Publicitat

Fòrum

Correus boicoteja la propaganda electoral de JxCat

oprimit20.066 15 78👍 10.644

L’equip de campanya de Junts per Catalunya s’ha trobat un nou escull. Aquest matí, l’estat major jurídic i polític de la formació que encapçala Carles Puigdemont, a tocat a somatent quan càrrecs comarcals han alertat que hi havia oficines de correus que havien aturat enviat la tramesa electoral de la candidatura dels junters per a les europees.

Segons ha pogut saber El Món, els “problemes” s’han detectat al Bages. Oficines com Navàs, Sallent, Sant Fruitós de Bages o Navarcles no només no remetien el material electoral sinó que els obligaven a obrir els sobres que la formació havia portat ensobrada per tramitar.  Fonts de la direcció del partit han explicat que des de les oficines els comunicaven que hi havien instruccions superiors de paralitzar una “tramesa electoral si lo veien clara, com era el cas de sobres i llistes amb la candidatura de Puigdemont”.

L’aparell de JxCAT s’ha posat en marxa, perquè amb la tramesa europea també hi va la municipal, i ha reclamat la tramitació de la propaganda electoral que ja havia estat abonada. Després de dies d’ensurt, i de posar el crit al cel a les oficines, els responsables del partit han pogut contactar amb el “responsable superior de Barcelona” de la “suposada instrucció que paralitzava la tramesa electoral”.  Sense acabar de treure’n l’aigua clara de la decisió ni sense cap explicació jurídica raonable que justifiqués una obertura de sobres, la direcció de campanya de JxCAT ha informat a El Món que “sembla ser que s’hauria arreglat i s’hauria reiniciat l’enviament avui mateix”.

Aquest impediment de tramesa detectat al Bages ha obligat a JxCAT a posar en marxa un pla B. Per això, el comitè de campanya ha mobilitzat tota la seva tropa territorial per posar paradetes al carrer que serveixin de punts de distribució de les paperetes de la candidatura.

https://www.elmon.cat/eleccions-europees/jxcat-detecta-oficines-de-correus-que-li-fan-la-punyeta-amb-la-tramesa-electoral_1931667102.html

Respostes

Configuració
  • EPS62.687 14 8👍 11.582
    Diria q ja no es sorprèn ningú.
  • RESILIENT2.831 3 675👍 2.466
    Punyetes, que rapit que aprenen els de Correus a boicotejar les coses relacionades amb les urnes.
    Segur que aquests pollastrets han estudiat amb el famós Mètode Puigdemont.
    • Puigdomènech10.117 13 214👍 3.142
      Però si, segons tu, les urnes són un instrument del sistema processista, potser no caldria aquest espectacle. És clar que segons les teories conspiratòries ho fan per ser encara més espectaculars, segur. En fi.

Jo més aviat penso que això del vot a molts espanyolets els rebenta les 4 neurones que tenen. No ho poden capir, simplement.
      • RESILIENT2.831 3 675👍 2.466
        Segons jo?, on dic que les urnes siguin instrument processista?

Les urnes són, actualment -és a dir, sense democràcia- un instrument del sistema dominant per a perpetuar-se, instrumentant una partitocràcia que n'és còmplice necessària, i aquí i entra quasi tot cristo, inclosos els anomenats processistes, o comediants, que venen la llufa dels acords bilaterals sabent que són absolutament impossibles.

És irrefutable que quan un vot pot servir per quelcom és llença a la paperera ràpidament sense argumentació i sense preguntar. Això és que van acordar, respecte a l'1-O les cúpules dels ja mal anomenats processistes doncs realment són uns conservadors autonomistes, tirant llarg.

En Puigdemont i els seus satèl·lits, simplement evidencien que bona part dels catalans tenen un cul d'immensa cabuda doncs té els sants pebrots de tornar a demanar-nos el vot, i aconseguir-lo, quan encara s'està eixugant l'entrecuix amb els vots de l'1-O i de les eleccions anteriors.

Cal ser un perfecte insensat tornar a votar a aquests traïdors sense haver depurat abans les responsabilitats de tots ells. O és que tu penses insistir en el teu vot-kleenex amb els mateixos?

Molts espanyolets tindran quatre neurones rebentades, però em sembla que masses catalanets no arriben ni a les dues. Almenys, els paràsits espanyolets, treuen un gran profit fent el que fan amb la colònia, i nosaltres, què en traiem? ...doncs que a més de pagar-los el beure, ens putegin quan ho fem com fan els de Correus.

Au, a votar, que els traïdors d'aquí i els amos d'allà, necessiten el teu kleenex per a "vacil·lar-te" encara més.
  • Jordi Freixas20.630 13 73👍 4.651
    És que ho haurien d'enviar directament a través d'UniPost.
  • broquil_is_over2.838 3 672👍 3.427
    ...just avui sentia al bord del Jaume Barberà a ca la tieta Basté dient que Caspanya es una democràcia... 
  • Puigdomènech10.117 13 214👍 3.142
    Casa meva em rebut els papers de les municipals. De moment de les europees res (de cap partit, val a dir).
  • Aufrany5.071 3 429👍 5.096
    paralitzar una “tramesa electoral si lo veien clara

Algú m'ho pot traduir?
  • Corpetit18603 1👍 267
    Ja va passar a les generals. A mi em va arribar propaganda de tots els partits menys de JxCat. Ara tinc que dir que sí m'ha arribat per les municipals però no per les europees.
  • Horus331👍 341
    L'enemic té via lliure per usurpar i molestar per la via que sigui amb els mètodes que calguin, la única consideració que tenen és tractar que no es noti massa. I ja fa molt que no segueixen aquest precepte en absolut per la descomunal aventatge de què disposen i la nula repercussió del ventall infinit d'irregularitats, conxorxes, difamacions, delictes i encobriments que practiquen a diari.
    Tots els comicis espanyols a que se'ns convida a votar venen empastifats de trampes i tupinades. I Correus és tant sols el segon filtre. L'emissor de la gestió de vot segons cens és el INE, uns antros regentats per funcionaris i personal laboral espanyol en un % força notable. No cal dir que el que ocorre allà dins és de tot menys una tramitació pulcra i incorruptible.

Quan els nostres inoperants polítics anomenen aquesta dictadura identitària anti-catalana com a 'excepcionalitat democràtica' tant sols traslladen que efectivament vivim en una democràcia que passa per una 'anomalia temporal'. I amb aquesta fal.làcia els ciutadans de Catalunya viuen en un error, pensant que tot podria ser pitjor (o l'opi del reprimit). I el més trist és que per tant validen i concorren una vegada i una altre en unes eleccions que estan disenyades per a que MAI s'arribi a la pastanaga del 50% que molts tant anhelen.

• Picany7.490 11 290👍 2.027
    Ningú no hauria de fer servir aquesta màfia.
  • EstatpropiUsuari sumador167.603 11 1👍 28.747
    Tots plorant. Curiosament la de la CUP no. Això vol dir clarament que son espanyols.

Mode curtdegambals_off
  • terrae890👍 16
    Jo he demanat el vot x correu des de dins d'Espanya i m'ha arribat la papereta de Puigdemont, tot i q sense la seva cara. 
  • No tinc por980 1👍 855
    Jo he rebut la merda de ptopaganda de  Ciudadanos i del PP, tant de les europees com de les locals. No cal dir que han acabat de tornada a la bústia de correus, amb les meves dades eliminades.

També he rebut les paperetes de la coalició de la CUP i les d'Esquerra, per les locals.

De la resta , de moment, ni rastre.

Publicitat

Fòrums

• 9.301.986 missatges
  • 221.329 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat