casos intrínsecament corrupte i alienant, punt. 

Només podem parlar de corrupció si som davant d'un sistema que abans no ho era, o que podria no ser-ho, i aquest NO és el cas doncs és l'home el que explota a l'home, sempre i en tots els casos, etapes o fases. Vaja, que uns exploten a altres, obligatòriament, quedant-se la plusvàlua del seu treball; i això passa amb tots els sistemes fonamentats en la propietat privada on l'ésser humà i tot, és mercaderia, siguin o no sistemes capitalistes. Aquestes característiques ultrapassen, i de molt llarg, el concepte de corrupció.

Una altra qüestió és que al llarg de la història, a aquest capitalisme l'hi convingui, per interès propi, mostrar una disfressa més "amigable" vers els seus explotats. O millor dit, que a tu et sembli més amable en oblidar que aquesta "amabilitat" és el fruit de moltes lluites, morts i sang. ¿O és que la jornada de vuit hores, i altres drets conquerits, són fruit d'un capitalisme bo? ¿Per ventura no estan en regressió aquestes vuit hores, simplement perquè els actuals treballadors no les saben defensar de la mateixa manera que quan les van saber imposar?

Ja cal estar dalt del tot de la figuera per afirmar que entre altres versions, hi ha "capitalismes corruptes", on realment et roben, i d'altres que són equitatius i cabals. El concepte de robar és consubstancial i fill de la propietat privada, amb el capitalisme o en qualsevol altre sistema no igualitari i per tant dividit en classes socials on les dominants exploten a les dominades.

El que et passa és que no tens idea del que és el capitalisme, com muta, ni que és robar, ni que és la corrupció, ni l'explotació... ni res de res.
  • Trumpista1005.492 2 391👍 5.340
    Quina societat de merda que ens ha quedat.

Tants anys de desmoralització i subversió ideològica han fet estralls als cervellets de molts ciutadans. Catalunya, una societat que va pel camí del pedregar.

Escolta makaku, per què no escrius bé la paraula racista i substitueixes la "c" per dues "s"?
    Què aporta fer-ho així?

• TywyllUsuari sumador42.206 12 13👍 6.109
        ningú vota com voldries?  quina llàstima.
      Som una societat malalta. Només cal que mireu què ha votat la gent a Barcelona. Bàsicament Colau i ERC. Barcelonins, voleu merda? Doncs heu votat merda, i tindreu merda.Ara que ningú no plori. Teniu Barcelona feta un femer i la cosa anirà a més. Però heu votat això, per tant ara tothom a callar.

Jo tampoc m'ho explico això. 

Però pensa també que el vot està molt influït per l'estat general de les coses. Ara mateix l'economia va bé i sembla que tot vagi bé, els desnonaments (que per cert la Colau ni ha parat ni res) ja no són notícia, etc.

Ja veurem què passa quan a la Colau li toqui governar en un ambient on hi hagi més mala maror, durant el pròxim cicle. El votant tendeix després a penalitzar-ho tot.

Si en els anys de les "retallades" a la Colau li hagués tocat apetxugar (i el pressupost hauria estat el que era ella no hi hauria pogut fer res) i a sobre la ciutat estigués així de feta merda per la inseguretat, ja en parlaríem.

Ha governat uns 4 anys bastant plàcids, ja veurem què passa a partir d'ara.
        passi el que passi, discursos com el de valls que volen espantar a les iaies amb la delinqüència, estàn abocats al fracàs... funcionen a badalona entre l'electorat espanyolista i, curiosament, a barris com pedralbes, amb un índex molt baix de furts però alt d'espanyolisme. 
        La xenofòbia, als països catalans, és còmplice del supremacisme anticatalà. 
          Mira aquests resultats a Salt, poble al cantó de Girona amb molta immigració:

ERC, JxCat i la CUP junts sumen una gran majoria, per tant es podria dir que és un poble catalanista no? I de cop, 3 regidors de Vox.

Per tant no, els catalans no som immunes a això, a la gent se li inflen els collons igual si el seu dia a dia es veu alterat per la problemàtica associada amb la immigració. I si no hi ha una resposta per part dels partits catalans es vota a Vox.

I no cal que facis una resposta centrada en la immigració, no cal que passis lleis de deportació. Simplement pots fer lleis endurint els càstigs per robar i introduir una llei que un cop t'han agafat per 3 furts ja compta com a delicte amb 3+ anys de presó. Es poden fer moltes coses però sembla que els polítics han enterrat el cap a terra com un avestruç quan es tracta d'aquest problema.

Trencant tòpics

No és cert que l’extrema dreta aconsegueixi més vots allà on hi ha un percentatge més alt de població immigrant. Com tampoc ho és que siguin les classes baixes les que es decanten més per partits com Vox, un mite que el mateix partit ha anat alimentant al llarg de la campanya. Un exemple clar que desmenteix el segon mite és el del repartiment de vots a la capital catalana: el districte amb una renda per càpita més alta de Barcelona, Sarrià-Sant Gervasi, encapçala també la llista de districtes que percentualment més recolzament van brindar a Vox. Malgrat que va ser ERC el partit que es va imposar al districte, també va ser on més recolzament van rebre Ciutadans, el Partit Popular i Junts per Catalunya. Aquesta tendència continua sent vigent si ens fixem en el total del territori català: als quatre municipis amb més renda –Matadepera, Sant Just Desvern, Sant Cugat del Vallès i Sant Vicenç de Montalt– una mitjana del 3,8% –0,2 punts percentuals per sobre de la mitjana catalana– dels votants van apostar per Vox diumenge passat, mentre que només el 2,1% de la població dels pobles amb menys renda –Safata, Aitona, Horta de Sant Joan i el Perelló– va oferir el seu vot als ultres.

Amb referència a la primera assumpció, cap dels cinc pobles on Vox ha tingut més d’un 10% dels recolzaments té una taxa d’immigració superior a la mitjana de Catalunya, el 14,22%. Sant Climent, el que compta amb la taxa més alta, no arriba ni al 13,50%, mentre que Alfara de Carles i Querol es mouen entre el 5% i el 6%. Als pobles de Lleida, el percentatge és encara més petit: 3,38% a Talarn i inexistent al petit poble de l’Aran, Canejan. Els resultats de Vox als pobles amb més immigració desmenteixen també aquesta mateixa teoria: al poble amb una taxa d’immigració més gran, Guisona (50,84%), els ultradretans han aconseguit només un 1,33% dels vots. Obrint un pla general sobre els 13 pobles amb una taxa d’immigració superior al 30% del total del cens, el recolzament que han rebut els ultradretans ha sigut, de mitjana, del 3,3%, 0,3 punts percentuals per sota de la mitjana catalana.

Sí que ha convençut els militars

On sí que ha convençut el partit de Santiago Abascal és als pobles amb presència militar. Dos dels pobles on Vox ha superat el llindar del 10% són pobles amb una forta presència de les forces armades: a Sant Climent Sescebes, un petit poble de 635 habitants de l’Alt Empordà, hi ha l’única unitat de la Força Terrestre del territori català i a Talarn, on Vox ha aconseguit els seus tercers millors resultats, està ubicada l’Acadèmia General Bàsica de Sotsoficials. En altres pobles amb presència dels cossos i forces de seguretat de l’Estat, el partit d’ultradreta també ha tingut un pes important. A Sant Andreu de la Barca –municipi que acull la Comandància de la Guàrdia Civil de Barcelona–, els ultradretans van aconseguir el 5,82% dels vots i a Figueres, que també té una base militar, els d’Abascal van arribar al 5,08%.

Trencant tòpics

Els catalans no voten partits  anti-immigració sinó ni tan sols crítics perquè no existeixen partits catalans minimament crítics. amb el tema És evident que, per molt que no en vulgui tanta d'immigració o creguin que està mal portada, no votaran un partit com VOX que els vols eliminar a ells (els catalans).

Això és una trampa al solitari que us feu.
  • Caco Moran1.227 11👍 406
    https://www.youtube.com/watch?v=-55TOtSFNwE

Publicitat

Fòrums

• 9.297.754 missatges
  • 221.158 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat