Fòrum

Manies amb el menjar

Tobies20.769 14 71👍 13.122
Em considero una persona bastant tolerant als gustos i aficions dels altres. En general respecto tothom si no fan mal ni falten el respecte a ningú... Però confesso que hi ha quelcom que em posa nerviós i fa que la meva opinió sobre certes persones caigui fins a l'alçada del betum: les manies amb el menjar.

Més o menys tothom, de petits, hem tingut manies amb el menjar. Que si no m'agrada això, que si no m'agrada allò... En major o menor grau tots ens hem criat en una societat opulenta i de petits hem desenvolupat manies ridícules que els nostres pares han intentat combatre... o no. Però quan s'arriba a una determinada edat aquestes tonteries desapareixen progressivament fins la seva completa extinció. Però quan veig persones adultes -posem que a partir dels 21 anys- amb manies ridícules amb el menjar és quan als meus ulls la persona en qüestió comença el trànsit cap al betum. Hi ha res més ridícul que un adult separant el pebrot dels macarrons? O demanant que al sofregit no s'hi posi ceba? Tots tenim preferències a l'hora de menjar, coses que ens agraden més o menys, però conservar les manies infantils a edats avançades demostra no només una falta de maduresa alarmant sinó una actitud deplorable de la persona en qüestió. Simplement és de vergonya aliena.

Perdoneu, però algú ho havia de dir.

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.297.033 missatges
  • 221.125 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats