Fòrum

Parlem de Parlem

Segons696 8👍 76
Si fem una cerca a internet, surten tot de males opinions de fa anys de l'operadora de telefonia Parlem. A casa tenim fibra i mòbil amb ells des de fa mesos i la veritat és que n'estem contents. Si hem tingut algun problema, ens l'han solventat bé i raonablement ràpid. El servei d'atenció al client és excel·lent i els preus són molt competitius amb l'oferta actual del mercat.
En definitiva, una operadora catalana a la qual tots els que tinguem un mínim de coherència hauríem de donar, si més no, una oportunitat. I si us plau, que ara no surti el típic que diu que és de Masmovil; Masmovil n'és accionista igual que també n'és Bonpreu, entre d'altres (sí que és cert que és una operadora virtual a qui Masmovil dona servei, però el control de l'operadora avui per avui és en mans catalanes).
Algú més ha tingut experiències RECENTS amb l'operadora?

Respostes

Configuració
  • the_west_rulez15.314 3 127👍 14.751
    Parlem de Parlem per parlar-ne, o parlem de Parlem perquè vols parlar de Parlem?
  • maori16.101 3 114👍 8.292
    Pujo fil. 
  • Kevin Durant i Lleida5.012 2 434👍 3.017
    Parleminception.
  • Canyadesucre10.332 3 208👍 17.171
    Jo me'n vaig fer fa uns quants mesos (quan em vencia la permanència anterior) i és horrorós. Vaig fer el contracte en una botiga d'informàtica on n'eren distribuïdors, però hi havia coses on allà no hi arribaven. No hi ha forma humana de que t'agafin el telefon, encara que en busquis d'altres alguns fins itot et diu que no existeixen. Encara és hora de parlar directament amb algú. L'única manera en que hi vaig poder contactar és a través del facebook, i em responien a l'endemà. No cal dir que anava ple de gent que es queixava en el mateix sentit, ho podeu comprovar vosaltres mateixos. Els únics que em van trucar (en castellà, òbviament), van ser els de Masmóvil per venir a fer-me la instal.lació, que la va fer un pobre home sudamericà monolingüe d'alguna subcontrata a qui li vaig haver de dir com es feia i deixar-li les eines. Per si fos poc resulta que la tarifa per tenir el telèfon fixe no inclou les trucades. 
    Si ara tornés al passat no me'n faria.
    • Segons696 8👍 76
      Doncs no ho entenc. A mi m'agafen el telèfon sempre, i sovint al moment i sempre en català. La instal·lació la va fer un noi estranger subcontractat, com totes les companyies, i després va passar un tècnic de Parlem a revisar-la. Va trobar que un cable estava doblegat i que amb això es perdia velocitat, i el va canviar. La veritat és que ara per ara n'estem 100% satisfets, tant amb la fibra com amb els mòbils, i ens surt molt bé de preu.
    • Segons696 8👍 76
      Per cert, sí que entren les trucades de fix a fix i una hora les trucades a mòbil; no sé quina tarifa tenies tu!
  • Aldalar15.417 14 123👍 2.884
    M'hi acabo de canviar. Ens estalviem uns 25€ respecte la companyia anterior,  i de moment,  cap problema. I jo sí que he pogut parlar amb ells,  de fet en la darrera setmana ho hauré fet unes tres vegades,  i sempre correctíssim. 
  • rotllan11.871 5 171👍 11.810
    Fa un any i pico que me'n vaig fer. El mes passat va ser el primer cop que em vaig acabar els 5 GB. Es veu que en comptes de reduïr la velocitat me'ls cobraven per temps (sí ja ho sé m'he de fotre perquè no m'han pas enganyat, jo ho vaig signar). Total que la factura no van ser els 20€ que pagava cada mes sinó 40€, i això que no vaig arribar ni a 1 GB extra.
    Els vaig telefonar i els hi vaig dir que eren uns lladres com els altres. Com que acabava d'actualitzar la tarifa ja no em passarà més. Em vaig plantejar tornar a canviar de companyia per una d'aquestes estrangeres que donen tants GB pel mateix preu però finalment he fet allò tant català de "val més boig conegut que savi per conèixer" perquè "pots canviar de moliner però de lladre no te te n'escaparàs" i m'he quedat a Parlem.
  • Tomàs Calaixera13.117 12 160👍 377

Jo porto uns mesos amb ells.

Cal tenir present que aquestes operadores telefòniques com Parlem, Som Connexió, Pepephone, etc... són operadores que no tenen infraestructures pròpies per a donar servei i ho fan através de multinacionals. 

En el cas de parlem utilitza la xarxa d'Orange pel que fa a l'ADSL/fibra i MasMovil per a la connexió de mòbil (línia i internet).

Quan vaig passar-me a Parlem, vaig haver d'optar per ADSL pq a la meva escala no hi ha fibra d'Orange. No va gaire ràpid per a viure a un lloc bastant centric de Barcelona. El mòbil cap problema.

Quan vaig passar-me de Vodaphone a Parlem va ser una mica caòtic pq havien d'intervenir vàries empreses en la jugada: Parlem, Orange i Telefònica. I malgrat jurar-me per activa i per passiva que no em quedaria sense internet durant la portabilitat, al final em vaig quedar sense durant uns dies... Evidentment cap de les empreses que intervenien reconeixia la seva culpa. Finalment va ser una errada de Telefónica.

El servei d'atenció de Parlem és bastant nefast, li has de posar molta paciència quan truques.

Si les infraestructures de cablejat i tota la pesca fossin públiques i totes les operadores tinguessin les mateixes oportunitats d'accés suposo que la cosa aniria moooolt millor.

Publicitat

Fòrums

• 9.283.550 missatges
  • 220.619 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat