Fòrum

Poblacions boniques i lletges (de l'estranger o no) que hem visitat

Pralija1.152 3👍 737
Doncs avui he decidit fer aquest fil. Ja existeix un fil sobre poblacions amb encant dels PPCC i un altre de poblacions més lletges del mateix àmbit geogràfic. Tanmateix, aquest fil és una mica diferent. Es tracta de compartir amb la resta d'usuaris quines són les localitats que us han semblat boniques o lletges de qualsevol país del món, ja sigui de l'àmbit geogràfic d'aquest lloc web o de fora. I repeteixo, llocs que heu visitat, no es pot dir Kuala Lumpur si encara no la coneixeu en persona. I basant-se en criteris merament estètics, independentment de que un lloc sigui avorrit o altres qüestions.

PD: Si algú esmenta el lloc on visc tindreu notícies meves en forma de positius o negatius tota la setmana.

▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀

Doncs començo jo:

LOCALITATS QUE HE VISITAT I TROBO MOLT BONIQUES:

- Donosti (principalment la zona de la platja de la Concha)
Resultado de imagen de playa  concha donosti

- Corunya: extremadament bonica, tot i que és molt snob/betinha/pija...cal inventar un terme en català per a això.
Resultado de imagen de praia riazor

- Porto: la cidade invicta és un autèntic tresor.
Resultado de imagen de porto

- Salamanca: em va sorprendre molt tota la ciutat. PD: Algú ha trobat la granota?
Resultado de imagen de plaza mayor salamanca

- Burgos: M'agrada estèticament i també que es troba bé cuidada.
Resultado de imagen de burgos

LOCALITATS QUE HE VISITAT I TROBO MOLT LLETGES:

- Vigo: ja sé que té interès en altres qüestions, però estèticament em sembla molt lletja, i no en sóc l'únic.
Resultado de imagen de foto vigo

- Valladolid: reconec que no la he visitat sencera però tots els edificis em semblaven iguals.
Resultado de imagen de edificios marrones valladolid

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.283.550 missatges
  • 220.619 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats