Fòrum

Creieu que a una noia d´entre 25 i 27 anys li pot agradar un noi de 42? Per quins motius creieu que li pot agradar?

cristinon26.934 9 40👍 1.482
Bon dia a tothom.

Respostes

Configuració
  • sbarpa_942.074 6 817👍 983
    És clar que pot ser, i si l'home en té 50 també... Mira el Brad Pitt, els supera i cap vintanyera li diria que no. Si ets calb, no t'has cuidat i estàs malament de cos la cosa es complica, és clar.
  • Juan Lloris6.388 7 338👍 4.149
    Per quins motius creus que sí, o que no?
    • cristinon26.934 9 40👍 1.482

Juan Lloris escrigué:
      Per quins motius creus que sí, o que no?

Si m´ho preguntes a mi doncs et diré la meva resposta:

Crec que encara tot i estar amb sobrepes i fofet doncs de cara i de forma de ser sóc maco, sóc alt, faig 1´82, sóc una persona noble i amb inquietuts i se´m veu parlant molt net d´alma.......també a estones les faig riure....jo diria que bàsicament és per això i les meves virtuts són aquestes, ara..........tinc 42 anys, estic a feines de bais estatus i temporals, mileurista com vaig dir ahir i encara estic pensant a reciclar-me en una nova professió perque estic com és lògic fins als collons de la meva precària situació laboral...... de vegades sóc bastant ingenu, ho dic perque em crec que moltes noies dones xicotes o com voleu dir-lis estaran amb mi i voldran tenir una relació seriosa amb mi per les meves virtuts i em crec que deixaran de banda els meus defectes.... potser sóc idiota però sóc així.....tots tenim coses bones i tares, tothom....
      • Capità·carxofa3.778 1 553👍 10.058
        A ningú li importa una merda que et creguis ser bona persona. A les noies menys encara. Sorry, bro. Si vols saber perquè cap mossa ha tingut la gosadia de deixar que te la punxis, busca la resposta a una altra banda.

Capità·carxofa escrigué:
          A ningú li importa una merda que et creguis ser bona persona. A les noies menys encara. Sorry, bro. Si vols saber perquè cap mossa ha tingut la gosadia de deixar que te la punxis, busca la resposta a una altra banda.

M'ho crec, ho sé i bona part de la gent que he conegut a la vida ho ha dit, ha sortit d' ells...alguna cosa voldrà  dir això....potser és que és cert...
      • Armillet Lo Groc1.460👍 959
        Deixa de ser tan bona ànima i sigues una mica cabronet. Ves al gym, contracta el fb, deixa l'advocat.
      • tutUsuari sumador2.008 8 837👍 741
        Una cosa és el que creguis que ets i l'altra el que siguis per una altra persona.  Encara no he conegut ningú que es defineixi com a mala persona.
  • ansar18.616 13 88👍 6.771
    jo he tingut 2 parelles molt mes joves (13 i 16 anys de diferencia) i va anar mes o menys be

ansar escrigué:
      jo he tingut 2 parelles molt mes joves (13 i 16 anys de diferencia) i va anar mes o menys b

I t´ho pregunto molt sincerament: perque creus que van estar amb tú i et van escollir a tú com a parella?

Perque vals com a persona?

Perque ets maco?

Perque potser tens calers i una estabilitat a la feina?

Perque bens de familia de peles?
      • ansar18.616 13 88👍 6.771
        Perque no em paso el dia obrint fils al racó preguntant què busquen les dones en els homes  

ansar escrigué:
          Perque no em paso el dia obrint fils al racó preguntant què busquen les dones en els homes  

Si obro aquest tipus de fils és perque sóc una persona que m´agrada molt filosofar i parlar d´aquestes temes, les respostes dels meus fils jo ja me les sé abans d´obrir-los, per aquí per internet la gent es pensa que ets ximple segons els fils que obres, els obro perque m ´encanta veure els diferents punts de vista de la gent, no tots els punts de vista són iguals, ara.... jo ja sé com he d´actuar a la vida i així faig,... utilitzar el sentit comú i ser un mateix.......ser sincer i si no així no agrades és que aquella persona no esta`feta per tú, ja sigui amistat o parella
  • Capità·carxofa3.778 1 553👍 10.058
    Aprofito que vinc de festa i doncs desinhibit per deixar escrit que les noies de 17-19 anys em semblen irresistibles. Ja m'agradaven llavors, tot i que per alguna raó solia encalçar-ne de vint-i-llargs, i encara més m'agraden ara. No veig com podria canviar, la veritat. A la pràctica sempre acabo amb mosses de 23-26, no obstant. Quan en tingui quaranta espero trobar-ne encara alguna de 25 que vulgui portar els meus fills.
  • __33678__67👍 43
    Per amor.
    Per diners.
    Per estatus.
    Per traumes infantils.
    No hi ha un home igual i tampoc hi ha una dona igual a una altra,
    així que la qüestió està en descobrir perquè aquella dona jove en concret  se'n va amb un home gran, i això pocs ho poden arribar a saber.

...i per cert en cas de que es casin, si es fidel i bona esposa que importa el motiu
  • ViscalavergedeMontserrat234👍 78
    No se on vaig llegir que per calcular l'edad minima es tenia que dividir la teva edad i sumarli 5 anys, aixi que 42/2 + 5 = 26 anys, i crec que no anava desencaminat 

Crec que els 25-26 es un bona edad, ja estaran treballant, hauran acabat els estudis universitaris i es volen assentar a la vida, aixi que un paio de 42 no es un mala opció, i no canta molt com a parella. Idealment, crec que el perfect match estaria sobre els 30 +-1 any. 

Ara, WARNING: Si la cosa rutlla, et demanarn fills d'aqui 4-5 anys. Es el petit inconvenient. 
  • __33967__4👍 4
    Potser ella veu en tu les qualitats d’un bon pare.
  • Gattara418 1👍 290
    Has anat agradant a noies fins ara?

No entenc quin hauria de ser el problema. 

Al món hi ha molta gent per a tots els gustos. 

Gattara escrigué:
      Has anat agradant a noies fins ara?

No entenc quin hauria de ser el problema. 

Al món hi ha molta gent per a tots els gustos. 

Sí , a unes quantes però sempre han estat de la meva edat, 2 anys menys 2 anys més, amb aquesta diferència d ´edat és el primer cop en ma vida
  • TerraAlta209👍 264
    Pot ser, ara és molt improbable per un home normal. Per un famós, un cap d'una empresa, un astronauta, doncs potser sí.
  • Aureolus31 2👍 39
    Ves al Japó o a la China. He vist paios de 45 anys bastant de la pila dolenta (garssos i fets bastant pols) petar-se gairebé cada setmana a una diferent. Allà de fet la diferencia d'edat més que un handicap es una avantatge important, i ja ni t'explico si ets de Barcelona... oh la la... Ja m'enteneu.
  • WartzZ346👍 211
    Ves de putes d'una vegada.

Publicitat

Fòrums

• 9.297.230 missatges
  • 221.134 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums
Publicitat