Fòrum

Quines joguines t'agradaven més de petit?

Quines joguines t'agradaven més de petit?
Playmobil
19 (28.36%)

Lego/Tente
17 (25.37%)

Scalextric
8 (11.94%)

Cotxes i motos de joguina (Majorette/Guisval/Micro Machines)
8 (11.94%)

Màsters del univers
3 (4.48%)

Soldadets
3 (4.48%)

Jocs de taula (CEFA, jocs reunits ...)
3 (4.48%)

Casas de maons i ciment en miniatura
2 (2.99%)

Tragabolas/laberint de Mattel/motocròs/etc.
2 (2.99%)

Cotxes/motos versió mini per moure amb ells
1 (1.49%)

Transformers
1 (1.49%)

G.I. Joe
0 (0.00%)

Barbie/nines
0 (0.00%)

Vots emesos: 67
Caspanyol_Involuntari605👍 774

A mi m'agradaven el castell de Grayskull i el fort de Playmobil.

Tenia un Scalextric tipus Daytona, però era una mica avorrit ia més es va trencar.Crec que, amb 9 anys, ja no jugava a joguines i em vaig passar als videojocs.

Em sembla que també tenia una casa de maons i ciment en miniatura per construir-la... m'agradaria trobar fotos d'això, crec que l'hem tirat (Era molt semblant a aquestaAquesta altra tenia 2 pisos. A AmazonEbay hi ha molts models de l'empresa Keranova... fins i tot tenen models a escala d'Esglésies catalanes!).

També recordo el Laberint de Mattel, el Tragabolas i el Telesketch.

Quines us agradaven més a vosaltres?

Curiositats:

- En aquest catàleg d'El Corte Inglés de 1987apareixen molts.En aquesta altra llista, apareixen joguines més antigues.

- Els Scalextric poden arribar a preus interessants a Ebay.

- Els Masters de l'univers eren com les Tortugues Ninja: originalment, van ser creats en un format còmic amb un enfocament més adult. Els còmics dels Màsters venien amb les joguines en EE. UU. Una altra cosa sorprenent és que, en el món dels Màsters, la contaminació i les guerres havien destruït tota la vida, així que tenia cert rerefons ecològic. Aquest youtuber llatí es dedica a explicar l'univers d'aquestes joguines. Aquest altre youtuber americà analitza les joguines en anglès. Són un parell de frikis de mida XXL, però la veritat és que m'he vist els dos vídeos sencers, són interessants per a una estona.

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.297.731 missatges
  • 221.157 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat