Publicitat

Fòrum

Digueu-me un lloc per passar una escapada de dos dies

Patriarca2.283 3 777👍 1.829
Hola companys,

Espero que estigueu tenint una bona entrada d'estiu. M'agradaria anar-me'n amb la meva xicota i fer una petita escapada el 22-24. M'agradaria que fos low cost i residint en un càmping, que fos a Catalunya i a poder ser prop del mar per poder-nos banyar. Que tingui una petita oferta cultural i que no estigui a punt d'explotar pel nombre de guiris. Sóc de la província de Girona, per tant tot el que em quedi tant a prop, segurament ja ho hagi fet. 

El "guanyador" rebrà un premi.

Havia pensat en Tarragona, la veritat és que mai hi he estat, però no sé el nivell que tindrà o com podran ser les platges... 

Gràcies!

Respostes

Configuració
  • Capità·carxofa3.843 1 544👍 10.416
    Vés a Altafulla o Torredembarra. Hi ha tot el que has dit.

Si no, l'Ametlla de Mar i fer una visita al Delta tampoc és mala idea.
    • galetacuqui1.167👍 1.291
      El parc de la dreta no està malament per anar-lo a visitar, deu ser un dels llocs més bonics d'Hospitalet.
      • cristinon27.088 10 40👍 1.498

galetacuqui escrigué:
        El parc de la dreta no està malament per anar-lo a visitar, deu ser un dels llocs més bonics d'Hospitalet.
        Cert perque mira que Hospitalet de Llobregat de llocs bonics no és que en tingui gàires, els parcs de Les Planes i el de Can Boixeres estan força bé.
        galetacuqui escrigué:

Aquesta va ser la meva casa durant 36 anys i dos mesos, Bellvitge
      • Macarronet del meu cor1.641 3 942👍 2.251
        T'acompanyo en el sentiment. 

Macarronet del meu cor escrigué:
          T'acompanyo en el sentiment. 
          Doncs dins del pis estàvem molt agust, ens va fer molta pena haver-lo de vendre al 2012 per quedar-nos a l´atur ma germana i jo i aquell any trobar feina era complicat anoser que fossis un  enginyer, un crack o una cosa d´aquestes, el vam vendre i vam pagar uns deutes i ens vam anar a una cosa més petita, a un apartamentet a Segur de Calafell a 4 o 5 minuts de la platja, estem agust però sempre recordarem aquell pis de 120 metres quadrats de Bellvitge que ens va marcar la vida,

Sociológicament Bellvitge és Tabàrnia, espanyols a dojo, principalment andalusos però també n´hi han aragonesos, extremenys, castellans, gallegs, etc.....a la meva antiga escala de 70 i pico veins que erem de catalanoparlants només erem uns 5 o 6....imagina´t....

Lo bo del barri és que d´immigració de la del 2000-2007 hi havia ben poqueta però ben poqueta, tot lo contrari que a d´ altres barris de L´Hospitalet de Llobregat, com Florida; Torrasa o Pubilla Cases on eren barris 95 % andalusos i ara són de sudamericans i musulmans majoritàriament.

Té coses bones aquest barri, alguna gent no pas però és ample, té bastants parcs, bons serveis, molt bones comunicacions en metro, renfe i ferrocarrils catalans i estàvem aprop de molts llocs, tant de la gran ciutat com de la platja....segurament és dels millors barris de L´Hospitalet de Llobregat per viure-hi.......millor que Bellvitge seria el centre d´Hospi, Sant Josep que està al costat mateix i part de la zona de Santa Eulàlia-Gran Via 2 que estar molt bé, és una  zona molt nova, pisos nous de trinca i de gentusa no n´hi ha apenes....

Bé...com podeu ....pots comprovar podria fer un treball de L´Hospitalet.....
  • Roderic18.219 15 90👍 9.220
    Al pantà de l'arròs.
  • tutUsuari sumador2.034 8 829👍 757
    Jo tb sóc de Girona i cada estiu baixo a les Terres de l'Ebre. Et recomano l'Atmetlla de Mar, s'assembla a la Costa brava sense la massificació i Sant Carles de la Ràpita on podràs convinar muntanya i platja perquè té una muntanyota de 600 metres d'altura just a tocar del Mar.

Aquest any a l'agost vaig a Flix i Arnes,  no tenen platja, però els paisatges i la història és espectacular,  barat i solament s'escolta català.
  • nouservesverdes307👍 373
    Hospitalet de l'Infant. Un municipi prop de l'àrea Cambrils/Salou/Tarragona on hi ha força càmpings al voltant, però té el benefici de ser desconegut, per l'"ombra" que Salou fa, i això provoca què no hi hagi una marabunta de turistes. Crec que van tindre uns alcaldes anti turisme durant una temporada i es nota. També a diferència d'altres platges turístiques, crec recordar que no tiraven productes al mar per evitar que creixessin les algues el que fa què sigui un lloc més "rústic" cosa que personalment aprecio.
  • Patriarca2.283 3 777👍 1.829
    Estic dubtant entre un Tarragona + Salou, cultura i platja o les demés propostes de vora l'Ebre.
  • Wittgenstein662👍 906
    Lloret de Mar
  • Fidel AlfalsUsuari sumador11.799 9 173👍 4.781
    Aprofito per fer la meva consulta: m'han convidat a passar tres dies a un apartament de Salou entre setmana. Ni m'agrada la platja ni conec la zona, però tinc entès que és un racó de món venut al turisme de baixa qualitat i que és molt més probable trobar-te un saragossà pel carrer que no pas un salouenc. Recomaneu-me un pla divertit o algun indret per la zona que valgui la pena, no em veig tres dies estirat a la sorra com un estaquirot. Tarragona tampoc no la conec.
  • HorsepLluis Bocjack163👍 275
    No és Catalunya, però queda aprop, i t'ho dic perquè nosaltres hi anem aquest cap de setmana, també estavem pensant per allà les terres de l'Ebre i al final hem decidit Penyíscola com a destinació. Ens surt per 105e dos nits entre els dos. L'hotel està adosat al camping, de fet tenm piscina que és la del propi camping que podríeu mirar els preus. Tot i així em semblanmolt raonable ja aquest preu per la situació, queda a 10 minuts a peu de la platja, i 15 del nucli antic. Mireu Camping Ferrer, tenen bungalows, però com dic nosaltres ens hem quedat a l'hotel just allà que és dels mateixos.
  • Mcasas9.790 13 219👍 4.233
    Una narcosala és un lloc barat, on és fàcil conèixer gent i on es poden realitzar activitats relacionades amb la metadona o estafar els serveis públics. 
  • INNOVATORUsuari sumador1.067 15👍 239
    Cotlliure. Tens el fort Dugommier i el castell de Sant Elm per allà al voltant per fer alguna caminadeta i gaudir de bones vistes (natura). També tens Elna a prop (història) i molts artesans i artistes dins el poble, que és bonic (cultura). Una mica més lluny, a una hora i pico, hi tens les Gorges de la Fou i és possible que hi hagi alguna cosa d'aigües termals relativament a prop, però no ho tinc clar. També a 1h de camí tens Vilafranca de Conflent, un poble emmurallat molt bonic i important per a la història dels catalans. Per allà hi té parada el tren groc.
  • Ice Nigga84👍 124
    Et podria passar info sobre un poblet semi-abandonat de muntanya al nord de Catalunya.

No hi ha platja, però sí que hi ha un riu just al costat.

A l'estiu hi hauran com a molt un parell de famílies. Podries acampar per allà per un parell de nits i et garantitzo que no et passarà absolutament res.
    Se li ha creuat entre cella i cella anar a Tarragona/Salou i combinar una petitat visita cultural amb una mica d'oci i nit nocturna per la zona de platges.

Jo per la contra em veig més procliu a l'Ametlla de Mar + Delta de l'Ebre... Una mica de naturalisme. Aviat us comentaré.
  • paleta4.420 3 487👍 6.001
    A l'Ebre enguany hi ha més mosca negra que mai. Ho dic perquè aquesta bestiola et pot amargar l'existència fins a límits indescriptibles.

Us heu plantejat pujar a Prades? La gent de la Ribera tendeix a anar-hi a l'estiu. És com el Camprodon dels ebrencs.
  • RESILIENT2.831 3 675👍 2.470
    Sense dubtar-ho, el Delta de l'Ebre.
  • ziol7.662 15 282👍 3.212

A vegades hi ha condicionaments contradictoris.

Sovint els llocs amb mar tenen més densitat de guiris cosa que durant molts anys m’ha dissuadit d’anar-hi gaire. No fa gaire, ordenant les fotos de les excursions dels darrers 18 anys —les que tinc en digital— em vaig adonar que només un 4% eren de platges, i a més, molt sovint, en hivern.

De totes maneres, he estat al delta de l’Ebre com mitja dotzena de vegades, algunes en càmping, altres en hotelets barats a Ulldecona, Sant Carles o l’Ampolla, sense que recordi especials problemes d’insectes.

Per la zona de Tamarit, Altafulla i Torredembarra, també hi he estat algun cop, encara que amb més interès «arqueològic» que no pas de platges.

A Cambrils també algun cop, però en temporada baixa i més aviat per veure coses com el parc Samà i pobles de l’interior com Mont-Roig o el castell d’Escornalbou.

També hi ha Sitges, encara que no recordo haver-hi dormit mai.

I al nord de Barcelona, per diferents motius, són interessants, per exemple, Caldetes, Arenys o Canet, que tenen oferta de càmpings i platges acceptables. Tot i que la darrera vegada que vaig dormir per la zona —per assistir a un simposi a Canet— va ser fa un parell de mesos en un hotel de Calella que ens va sortir per uns 35€ la parella, esmorzar inclòs. A Canet o Arenys no vam trobar res de bo.

No esmento res més al nord perquè suposo que ho coneixes més.

• Jordi Freixas20.630 13 73👍 4.652
    Cotlliure. A mi em va encantar. I això que jo sóc més de muntanya.
  • Criquet7.357 14 293👍 1.163
    La Colau ha expropiat un pis a Can Killo... per si vols probar.
    Gràcies a tots per les respostes. Aquesta setmana he patit de força ansietat i angoixa per la feina, necessito quelcom diferent. La parenta m'ha suggerit Ripoll. Anirem a un camping amb piscina, farem senderisme i deixaré el mòbil en unes hores...

Hi ha temps per la platja.

Publicitat

Fòrums

• 9.302.302 missatges
  • 221.340 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat