Fòrum

Més diners públics per als MENAs

TywyllUsuari sumador42.099 12 13👍 5.948
Molta gent es deu estar lucrant molt amb aquesta farsa. Campanya de micromecenatge i denúncia col·lectiva, amb advocats mediàtics, contra la Generalitat per tràfic de menors sense tornar-los als seus pares. És la meva proposta. 

Respostes

Configuració
  • Toti Dau4.147 15 518👍 1.549
    RRR (Redneck Retardat Rotllan), segueixes al pou dels ignorats i no puc llegir les teves les teves brofegades. Acull uns quants d'aquests Menas a la teva hisenda i que t'ajudin amb el bestiar (tu inclòs). En quan tornis a ser una persona civilitzada i pengis el trabuc rovellat et trauré del pou de fems o ets aramateix. Mentrestant, dues pedres, pagesot!
    • rotllan11.871 5 171👍 11.808
      No t'ho creus ni tu que em tens a ignorats, tòtil.
      No pares d'insultar-me amb els teus dos usuaris per tot el Racó i encara pretens que sóc jo, eh?
      En el fons a mi m'és igual perquè quan em canso de les teves ximpleries tenco el racó i me'n vaig amb la meva dona i la meva filla. Tu en canvi, continues al racó perquè als teus 40 i pico d'anys que tens, ni tens dona, ni tens fills, ni cardes, i el que és pitjor, cap espectativa de tenir-ho.
    • Khanate951 5👍 1.898
      L’usuari Estatpropi és un cas ben curiós. És com aquelles persones que es passen mitja vida en un cafè perquè quan arriben a casa… no hi tenen ningú, no tenen família. A l’Estatpropi li passa quelcom semblant, amb la diferència que quan arriba a casa hi té… l’ordinador. Llavors entra al Racó, que és la seva única família, el seu món, i davant de l’ordinador es fa un home i, a l’empara que dóna l’anonimat, pot bolcar tota l’amargura i frustració que arrossega de per vida. La majoria d’usuaris del Racó, per sort, estan a un nivell bastant superior i, després de llegir i meditar les ruqueries que diu, poden deixar-lo pel que es mereix.
  • illot1.561 3 965👍 1.458
    He llegit que un grup de 40 menas havia ocupat un edifici a Barcelona, just avui, i no gaire després de la ocupació de la finca del Raval de la setmana passada (o l'altra, no ho recordo).
  • Ius Novum2.676 3 695👍 5.274
    La Generalitat ha dit que vol portar menas a totes les comarques de Catalunya. Prepareu-vos, perquè volen imposar-nos els menas tant si volem com si no.

Veritablement s'han proposat destruir Catalunya.
  • TUTTLE3.282 14 612👍 2.251
    Son nens no acompanyats que s'han escapat de casa. Runaways. Lo normal i assenyat seria tornar-los a casa seva, amb les seves families. Pero d'això a parlar-ne com en parleu aqui... foteu pena

Publicitat

Fòrums

• 9.283.417 missatges
  • 220.616 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat