Publicitat

Fòrum

La Generalitat decideix ara portar MENAs amb les seves famílies

TywyllUsuari sumador42.209 12 13👍 6.114
Tranquils, que no han tingut de sobte idees racistes de deportacions, només volen dur-los a viure amb familiars seus que ja viuen a Catalunya (normalment oncles, "tiets" segons TV3, i cosins). De fet resulta que el 40% dels MENA que arriben a Catalunya ja hi tenen familiars, però fins ara vivien a centres amb els imposts de tots perquè, en paraules dels educadors socials, "és que amb les presses i la urgència no preguntàvem".

Font: https://www.ccma.cat/324/busquen-les-families-a-catalunya-de-1-500-menors-migrants-que-han-arribat-sols/noticia/2922931/

Respostes

Configuració
  • Aufrany5.048 3 431👍 5.038
    Però en l'exemple que posen el cosí el trucà tan bon punt arribà... que passa als altres casos? Sembla que els familiars d'aquí prefereixen que estiguin en centres, millor per ells oi, pagant-ho entre tots.
    • nouservesverdes286👍 329
      Això és més aviat culpa de la híper-centralització de Catalunya al voltant de Barcelona. Si els immigrants (inclusos espanyols) s'hagueren repartit pel territori, hi hagués hagut un nivell més alt d'integració i la gent de Barcelona no hauria de sofrir els efectes del turisme, globalització i immigració massiva. Això no interessa a les elits què en treuen profit de la mà d'obra barata i dels partits del establishment que poden fer propaganda de lo tolerants que són per guanyar vots, i després quan arriben els immigrants se n'obliden. A part que la gent de la DGAIA i altres o els hi falta pressupost o són uns incompetents acabats.
      S'ha de vigilar a qui és dirigeixen les queixes en aquest tema, la gran majoria d'immigrants si haguessin pogut triar s'haguessin quedat a casa seva.
      El què s'hauria de fer és boicot al dèspota del Marroc que té el país fet una santa merda, però això no es farà mai ja què Endesa i altres energúmens del Ibex fan una mà de quartos que deu fer por amb el Marroc.
    • EPS62.555 14 8👍 11.432
      Jo no sóc racista

Di això al Racó és el primer pas per a que et titllin de racista.
  • eLdeLabarretina689👍 794
    I quin és el plà per quan facin 18 anys?
  • TerraAlta222👍 279
    Em sorprenen aquestes declaracions perquè quan fan 18 anys se'ls envia als familiars si en tenen, per tant sí que es fa la cerca, els educadors als centres MENA saben perfectament si tenen familiars o no, és una pregunta que pot portar 5 minuts de feina.
  • LesttattUsuari sumador38.895 12 15👍 14.155
    Compte que no han dit res sobre retirar les ajudes econòmiques que reben tots aquests menors, en el cas que arribessin a trobar algun dels familiars...

Qui no diu que no continuaran rebent-les, tot i està amb els familiars?

...

L'habitual argument sentimentalista que en tot moment va exposant can tv3-Ong no te preu... Sigui com sigui ens ha de fotre la seva collonada falca del voler acollir.

...

Tv3 digué:

(...)

"Quatre de cada deu menors que arriben a Catalunya tenen familiars aquí, sobretot           t i e t s o cosins. És a dir, gairebé 1.500 nois. Però només una trentena han acabat anant-se'n a viure amb ells".

Parlaven de "Barco" enlloc de vaixell... "Vivenda", enlloc d'habitatge... Ara venen amb el "tiets" enlloc -d'oncle-?
  • rotllan12.257 5 169👍 12.457
    Tot pot ser al país de Can Pixa
  • RafeldePatraix1.597 4 957👍 885
    A pagar-ho, Pebrereta, com sempre.
    • WartzZ346👍 216
      Realment molts ni tant sols no són menors, però com que no porten papers, no es pot saber del cert.
  • prou_prusses1.316👍 655
    Em fa gràcia que us sorprengueu, la veritat. Des de l"extrema dreta" ja fa anys que ho portem avisant.
    Us enrecordeu dels videos de trajectories GPS de vaixells dONGs recollint gent directament de la costa Líbia? Aquells videos són del... 2015.

Seguiu votant askerras. 
  • __33987__359👍 247
    "és que amb les presses i la urgència no preguntàvem". No i tampoc demanaven al consulat que es posessin en contacte amb els seus pares. Ni miraven si tenien antecedents penals o delictes pendents de judici.
  • FuRTiUsuari sumador20.347 12 77👍 8.296
    Al pròxim crim greu que es produeixi per culpa d'aquests angelets ja triguem a muntar una denúncia mitjançant micro-mecenatge com acusació pública contra la Generalitat
     A sobre ara ja resulta que el crim no seria per omissió, sinó directament per acció i amb pre-meditació, i per guanyar calers a les seves butxaques com a objectiu
    Espero que a uns quants els caigui el pèl algun dia, i amb alguns finsi tot espero i gaudiré que els apunyalin per robar-los la cartera, no es mereixen més.
      • FuRTiUsuari sumador20.347 12 77👍 8.296
        Quant rasquem una mica més, i ja t'ho dic jo ara sense dir res que mai pugui ser usat en contra meva, si volem crec que hi ha base i podem muntar quelcom amb cara i ulls dirigit com a mínim a uns quants concrets ja una mica més dins del conglomerat de rapinyaires perquè d'això es tracta... I després ja veurem com s'articula en una segona fase per a començar a desarticular el què vindria a ser tot un conglomerat de desferrres humanes "d'alt standing i guant blanc", perquè no ténen cap altre nom..., que a sobre han usat mitjans de tot tipus al seu abast pels seus interessos personals... Mentre els anomenats d'esquerres suposo giraran la cara si els proposem de fer una cosa com aquesta que aniria emb la vountat de fotre a negrers mentre s'anomenen d'askerras com la colau, suposo... En tot cas, jo ho deixo aquí la proposta i vaig fent dins les meves possibilitats per a què algun dia ... ... 
        • Ius Novum2.739 3 688👍 5.406
          Ja et dic jo que si rasquem una mica i algú algun dia es decideix a fer una investigació a fons sobre la gestió dels menas per part de la Generalitat, ongs, empreses de lleure, centres d'acollida, etc., estic convençut que es daparia un negoci impressionant gestionat amb diners públics.

• Kevin Durant i Lleida5.231 2 416👍 3.243
    Això vol dir que els MENAs deixaran d'existir i donaran pas els MEAs? 
  • oprimit20.014 15 78👍 10.542
    Vinga, ja ho van dir ahir. D'aquí a 10 anys serem 8 milions de catalans perquè vindran més immigrants. I si, queda confirmat que ens pagaran les pensions.
  • Macarronet del meu cor1.627 3 944👍 2.205
    No sé per què us estranya, el conseller del ram és moro 
  • HorsepLluis Bocjack144👍 250
    És una llàstima que siguin moros i no negrets, per poder usar aquest gif tan simpàtic amb propietat:

• willybarna12.924 11 164👍 4.053
    El puto conseller sel's podria emportar a casa seva.

Publicitat

Fòrums

• 9.299.298 missatges
  • 221.226 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat