Publicitat

Fòrum

A quina persona se la pot considerar més exitosa, al que troba a la parella ideal o qui es carda un/a de diferent al dia

cristinon27.088 10 40👍 1.498
Bon dia a tothom.

Respostes

Configuració
  • cristinon27.088 10 40👍 1.498
    ......o qui es carda una o un de diferent a la setmana o a  l ´any o qui té 2 o 3 parelles en tota la seva vida però amb un amor i una passió descomunals..?
    • Flordeneu de Königsberg1.379👍 2.551
      Sempre m'he demanat com s'ho fa la gent per tindre tant temps. Jo, amb la parella, la feina (o sense), els amics i la família (sovint tant als uns com als altres els faig menys atenció de la que voldria, i em sap greu), i el temps per les meves aficions, de debò que si em diuen que a part de trobar temps per flirtejar i fotre'm al llit amb un altre, m'agafa un atac d'ansietat xd. Em sembla molt més complicat "logísticament" perquè estimar algú i cuidar una relació ja requereix molt de temps, a part d'amics, família, aficions.. 

Em penso que quan tinguin el fill, els serà més difícil (tret si el deleguen sovint a avis i això).Conec algun cas on amb problemes familiars (morts, etc. aquest "estil de vida" ha esclatat.

Èticament també implica que d'una banda tractes a una persona com un tot, afectiva i sexual, però d'altres només circulen per la vida en la mesura que t'aporten un plaer sexual (com qui té un amic per interès) i això no em convenç (ni a mi ni Kant, qui ens recordaria el valor de la persona es veuria afectat en aquesta jerarquia).
      • Tabernacle1.547 3 974👍 1.894
        Bé, en els casos que he esmentat totes dues parelles ja tenen fills.  No conec cap dels dos casos molt profundament, pot ser un bluf que es monten o vés a saber el què. Però almenys dels dos casos en el que conec més un dels dos de la parella treballa els caps de setmana en el món de l'oci nocturn i això potser ajuda a explicar-ho, no t'ho sabria dir.

Sigui com sigui, en el meu cas personal no sé què faria. Mai he tingut cap relació seriosa, i malgrat que sóc conscient que a la llarga m'agradaria tenir fills doncs encara em queda bastant lluny. 

PD.t'he votat negatiu més avall sense voler, perdona. 
  • rotllan12.319 5 169👍 12.606
    El que tingui més propietats
  • jlct358👍 183
    El/la qui cardi un nombre més elevat de cops, independentment de si és amb persones diverses o amb el/la mateix(a).
  • RESILIENT2.831 3 675👍 2.470
    De bon rollu, tito, però obres cada fil de merda que de unidó.

• Fidalgo1.417 3👍 2.397
    La resposta a totes aquestes preguntes que fas de tant en quant la té l'Esglèsia Catòlica.
    • Capità·carxofa3.843 1 544👍 10.415
      Gens d'acord, el sexe és força més importabt als 20 i 30 que a l'institut (quan tothom en parla però quasi ningú en fa).
      • gerd8.786 12 249👍 1.779
        Als 20 llargs i trentena qui més qui menys ja ha follat una mica per aquí, una mica més per allà, i sovint en quantitat. No deixa de ser una faceta important de la vida, però estic d'acord amb l'Hades que no és una mesura d'èxit vital. És una cosa normal com menjar i cagar, i igual que menjar i cagar no és ingredient principal de l'equació de la realització personal.
      Lo sexoafectiu té importància a qualsevol edat, avui en dia seguríssim que així és, només cal veure i llegir moltissims grups de whatssap on tots i totes sabem o ens podem imaginar quins són els temes més parlats amb abrumadura diferència, sexe i amor, amor i sexe i les relacions que em tingut tots i totes al llarg de les nostres vides, són els temes principals i candents de sempre a la xarxa.......

Capità-carxofa té molta raó.....a l ´insti és molta fantasmada, potser carden 3 o 4 però molta teoria i poca pràctica....jo diria que sobretot sobretot és a partir dels 20 i pico i 30 i pico d´anys i ja no diguem als 40 anys que les persones ens realitzem plenament en el sexe i tenim les relacions d´amor més importants de les nostres vides possiblement......

• illot1.622 3 946👍 1.530
    El que segur que no és un èxit és haver de preguntar als altres què és considera èxit i no actuar segons el criteri de cadascú i fent o buscant el que et faci feliç.
  • bogosity1.252 11👍 1.770
    Aquell dels dos que no sigui raconaire.
  • Pere Grífols i Masoliver220👍 310
    A quina persona se la pot considerar més exitosa, aquella que fa un sol fil únic de qualitat que indueix la reflexió i el debat o una que no para de crear fils de merda sense cap mena d'interès?

Pere Grífols i Masoliver escrigué:
      A quina persona se la pot considerar més exitosa, aquella que fa un sol fil únic de qualitat que indueix la reflexió i el debat o una que no para de crear fils de merda sense cap mena d'interès?

I per què collons continues entrant a fils meus si els consideres aixì com dius?

Que ets tontet?

Estas bé?

Això teu és tant absurd com qui va al Camp Nou i diu estar fins al capdamunt de fútbol...

I això ho dic per tú i per tota persona que sovint es queixa dels fils dels altres però ells continuen entrant i despotricant de segons quins fils ....... no té sentit fer això......a mi hi han bastant fils que o no m´ agraden o em són indiferents i passo d´ells......

• paleta4.420 3 487👍 6.001
    No tenen perquè ser dues opcions incompatibles. Hom pot estar casat amb una dona i formar una familia, i a l'ensems mantenir relacions extramatrimonials.

De fet, aquest era el "model familiar" habitual en àmplis sectors de la societat catalana del s. XIX i principis del XX. I ens anava prou bé en aquest sentit.
    • __33987__359👍 247
      No gràcies. Ja n'hi ha prou en fer feliç a la teva, que hagis de fer feliç a les dels altres.
      aquest era el "model familiar" habitual en àmplis sectors de la societat catalana del s. XIX i principis del XX. I ens anava prou bé en aquest sentit.

Fonamentat bàsicament en l'opressió de la dona que havia de fer altres coses mentre l'home, amb tot el temps lliure del món i sense càrrega familiar (tret de donar generosament la seva esperma), tenia tot el temps del món pels seus afers.... Oi tant que sí.
      • Pere Grífols i Masoliver220👍 310
        No et feia defensant aquests postulats del feminisme més banal i barroer, la veritat.

Dubto molt que es pugui aplicar el discurset aquest de "donas uprimidas i homas dulens i privilagiats" a una època en la que la major part dels homes ho havien de donar tot per la seva família, treballar en condicions tan dures que avui dia ens semblarien inimaginables i sovint ser enviats a la guerra.
          Que hi havia homes que ho donaven tot per la seva família, sí., no dic que fos blanc o negre, però ell està parlant que dels homes que, com que les dones o altres mantenien la seva llar, podien permetre's tindre molts afers extramatrimonials perquè no havien de fer-se'n càrrec, dels fills i de la família. I això era per cert per la posició dominant de l'home, una posició privilegiada que - amb els matisos que vulguis i com tot, essent més complexa (tenia uns privilegis però era qui moria a la guerra, etc., s'interrelacionava amb factors de classe) - són innegables. 

Ei, depenent de la classe social també ho feia la dona - perquè li cuidaven els fills uns altres - , i depenen de quina classe social ni un ni l'altre. És com a l'islam que pots casar-se amb moltes dones (només l'home) però si tens diners per mantenir-les, i per tant, només pots si ets ric/vas bé de diners
  • TerraAlta256👍 304
    Abans dels 35-40, follar amb moltes, a partir dels 35-40 trobar l'amor de la teva vida i que tingui 25 anys.
  • esclata-sang1.815 1 891👍 1.593
    Que difícil és ser feliç per un mateix sense que ens importe el que fan els altres !!

Qui és més feliç un heterosexual o un homosexual ?? Un monògam o un polígam ??

Doncs això, per igual

Tot depèn que consideris èxit. Hi ha que li dóna al terme un valor absolutament 'subjectiu': èxit és el que et sentis bé (ex: Tabernacle, esclata-sang), és a dir, no et donarà cap resposta perquè la filosofia subjacent és que no hi ha cap norma/regla més enllà de la purament individual (individualisme modern que ignpora que socialment també hi ha una visió d'èxit que s'esten, no es casualitat que cada cop més gent opti per un model o altre i no és simple "llibertat"....).

Després et respondrà algú que, depèn del terme d'èxit que tingui, et dirà que una o altre.

Com que a mi m'agraden les coses que porten esforç, són més profundes i perduren en el temps, crec que la resposta és fàcil. És molt fàcil, si ets mínimament agraciat, avui en dia anar cardant amb diferent gent, però mantenir un lligam més profund amb una altra persona és molt més difícil i interessant, per mi (i èticament també).

PD: Respecte al comentari del Tabernacle, em sembla difícil tindre fills i anar cardant amb altra gent, o la gent té molt de temps - no treballa, no s'ocupa d'amics i família i té aficions - o jo sincerament no sé d'on treu el temps la gent xd.
      Sí, cert, s ´ha de tenir molt de temps i potser pocs problemes per fer això....
    • __33987__359👍 247
      Els que agafen aquests tipus de dreceres, no solen arribar als 60 amb una família ben avinguda. Sinó amb un guirigall de cal deu amb disputes, envejes i manutencions. La família tradicional catalana és una solució bona o molt bona per molts de nosaltres. Sobretot els que no estem pendents de que hi ha al plat del veí.
  • foraster827 14👍 150
    Catxar fa de pobres.
    Als rics, les senyoretes els hi llepen i netegen la titola
  • broquil_is_over2.838 3 672👍 3.427
    El màxim èxit possible al que pot aspirar un raconaire es a anar obrint fils txorres al racó diàriament i que tots ells tinguin moltes respostes i valoracions positives. 

• Macarronet del meu cor1.641 3 942👍 2.251
    La que fa les dues coses alhora. 

Publicitat

Fòrums

• 9.302.345 missatges
  • 221.340 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat