Publicitat

Fòrum

Esportistes retirats que no volem oblidar

Pralija1.396 3👍 928

No us en recordeu mai d'esportistes de fa molt de temps que ja han deixat de ser professionals? Fins i tot existeixen blogs sencers amb aquesta temàtica. Aquest és un fil flexible, la idea és esmentar esportistes retirats que us cridin l'atenció per qualsevol raó, no necessàriament esportistes de qualitat.  La idea ha sorgit perquè en aquest fil, un usuari va esmentar el nom d'un futbolista dels 90 que semblava tenir més de 50 anys.

Puc començar jo. Els propers dies anirè pujant més fotos d'esportistes retirats que no vull oblidar.

- Bogdan Stelea: era un porter de futbol. Conegut aquí des de que va defensar la samarreta del Salamanca. M'agraden els porters amb alopècia extrema.
Resultado de imagem para bogdan stelea

- Nadia Comăneci: gimnasta extremadament coneguda durant els anys 70. Igual que el porter esmentat abans és romanesa. Fins i tot, hi ha un llibre relacionat amb ella i també una obra cinematogràfica.
Resultado de imagem para nadia comaneci

- Radek Bejbl: futbolista ja retirat, que jugava de migcampista. El vaig conèixer quan va esdevenir jugador de l'Atlético de Madrid. M'agrada perquè és un paio que em transmet misteri. El seu cabell és natural o no? 
Imagem relacionada

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.298.773 missatges
  • 221.202 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats