Fòrum

Barcelona és capital: sis respostes ràpides

Rigel65.349 11 5👍 34.023

Respostes

Configuració
  • AiguardentUsuari sumador4.140 9 518👍 1.084
    A quarts de quatre de la matinada? 
  • Xicoira5.489 2 391👍 4.534
    Amunt
  • Mcasas9.761 13 220👍 4.219
    Quina pallassada, sou els C's de l'independentisme.
    • Rigel65.349 11 5👍 34.023
      Si tinguessis un mínim sentit de la vergonya no faries servir un "argument" tan estúpid.
        No és cap argument, és una afirmació fruit del fet que us ventileu tota la qüestió de la fiscalitat en 3 línies dient que depén de cada cas.
          Això és un FAQs, t'enllacen el programa perquè ho llegeixis, no siguis intoxicador.
            La paraula fiscalitat apareix una única vegada en tot el programa. La resta són declaracions d'intencions. En el cas de les escoles bressol, per example, no queda clar quins trams s'aplicaran ni com.

Sincerament, el programa és molt fluixet. Segurament els programes d'ERC o de la CUP no són gaire millors, però sincerament aquest programa és una decepció en una candidatura que presumeix de més rigor intel·lectual que les altres.
              Però tu saps que fiscalitat té sinònims? Has sentit parlar de contractació, hisenda, tributació?

És un argument tan pobre que si t'hi fixes i llegeixes el programa de BCap, veuràs que parla de contractació, d'impostos, de PIMEs, d'infraestructures... Vaja, més o menys del que parlen tots els programes electorals.

És patètic com intentes llençar merda sobre una candidatura independentista, sense la maquinària de partit que teniu vosaltres ni els recursos s'han currat un programa molt bo.

Tan bo que has de fer recompte de mots per veure quants cops apareix... Jo també puc jugar  a aquest joc. 
                No sé que t'empatolles sobre maquinàries de partit, jo només sóc un ciutadà que no està afiliat a cap partit.

M'interesso sobre el model fiscal de BCap. Me'l pots explicar, si és que existeix?
                  Cerca "fiscal", "hisenda" o "impostos" al programa, vés a la secció d'economia, ho trobaràs...

No m'he llegit el programa sencer, que son 100 pagines i ni tan sols visc a Barcelona per tant no el puc votar.
                    Cercant la paraula fiscal només trobo referències a bonficacions a gent que inclogui el seu pis a la borsa municipal d'habitatge, a inversors o a gent que vulgui instal·lar plaques fotovoltaiques. És a dir, res sobre la immensa majoria de la ciutadania.

Buscant hisenda, m'apareixen referències sobre la progressivitat de l'IBI, però res concret.

• Carles Martell3.347 1 606👍 5.785
      Els lerrouxistes de l'independentisme, com es menja això? Difícilment es poden fer afirmacions més patètiques.
        No el sentit de lerrouxistes, en el sentit que no són ni d'esquerres ni de dretes, ni partidaris de pujar impostos ni d abaixar-los. Apliquen, segons ells, el sentit comú a cada cas.
          No hi ha res de dolent en això. Jo tampoc no sóc d'esquerres ni de dretes, sóc partidari del que funciona
            Doncs en aquest aspecte coincideixes amb C's. No passa res.
              C's està a favor de l'eutanàsia, suposo que tu coherentment hi estaràs en contra. Es pot dir el mateix de la Colau, segur que hi ha coses del seu programa que t'agraden, oi? Com que pactareu amb ella...

Quin nivell d'arguments més patètics que gastes, jo no soc un paranoic que viu pensant en el que fan o deixen de fer els altres partits.
                Però si ja t'he dit que no passa res per estar d'acord amb C's en certs aspectes. El que criticio és la indefinició i el no ser d'esquerres ni de dretes.
                  Per què es tan criticable voler passar olímpicament d'una dicotomia antiquada? Hi ha progressistes, hi ha gent que creu en l'economia social de mercat, comunistes, anarquistes, reaccionaris... però millor ficar-los tots al mateix sac d'esquerra-dreta.

Ja t'ho he dit, jo sóc del què funciona empíricament. Si és de "dretes" o "d'esquerres" no m'importa. I "esquerra" d'esquerres fa anys que només en duu el nom, fent de puteta de CDC
                    I el programa de BCap és progessista, comunista, anarquista, reaccionari, creu en l'economia social de mercat?
                      Jo diria que és un programa de centre-esquerra, crec que en Graupera (com més o menys tots els polítics europeus) creuen en una economia social de mercat. Hi ha moltes partides socials al seu programa, molts el titllarien d'ultraprogre perquè "vol acollir". Alguns el titllarien de liberal perquè vol la descentralització del finançament dels districtes i fomentar ajudes a noves empreses, però això ho fa pràcticament tothom.
                      OK, ja ho preguntaré directament a en Grauperà doncs.
      • Rigel65.349 11 5👍 34.023
  • Lluísfrancesc12.883 9 164👍 12.009
    Encara ets a temps de fer-li un favor a en Graupera i no dir res sobre ell fins diumenge. Potser així guanyarà les dècimes que li calen per entrar a l'Ajuntament. Encara que segurament en el fons el que vols és enfonsar-lo, com tot el que toques per aquí al Racó.
  • Benfresc13.541 6 153👍 13.545
    A les enquestes no pregunten per la nostra candidatura,

Fa dies vaig obrir un fil explicant bé això i ningú em va fer cas xD. 

Publicitat

Fòrums

• 9.297.033 missatges
  • 221.125 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat