Publicitat

Fòrum

IMPORTANT: ERC pactarà amb el PSC-PSOE allà on pugui als municipis del Baix Llobregat (però ho nega per electoralisme)

Foc de Fènix1.718 9 920👍 991

Davant de tots els emplaçaments que es fa a ERC per mullar-se si pactarà amb un partit com el PSC del 155, el PSC juga amb l'ambigüitat a l'hora de definir-se.

De portes enfora és un no poc clar ambigu (sempre en declaracions, no en acords polítics firmats), de portes en dins "Cal pactar amb el PSC, perquè sinó el PSC o farà amb C'S( diferència que hi entre el PSC i C'S excepte el maquillatge progre?). Els resulta un tema incomode i defugen parlar clar quan altres formacions polítiques o persones que van als seus actes els fans la pregunta. 

La trista repressió que està rebent ERC mereix la nostra solidaritat però això no justifica acords amb els botxins, amb els còmplices del 155. 

Davant d'aquesta realitat les úniques opcions independentistes que queden al BAIX deslligades d'un acord amb el PSC-PSOE-155 són la CUP i les primàries que estan liderades per persones desvinculades del món convergent.

foto de CUP Esplugues de Llobregat.

Respostes

Configuració
  • Rigel65.414 11 5👍 34.081
    I a Barcelona, i a tot arreu on pugui.
  • Anònim1017.233 6 99👍 16.846
    Em podeu linxar si voleu però ho veig correcte. Millor PSOE-ERC que PSOE-Cs, especialment pel que fa a la política lingüística.
  • RMCF 19024.300 9 500
    Serà coherent la CUP renunciant a qualsevol entesa amb el PSC també en llocs com Badalona (on el necesita per impedir que governe Albiol)?
  • Ercoman1.794 3 902👍 1.809
    Dels creadors de

"ERC votarà els pressupostos de Sánchez, està pactat a canvi dels indults"

I

"ERC facilitarà a Iceta ser president del senat" 

Ara arriba

"ERC té un pacte ocult amb el PSOE per destruir el català arreu".

Quanta notícia inventada/escombraria aquesta setmana al Racó, fot pena.

Hi ha millors augments per què ja gent no voti ERC que haver-se d'inventar pactes ocults.
    • Flordeneu de Königsberg1.374👍 2.548
      No és un "pacte ocult" ni cap teoria conspiranoica, navalla d'Occam: estan colonitzats mentalment i compren, se n'adonin o no, el discurs lingüístic espanyolista (prou per dir "el castellà és una llengua catalana.." o "el bilingüisme es mervellós y ya hablo yo en castellano, la lengua de mi gente, por educación, hombre, Don Pedro, no quisiera ofenderle*)

*i ja parlo jo en castellà, la llengua de la meva gent, per educació, senyor Pedro. no voldria pas ofendre'l)

• Ercoman1.794 3 902👍 1.809
        • Especulaciones barates que no passaran com totes les altres, totes vingudes dels mateixos usuaris casualment, el Racó converbot.
        • HorsepLluis Bocjack160👍 275
          Cardeu puta llàstima provant de fer creure que el veure un problema en la deriva castellanòfila que porteu és una cosa partidista com la voleu pintar... El què queda clar que no és cap especulació és que vosaltres vau renunciar a la llengua fa anys, perquè el què voleu i teniu al cap és que us votin els del puto bar Manolo que porten 50 anys aquí i segueixen escoltant els cassettes comprats a la benzinera amb sevillanas amb la Marifè de Triana que no escolten ja ni els sevillans casposos i garrulos des de fa dècades... Voleu que us votin els veïns del Junqueras que estan ben cofois que sigui a la presó. Feu autèntica pena, colla de pringats.
          • Taujà13.803 8 147👍 5.810
            Si oi? Jo també tinc aquesta sensació que el quillam de l'extrarradi barceloní va quedar atrapat en el temps i ha creat al seu voltant una subcultura molt xunga, casposa i resclosida. Són como una mena d'Amish però amb traje de faralaes. Els seus cosins mitjanament normals de les grans urbs andaluses (Màlaga o Sevilla) deuen al.lucinar quan hi van de visita i els expliquen batalletes viscudes a Can Zam o la Feria d'Abril decadent aquella que fan...
            • HorsepLluis Bocjack160👍 275
              És que això que explico, no és conya ho he viscut en primera persona... Per exemple veient les merdes que m'expliquen que ma mare penja per Facebook (perquè jo no tinc face i això m'ho explica per exemple la meva parella que per desgràcia es va veure obligada a acceptar-la per a no ser mal vista i ara rep mil merdes visuals per se culpa xD)... Ja les he viscut de criatura escoltant i patint els cassettes aquests amb els Ecos del Rocío al cotxe durant hores i hores, i merdes variades semblants que em van mig traumatitzar de petit... En definitiva, que hi ha gent que ja no és el fet que no es vulgui integrar, perquè me mare més o menys ho va fer en cert sentit (té per exemple un català molt correcte) però culturalment em penso que mai ho va fer i mai ho farà... I aquesta gent crec que viu a un altre puto món paral·lel on viu amb reminiscències d'un passat que mai va passar aquí però tampoc allà... Això dels qui escolten sevillanas que no escolten ni han escoltat mai els de Triana, un comentari semblant li vaig escoltar al Justo Molinero fa anys, i tenia tota la puta raó... Tot plegat riure per no plorar
            • willybarna13.000 11 163👍 4.163

Taujà escrigué:
              Si oi? Jo també tinc aquesta sensació que el quillam de l'extrarradi barceloní va quedar atrapat en el temps i ha creat al seu voltant una subcultura molt xunga, casposa i resclosida. Són como una mena d'Amish però amb traje de faralaes. Els seus cosins mitjanament normals de les grans urbs andaluses (Màlaga o Sevilla) deuen al.lucinar quan hi van de visita i els expliquen batalletes viscudes a Can Zam o la Feria d'Abril decadent aquella que fan...
              El problema del quillam d'extrarradi és que és una mala influencia per a molta gent castellanoparlant normal que viu en els mateixos barris que ells.

S'ha de trobar la manera de distanciar aquests 2 grups poblacionals entre sí. És el camí més rapid per deixar tocats i enfonsats als ciudadaneros i al lerrouxisme encobert iniciativero-colauista.
  • Lluísfrancesc12.913 9 165👍 12.061
    IMPORTANT: LLUISFRANCESC farà un trio amb Arrimadas, Roldán i Villacís (però ho nega per electoralisme).
  • Roderic18.219 15 90👍 9.219
    A nivell informatiu, quins pactes de govern s'han sostingut fins a final de legislatura PSC-ERC?
    • Lluísfrancesc12.913 9 165👍 12.061
      Molt d'acord.

RESILIENT escrigué:
      Merda de fil, merda de Racó i merda d'independentistes.

Només cal veure els fils que s'obren, lo IMPORTANT és lo que faran els processistes, les enquestes electorals, els pifòstis al Congreso, les carallotades al Parlament i als ajuntaments, les caspanyolades dels caspanyols, lo que fa el de Waterloo després d'enviar-ho tot a la merda, les abraçades, salutacions i petons dels presos polítics als seus botxins, el diàleg amb Espanya, que si Catalunya és el millor país del món i altres collonades humorístiques de nivell basar.

Que ho sapigueu tots, esteu enterrant l'independentisme; perquè aquí ja quasi ningú parla de com cal organitzar-se per a imposar la independència, de com fer-ho, NO, aquí tot ha tornat a la crua i nua salsa rosa de sempre. Au!, tots a votar amb el DNI a la boca i a perdre el temps qualificant al PSC o als Comuns d'espanyoleros. Seguiu així, que igual al final inventeu la sopa d'all, borinots!

El Racó ja és un indret on pixen a la intimitat, els vells gossos de carro que varen néixer vençuts i als que els hi fa peresa i por guanyar la llibertat. A vegades, els pobles tenen el que es mereixen.
      Jo ja fa molts mesos que vaig aportant idees sobre com es podria(o no)enderrocar els processistes municipi a municipi primer i comarca a comarca després, pero desintoxicar a la gent en un forum és realment complicat, i la obstinació és molt difícil de combatre.
      • RESILIENT2.831 3 675👍 2.470
        L'obstinació es combat com als trolls, no donant-los menjar. Muts i a la gàbia amb els obstinats, que restin sols, aïllats, parlant amb si mateixos.

RESILIENT escrigué:
          L'obstinació es combat com als trolls, no donant-los menjar. Muts i a la gàbia amb els obstinats, que restin sols, aïllats, parlant amb si mateixos.
          Totalment d'acord!
          • RESILIENT2.831 3 675👍 2.470
            És que no estem per a malbaratar el temps i les energies fent el carallot.

Les condicions objectives per a la independència i són, fem servir el temps i les energies per a organitzar-nos, ja vam decidir l'1-O. Sortim JA de tota la merda de pastanagues institucionals. Anem a la nostra, d'esquena a tot aquest sistema de contenció. Enfoquem-nos en l'objectiu principal. Perquè ara mateix, tot cristo i en el millor dels casos, s'enfoca en objectius secundaris, com el municipalisme o la UE, que ja em diràs que guanyem obrint fronts impossibles i absolutament controlats.
  • Marc Espasa16.414 14 112👍 4.624
    Podria ser que a algun lloc pactessin PSC i ERC si.

Ara quin partit pot dir que no pactrá amb el PSC a cap municipi ? Ja us ho dic jo, cap ni un.

La CUP per exemple no feia ni 15 dies de l´aplicació del 155 i va fer aquesta proposta a Figueres que no es precisament un poble de 300 habitants.

CN Figueres.-La CUP de Figueres proposa un pacte amb ERC, el PSC i Compromís d’Esquerres per treure l’alcaldia al PDeCAT i demana el suport “d’almenys un” dels regidors no adscrits i exmembres d’Unió.
  • ansar18.726 13 87👍 6.782
    Jo no voldria que cap partit independentista pactés amb partits unionistes, mai.

Pero no sé perque us desagrada tant que un partit indepe pacti amb uns unionistes (PSC) i us agrada que pacti amb uns altres unionistes (PDeCAT) 

Sobre tot en les municipals, on no es decideix la independencia. La independencia l'ha de proclamar el president, i aquest sempre és d'un partit unionista (PSC o convergent)  
  • Taujà13.803 8 147👍 5.810
    Només diré una cosa: l'autor d'aquesta bretolada és dels que es manifesta del bracet del PSC a cada puta mani unionista dels darrers 5 anys:

Aneu, aneu tendint ponts, que ja els faran servir per penjar-vos-en...
  • fedayn3.625 13 572👍 1.115
    És evident. Per aixo cal votar Primaries on sigui vot util, JxCAT on s'hagi d'assegurar alcaldies, CUP on pugui entrar i, sobretot, massivament al pastisser boig a les europees.
  • Mastegot30.121 10 31👍 2.432
    Al meu poble es diu que ha ajudat a C's a presentar-se, fins i tot i això és cert els han cedit faroles per a que puguen penjar cartells.

Publicitat

Fòrums

• 9.302.271 missatges
  • 221.340 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat