Publicitat

Fòrum

Detinguts dos espanyols pel assasinat de Janet Jumillas (no son MENA)

Argimont9.150 2 238👍 5.510

TV3, logotip de TV3 Catalunya Ràdio, logotip de Catalunya Ràdio

Dos detinguts a Cornellà per la desaparició de Janet Jumillas fa gairebé dos mesos

Un dels detinguts, a la sortida de l'escorcoll a casa seva

Escorcoll a la casa dels detinguts a Cornellà per la desaparició de Janet Jumillas

La policia confirma que els dos detinguts no són ni parella ni exparella de la dona de 39 anys desapareguda el 13 de març
Redacció07/05/2019 - 14.20Actualitzat07/05/2019 - 18.47
TEMA:
MOSSOS D'ESQUADRA

Els Mossos d'esquadra han escorcollat aquest dimarts a la tarda la casa d'un dels dos detingutsper la desaparició de Janet Jumillas, de 39 anys, el 13 de març, aCornellà.

L'escorcoll s'ha fet en presència del detingut i hi han participat agents de la policia científica dels Mossos, que han regirat l'interior de la casa i també una petita terrassa cercant evidències que puguin aclarir els fets.

A la sortida de l'escorcoll, el detingut ha estat escridassat per algun veïns que li exigien que revelés on és la Janet.

Gairebé dos mesos sense notícies

La investigació no ha pogut determinar fins ara què se n'ha fet de la Janet Jumillas. Uns dies després de la desparaició, la policia va trobar el seu cotxe ben aparcat i sense signes de violència prop de la delegació d'Hisenda d'aquesta població del Baix Llobregat, on havia anat a fer unes gestions.

L'últim cop que se la va veure va ser portant un fill seu a l'escola. Jumillas té dos fills petits i és veïna de Viladecans. En el seu últim missatge de mòbil va avisar la família que era a Cornellà per fer unes gestions i que després tornaria al seu municipi. Des d'aleshores no se n'ha sabut res més.

Sí que se sap que no va arribar a fer les gestions.

Avís de la desaparició de Janet Jumillas fet públic pels Mossos d'Esquadra

Jumillas cobrava uns 500 o 600 euros mensuals i, per acabar d'arrodonir els ingressos, havia fet un curs de massatgista que li permetia fer massatges a domicili i obtenir uns diners extres.

El dia de la seva desaparició no va anar a recollir els nens a l'escola, no va contestar ni els missatges ni les trucades dels familiars, i tampoc no va deixar cap nota dient que marxava.

Una dona mostra un cartell que denuncia la desaparició de Janet Jumillas el 13 de març

Els familiars han fet diverses concentracions per reclamar informació de la Janet, però, de moment, no se'n sap res.

Respostes

Configuració
  • maori16.660 4 107👍 8.709
    Havia fet un curs de massatgista i desapareix sobtadament...em temo el pitjor
  • anseso21.296 9 67👍 4.125
    "No són MENA" (aquí hi volia afegir la icona del riure però no vull mancar al respecte donat la gravetat del succés) 

D'altra banda, lamento el trist cas d'aquesta dona, el qual temo no es resolgui amb la seva aparició sana i estalvia.
    • Argimont9.150 2 238👍 5.510
      Es un titol sensacionalista per fer veure la hipocresia d'alguns, greu es que cada cop que Hi ha assasinats  facin sensacionalisme alguns  de les nacionalitats Dels assasins.
      Per cert , a veure si Hi ha molta mes sort que amb Marta del Castillo i diuen la veritat i troben el cos de la dona
  • EPS62.695 14 8👍 11.619
    Només faltaria q tots els criminals fossin menas.
      Nomès ? ,Mare meva quin racista estàs fet !, Et sembla millor que un espanyol faci això?.
      • EPS62.695 14 8👍 11.619
        Racista?   Diria q has estat tu q ho has posat en el títol del fil. 
      • Petruccio801 1👍 914
        Allà el tens, si t'hi fixes, fotent llenya al foc a tots els fils raciates (MENAs, manters, moros, etc).
        • EPS62.695 14 8👍 11.619
          A qui tens??
        • EPS62.695 14 8👍 11.619

fotent llenya al foc a tots els fils

Posar ARGUMENTS no és posa llenya al fil. Si els Mossos diuen que un 12% de menas han comès delictes greus, no es llenya al foc, és una dada, i la pots comparar amb altres dades d'altres col·lectius i veure si et sembla molt o poc un 12% de delictes greus.

Els que defenseu el top mana, ho teniu molt fàcil, però els comerços de la zona, els vendors ambulants que si paguen els impostos, moltes vegades persones d'ètnia gitana, marroquís i paquistanesos, doncs és molt injust, no creus?? però si tu ets TAN RACISTA de voler que aquesta gent pagui els impostos i segueixi unes normatives, però els teus amics del top manta se les passin pel forro dels cullons, això ja és una altra tema.

Quan parlo de que en la majoria del món islàmic, no hi ha una separació entre llei civil i religiosa, no és racisme, ÉS UNA REALITAT, per molt que us molesti a alguns, i així tants, etc, etc..

Així que abans d'insutar i faltar el respecte als demés, informa't. Per que aquesta mania de tirar merda contra els demés, sense argumentar una puta merda, cansa, però jo estaré aquí per rebatre tota la porqueria i les mentides que em diueu amb ARGUMENTS.
    • estel vermell958 10👍 261
      entre menes i espanyols el 95%
  • Turanga_Leela31.390 7 29👍 8.919
    Em temo lo pitjor. 
  • Carles Martell3.395 1 602👍 5.857
    Hi ha gaire diferència entre MENAs i espanyols?
    • Lepid1.495 3 995👍 577
      O entre MENAS i fills d'inmigrants
        • Turanga_Leela31.390 7 29👍 8.919
          I d'on són els teus pares?
        • Lepid1.495 3 995👍 577

Bé, jo em referia a que no hi ha diferencia entre els Menas i els fills d'immigrants referint-me als que han nascut a aquí (els fills dels morus, parlant en plata). Entre un noi del Marroc i un noi de pares marroquins nascut a Bcn no hi ha gaire diferencia.
          Respecte al meu catanyol, per a ser un catalanoparlant nascut i criat a Nou Barris, un barri catalàfriendly ple de catalanodescendents on es respira i es viu la catalanitat i el català, massa bé parlo i escric el català. I mes quan he estudiat al barri, on els professors proposaven votar la llengua en la que es feia algunes classes, i com que eren tots legals i catalanofriendlys sempre guanyava el català. I els meus companys mai m'han interpel·lat ni m'han exigit que deixes de comunicar-me amb els professors en català. Perquè són tots essers de llum.

Per al que mi respecta no són pas millors que els Menas

• Hades28.245 9 36👍 20.629
    No us fa la sensació de que s'ha multiplicat exponencialment la violència quotidiana aquests darrers mesos? O potser abans no se'n parlava tant d'aquests afers a la premsa.
  • Horus333👍 344
    Farà unes setmanes vaig googlejar una estona per cercar algú per hores que netegi. Vaig entrar a una pàgina tipus vibbo. S'hi anunciaven gent oferint-se per treballar a tal efecte, fixe o per hores. El 90% eren dones. Forces d'elles posaven un text que més o menys venia a dir ''no em truquis per sexe que no sóc puta'' amb formes més educades. Però em va sorprendre d'altres que posaven fotos tipus instagram que objectivamet desperten desig en fer posats sexy o atractius enlloc de la clàssica foto sòbria d'espatlles amunt tipus foto-carnet.
    No poques dones, i immigrants, veuen en aquesta pantalla fictícia de la neteja una forma més o menys discreta per a guanyar el que pertoca per treballs sexuals a preu de mercat (més lucratiu que els 10 euros l'hora per passar una escombra i drap).

Segur que moltes estan casades o amb parella i probablement no adverteixen a ningú que van a un domicili privat a fer segons què. Si tenen la mala sort d'entrar a una llar on les reb un somrient i aparentment senyor educat, però en tancar-se la porta les coses canvien la dona es pot trobar en una situació difícil. Sola, amb localització desconeguda pels seus parents o amics i a les urpes d'un assatjador. Si l'assatjador és apart un assassí en potència i l'executa davant la manca de consentiment de la víctima, aquest es troba en un lloc tancat, que coneix bé i amb les seves pertinences. I en aquestes circumstàncies fer desaparèixer una persona és molt més fàcil que enmig de la via pública.
      No sé que te a veure això amb aquesta dona
    • Horus333👍 344
      M'ha nascut comentar-ho arrel d'un comentari que fa un usuari sobre el fet que va fer un curs de massatgista.
      El mobil del crim el desconec, és la primera notícia quer tinc d'això en veure aquest fil. 
      • Toni Montagutí38.161 8 18👍 25.213
        Sense deixar de trobar un horror la mort d'aquesta dona, hauries de saber que pertanyia a una família molt coneguda a Viladecans. I no precisament per ser-ne una de mecenes. Segons fonts policials, la Janet havia anat a casa del seu assassí per un deute. De drogues. Tot plegat una història ben tèrbola amb un final ben tràgic.
  • EstatpropiUsuari sumador167.629 11 1👍 28.752
    O sigui, els criminals són dos xarnegots. No calia ficar els morus al títol...a menys que volguessis més visites al fil.  
  • Tioronnie3.170 6 632👍 1.735
    Moltes de les que ''cauen'' son colones castellanes o xonis d'extrarradi. Em pot algú explicar més o menys el perquè?
  • __33987__359👍 247
    Que descansi en pau la Janet.
  • rotllan12.319 5 169👍 12.606
    No eren menas ergo no cal que ens preocupem pels menas. Tampoc eren banquers ergo no cal que ens preocupem per la banca.
  • __33987__359👍 247
    "Jumillas cobrava uns 500 o 600 euros mensuals i, per acabar d'arrodonir els ingressos, havia fet un curs de massatgista que li permetia fer massatges a domicili i obtenir uns diners extres."

En aquests casos cal que es garanteixi d’alguna manera que la mare tingui temps suficient per fer de mare i no hagi de tenir mes d’una feina. En tot cas una tragèdia tambe pels dos fills petits. Esperem que estiguin en bones mans i rebin l'amor que la mare no els hi podrà donar.

• maori16.660 4 107👍 8.709

Un deute de 50 euros plana sobre el crim de Janet Jumillas

El cadàver de Janet Jumillas ha estat localitzat i hi ha proves materials que impliquen el sospitós empresonat, Aitor García, en la destrucció de proves del crim: està gravat llençant al contenidor bosses que contenien tres fregalls amb sang de la víctima. Però la investigació no ha pogut esclarir el motiu exacte que va desencadenar el crim, segons tots els indicis, a l’habitatge d’Aitor García.

Després de l’aparició del cos al Prat de Llobregat, García, ho va avançar ahir Quatro al Día, va ser agredit a la presó i el van canviar de mòdul i ara ha demanat de declarar al jutjat i podrà aclarir si alguna discussió relacionada amb els 50 euros, que segons la investigació ell devia a Jumillas per una venda de droga, està darrere de l’assassinat de la dona, que estava desapareguda des del 13 de març. La família de Jumillas admet que Aitor García devia 50 euros a la dona però assegura que es tractava d’un préstec i que ella no tenia cap relació amb el món de les drogues. No obstant, a Jaén, on vivia abans Jumillas, li consta una detenció relacionada amb 1,5 kg d’haixix comissats per la policia local de Baeza. García també tenia un antecedent per droga.

Encara s’investiga també com, quan i qui va traslladar el cos de la víctima des de Cornellà fins al descampat del Prat on dimarts uns operaris el van descobrir. Els Mossos van detenir un amic d’Aitor García, Cristian, veí del Prat de Llobregat, com a encobridor. El representant legal de la família Jumillas, Jorge Albertini, ja ha anunciat que pensa demanar l’empresonament de diverses persones relacionades amb el cas, entre elles, Cristian. Albertini també ha demanat que no s’enterri Jumillas fins que no hagi revisat l’informe forense.

http://www.elpuntavui.cat/punt-divers/article/4-divers/1609389-un-deute-de-50-euros-plana-sobre-el-crim-de-janet-jumillas.html?utm_source=facebook&utm_medium=xarxes&utm_campaign=xarxes&fbclid=IwAR28VNr8VYDkWISzFB79inSZfHRjLQp-ZBzgSCoLu0AI5G-1xBJOVAOfCg0 

Publicitat

Fòrums

• 9.302.306 missatges
  • 221.340 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat