Fòrum

Vox reeix de valent a Palma

jlct332👍 167
Vox ha aconseguit, a Palma, el major percentatge de vots d'entre totes les capitals de província d'Espanya, amb un 13% de votants! No ho puc creure... Què ha passat, Llonguets?!?! 

Respostes

Configuració
  • cobertor1.332 3👍 958
    Alguna explicació?
  • punxet228 1👍 10
    Sa gent s'ha fartat molt de sa gestió de PSOE y MES a s'ajuntament, no han complit ni la meitat de lo que varen prometre, palma està bruta i ara començava a haver-hi okupes per mitja palma. Jo crec que en les próximes eleccions guanya sa dreta, s'han salvat per l'efecte psoe generals

A més jo crec que la dreta estava desmoralitzada per lo de ses generals i no han participat tant  i això també els ha beneficiat.
    • jlct332👍 167
      Quin desastre... si com a mínim aparegués un partit de dretes catalanista/indepe... Però això ho trobo ben difícil.
      Per cert, aprofito l'avinentesa per demanar-te, el partit polític El Pi, com el cataloguem? És catalanista, de dretes, esquerres, pro-mallorquí (anticatalanista)?
      • catalàamallorca41.964 7 14👍 18.679
        Regionalisme mallorquí sense cap problema amb reconèixer els llaços que ens uneixen amb Catalunya (però no diria que són panques). L'equivalent a la Convergència de Catalunya, més o menys.
      • punxet228 1👍 10
        El Pi es una escissió des PP que es va fartar de que es govern central no mirés cap aquí i va montar el seu partit autonomista, a més ho posa en el seu perfil de twitter.
        • Biel Torrens6.718 12 319👍 1.583
          Més o menys, el PI algutina dos partits que competien pel mateix espai: Convergència per les illes, que són UM amb un canvi de nom després que el partit col·lapses per corrupció extrema i la Lliga Regionalista, que era una escissió del PP en els termes que has plantejat en el comentari de dalt. De moment estan ocupant l'espai de l'extinta Unió Mallorquina a peus puntetes. No té pinta que hagi de tenir un recorregut molt major però és veritat que hi ha una important bossa de vots regionalistes dins el PP encara, a veure si ara que el PP està missing total aconsegueixen arribar-hi.
  • catalàamallorca41.964 7 14👍 18.679
    Els gonelles deuen d'haver-los votat en massa, juntament amb el percentatge de forasters franquistoides que hi ha a Ciutat (em jugo el que vulguis a que et puc encertar sense problema els barris on han tret més vots).
  • Biel Torrens6.718 12 319👍 1.583
    El candidat era potent pel seu sector. Palma és una ciutat conservadora i té un alt percentatge  de castellànoparlants, que a més estan molt menys integrats i identificats amb el territori que els castellanoparlants de Catalunya.

• beerbong482 5👍 229
    A jo no me miris que vaig votar la Crida... 

Publicitat

Fòrums

• 9.297.230 missatges
  • 221.134 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums
Publicitat