Publicitat

Fòrum

Si Iceta se'n va al Senat, tots els líders unionistes espanyols hauran marxat de Catalunya per tenir una 'poltrona'

Brioix5.079 6 426👍 1.396
Els unionistes espanyols estimen tant catalunya com ells diuen? A canvi d'una cadira i un sou, a la mínima oportunitat mig bona, se'n van!

Respostes

Configuració
  • Anònim1017.229 6 99👍 16.846
    Jo tinc més dubtes amb això d'Iceta. Potser ERC i JxCat aquí sí que s'haurien d'abaixar una mica els pantalons, no és un gran assumpte i em fa por que aquestes tensions afavoreixin pactes del PSOE amb Cs a l'AMB, en comptes de amb ERC i Comuns.

El que sí que cal és exigir la fi de la excepcionalitat a l'hora de plantejar-se una estabilitat parlamentària, i seria realment xocant que s'oposessin a un assumpte menor com aquest i després aprovessin uns pressupostos, que són la base de la política, amb presos polítics.
    • Rigel65.393 11 5👍 34.068
      El que han de fer els partits "nostres" no és abaixar-se els pantalons, és lluitar i anar a guanyar, i això passa per la unitat electoral externa combinada amb la diversitat eletoral interna implicant tots els electors independentistes (vaja, el que proposava en Graupera). Potser la manera que acabem fent allò que cal és que s'esdevingui això que tems.
    • Canyadesucre10.513 3 204👍 17.781
      Un cop ERC i/o el Pdecat hagin investit l'Iceta, no dubtis que no hi ha haurà ni el més mínim gest per part dels sociates.
    • EmulatorQUsuari sumador64.874 15 6👍 19.981
      Els tractats amb rostres pàl·lids sempre són paper mullat.
    • willybarna12.990 11 163👍 4.151

Anònim10 escrigué:
      Jo tinc més dubtes amb això d'Iceta. Potser ERC i JxCat aquí sí que s'haurien d'abaixar una mica els pantalons, no és un gran assumpte i em fa por que aquestes tensions afavoreixin pactes del PSOE amb Cs a l'AMB, en comptes de amb ERC i Comuns.

El que sí que cal és exigir la fi de la excepcionalitat a l'hora de plantejar-se una estabilitat parlamentària, i seria realment xocant que s'oposessin a un assumpte menor com aquest i després aprovessin uns pressupostos, que són la base de la política, amb presos polítics.
      Que vol dir abaixar-se "una mica" els pantalons ?

Com es podria quantificar aquest "una mica" ?

"Una mica" potser vol dir fins als genolls enlloc de fins als turmells?

Podries ser tant amable de respondrem a les 3 anteriros questions si no és molta molestia?

• willybarna12.990 11 163👍 4.151

Anònim10 escrigué:

Quarta pregunta(i última) :

- I perque no t'abaixes tú, "una mica", no gaire tranquil,  els pantalons enlloc de demanar als demés que ho facin?

• Argimont9.150 2 238👍 5.507
      Hola processista
  • Rackoonaire813 1👍 923
    Bé. Són espanyols. Se'n van a Espanya. De la mateixa manera que en Montilla que fóu ministre.
    Us imagineu que els unionistes se'n anessin i no tornessin?
    Quina joia!
    • Rampillet5.353 9 399👍 688
      Són "spaniards", astellans, no cal anomenar-los "unionistes". Això s'esdevindrà que el català sigui la llengua normal i els castellà sigui una llengua estrangera. Els qui s'identifiquin amb el català restaran ací a Catalunya, els estrangers se n'aniran.
  • ansar18.712 13 87👍 6.785
    faltaria el lider del PDeCAT, qui sigui ara al parlament  
  • SantsUsuari sumador32.350 14 25👍 11.486
    És un dels problemes de l'unionisme, que regularment es veu escapçat i es queda sense els seus millors homes... cosa que a nosaltres ja ens va bé, sens dubte.
    • Brioix5.079 6 426👍 1.396
      No és que siguin gaire bons tampoc: Millo? Cayetana? Són mediocres a sou de Madrit que només compleixen ordres. L'Arrimades inclús és bona parlant però té zero idees i iniciativa pròpia: només és un lloro que repeteix el què li diuen que digui. Mai podrà liderar cap institució o govern.
      • SantsUsuari sumador32.350 14 25👍 11.486
        La Cayetana és una paracaigudista, però el Millo és un polític hàbil amb experiència i contactes... En política ser bo ajuda, però també és important mantenir una línia reconeixible, ser conegut i tenir bones relacions amb el màxim de gent possible. Tot això, que és el que solen cultivar els polítics, es perd cada vegada que fan un relleu a la cúpula. I els partits unionistes tendeixen a fer-ne bastants (cada vegada que toquen poder a Madrid, de fet: s'hi enduen els que despunten i deixen aquí els matxaques). També ha marxat la Levy, un parell o tres del nucli de Ciutadans a part de l'Arrimadas, i uns quants de l'entorn del PSC. 
  • Rampillet5.353 9 399👍 688
    Tenen mentalitat madrilenya. Ni que em paguessin totes les despeses i tots els luxes, i m'omplissin el compte de diners, no m'hi atansaria gens ni mica.  

Publicitat

Fòrums

• 9.301.891 missatges
  • 221.326 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat