Publicitat

Fòrum

El sindicalista Camil Ros vol cobrar més treballant menys

Trumpista1005.554 2 390👍 5.410
El sindicalista Camil Ros (en ambients proletaris conegut com Camilo o er Cámir) ho té clar. En la seva exhaltació a les masses en la may day parade d’avui, ha afirmat amb tota la jeta que vol treballar menys i que li paguin més.

Camilo, proper a ERC, és un geni, i amb les seves idees de bomber vol posar en dubte 200 anys de teoria econòmica. 

Camil, anem a veure, si vols cobrar més pasta, el que la gent sensata et dirà és que treballis més. Si vols treballar menys hores, aleshores el patró et pagarà menys. No cal ser Adam Smith per entendre això, fins i tot algú amb trisomia 21 ho entén.

Jo, en les meves empreses, si vull augmentar el revenue he de vendre més o millor (a un preu més alt) i això em significa treballar més i dedicar més temps a la feina, en comptes, per exemple d’anar a l’Atlantis. 

En fi, l’esquerra com sempre demostrant que és demagoga i no té ni puta idea d’economia. La següent crisi està ja programada.

https://diaritreball.cat/treballar-millor-treballar-menys-cobrar-mes/

Respostes

Configuració
  • Taujà13.803 8 147👍 5.810
    Jo també.
    • soldat Svejk18.109 7 91👍 4.392
      i jo també. 
      • Trumpista1005.554 2 390👍 5.410
        El mercat decidirà el que val la teva força de treball. Si ets un inútil que no sap fer la O amb un canuto, tindràs un salari de merda, com és just, mentre que si ets un treballador productiu, aplicat, diligent i qualificat tindràs una bona remuneració.

Les lleis de l’economia funcionen així, i per més que cridis o que diguis que vols cobrar més perquè si, no canviaran. Si tu no dones més i millor a la societat, no cobraràs pas més.
        • Taujà13.803 8 147👍 5.810
          Això és només una part de la història. Et deixes l'endollisme, el nepotisme, el biaix d'extracció social i tota una sèrie de causes associades que fan que millot pagat no vulgui dir més competent ni més rendible. Hi una correlació, sí, però moderada només.

A més, prescindint de l'anàlisi purament tècnica, resulta que es pot fer una aproximació social al problema, i fins i tot econòmica (economètrica), que fa que molts pensem que els diners s'han de repartir amb criteris d'equilibri social i que l'òptim per a la societat en el seu conjunt és la transferència de rendes de les classes més adinerades a les més menestoroses. I, mal que et pesi, és l'enfoc majoritari a Catalunya i Europa.
            Per això Europa Occidental i Catalunya estan en una decadència que les portarà al desastre, consumat per l’ascens de l’Àsia com a nova superpotència i EUA és la primera economia i primera potència del món. Europa està acabada i li esperen dècades molt dures. La crisi del 2008 ha estat el principi, en vindran més. El món és dels qui volen treballar dur, no dels vagos que no volen treballar.

I sí, l’endollisme i el nepotisme són “imperfeccions” del sistema, que a la llarga el sistema s’encarrega de corregir automàticament, provocant el tancament de l’empresa o la seva suspensió de pagaments. A menys que no sigui una empresa governamental o de capital públic, allò és el summum de la ineficiència, aleshores allònés un malvaratament que roba recursos al contribuent fins que algú s’atreveix a posar la casa en ordre i fotre’ls fora a tots (e.g el que cal fer aTV3)
        • broquil_is_over2.836 3 673👍 3.422
          Salvador:

Abans de parlar de les lleis de la economia, hauries d'apendre'n la primera, com a mínim: La llei de l'oferta i la demanda. Com més escàs sigui un bé, més tendirà a pujar de preu. Com més n'hi hagi, més tendirà a baixar. Donat que la demanda decreix de manera sostinguda, per la deslocalització i per la automatització, si els treballadors redueïxen la jornada laboral, baixarà la quantitat d'hores ofertades, i en pujarà el preu. 

Ah! També podries aprendre a redactar titulars: "El sindicalista Camil Ros vol que cobraem més treballant menys"
  • SantsUsuari sumador32.350 14 25👍 11.486
    És evident. Fa cinc anys que l'economia creix sense parar i això els treballadors no ho hem notat a les nostres butxaques. Quan hi ha crisi, la patronal es passa el dia plorant que s'ha de lligar el sou a la productivitat, però quan la productivitat es dispara se n'oblida de cop, ves per on... 
    • Makhnovtchina1.535 2 981👍 4.609
      Reclama al socioliberalisme aliat del capital nostrat... o sigui, a ERC i convers-comesdiguinara... ai no, que tu en formes part... 
        En matèria de relacions laborals, la capacitat legislativa de la Generalitat és tan pobra que fa riure.
          No em vinguis amb capacitats legislatives. La jornada de vuit hores i l'alliberament de presos sindicals quan la vaga i els sindicats eren il.legals es van aconseguir amb una vaga indefinida. La Canadenca. Igual no et sona però la van fer anarcosindicalistes catalans -Salvador Seguí i companyia- amb el suport de gent que 10 anys més tard serien nucli fundador d'ERC, precisament. Fot pena i coses més gruixudes com us hem de veure hores d'ara.

Prou de fer el ridícul amb proclames pseudo-reivindicatives per part dels figaflors botiflers iberistes fraternals, gràcies.
            Sé el que és la Canadenca, gràcies.

La Generalitat no té capacitat normativa, ERC no té capacitat per aixecar les masses obreres en vaga general (i la CUP encara menys), i els sindicats majoritaris tenen secretaris generals que demanen votar PP. Acceptem primer el que hi ha i després si de cas mirem de canviar-ho, però no em parlis com si els carrers estessin cremant i ERC es dediqués a cridar "Bombers, bombers!" còmodament asseguda al sofà amb la manteta i el gat a la falda.

El que feu ara per ara els d'ERC no és ni tant sols cridar els bombers. És negar la realitat. Inclosa la realitat laboral que heu votat amb la dreta catalana al Parlament. No miris d'explicar-me una realitat paralel.la, gràcies. Puc acceptar que el teu partidisme botifler et porti a defensar posicions indefensables. Però no em vinguis amb reivindicacions nacionals -no s'avenen amb l'iberisme- ni laborals -no s'avenen amb la vostra col.laboració activa amb la dreta convergent. Altrament dit... passa de mi però no miris de tractar-me d'imbècil, que no m'ho empasso.
      És que jo no critico que vulgui cobrar més. Si el cost de la vida puja, treballant les mateixes hores, trobo raonable que el seu salari augmenti degudament. Igualment, si treballa més o adquireix més responsabilitat també crec que se’l hi ha d’apujar el sou. Tanmateix, jo sóc partidari del salari base + bonus si assoleixes uns objectius. 

Peró és que l’individu aquest diu que vol més calers fotent menys. Això fóra com anar a una pizzeria i dir que en comptes d’una pizza XL que val 10€, vols una pizza XXL amb la mateixa base però amb el doble d’ingredients i que te la cobrin a 8€. No té sentit no?
        Si el cost de la vida puja, treballant les mateixes hores, trobo raonable que el seu salari augmenti degudament

Doncs ni el que tu trobes raonable es compleix en moltes empreses. Fixa't tu si estem malament.

No t’apugen el salari segons l’IPC a la teva empresa?
            Jo soc autònom, en què la situació encara és pitjor. Però això d'apujar el salari segons l'IPC hi ha empreses que no ho han practicat en sa vida.
              Doncs fàcil, si consideres la teva remuneració massa baixa, es canvia d’empresa i ja està. El mercat posarà l’emoresa al seu lloc si és injusta amb els salaris dels treballadors, resultant en la pèrdua dels millors treballadors. En un lliure mercat, tu vens la teva força de treball. Si el client (l’empresari) no vol comprar la teva força de treball pel preu que tu fixes, vas a un altre empresari a vendre’l-hi. 

Ara bé, no pots pretendre vendre un Dacia a Preu de Mercedes. Si ets un matxaca sense ofici ni benefici, el mercat et pagarà una merda de salari, és el que les esquerres no volen entendre amb lo del salari mínim. Hi ha individus, la força de treball dels quals, no arriba ni al valor del salari mínim, resultant en que els empresaris no els volen contractar i com a conseqüència, fent-los inempleables pel mercat laboral, generant atur i despesa social.
                Hi ha individus, la força de treball dels quals, no arriba ni al valor del salari mínim, resultant en que els empresaris no els volen contractar i com a conseqüència, fent-los inempleables pel mercat laboral, generant atur i despesa social.

Jo sens dubte soc d'aquests, no com les ments preclares que cobren 100 milions anuals per enfonsar empreses amb cent anys d'història.
                  Doncs no és per estar-ne gaire orgullós, la veritat. Si no vols continuar sent un desgraciat culpant erròniament als altres dels teus problemes, Et recomano que et formis i aprenguis coses que puguin fer pujar el teu valor en el mercat laboral. De formar-te i millorar sempre hi ets a temps. Altrament ho tens fotut.
                    Nah, ja he decidit suïcidar-me, així deixaré de ser una càrrega per a la societat... l'únic que em frena de tirar-me ara mateix pel balcó és com un rau-rau estrany: sense els meus impostos, de què viuran Florentino, Botín i les grans empreses de l'Ibex?
                      Sigues fort, no et suicidis, això és de persones febles 

No pateixis per les empreses de l’IBEX, si cal buscaran nous mercats. El capital no té pàtria (globalisme). 
                      El capital no té pàtria

(Tu potser no ho saps, però la seva pàtria són les illes Caiman. Els pobres eurets a Europa se senten molt sols, i no els agrada el clima, ni el menjar, ni la gent, de manera que miren d'organitzar-se en grans colles, i quan són molts molts molts, aleshores se n'hi van tots junts i allí són molt feliços.)
              • Wittgenstein658👍 903
                Com tothom sap, en tot moment pots decidir canviar immediatament d'empresa perquè et plouen constantment les ofertes, i més en aquest mercat laboral.
              • Xicoira5.558 2 389👍 4.616
                es canvia d'empresa i ja està

Tu a més de ruc rematat és que no tens res, per sort t'han fotut a la nevera altre cop. Només espero que t'hi tornin a ficar aviat, perquè llegir-te fa plorar el nen Jesús i estèn la SIDA.
          • Xulomander6.439 4 336👍 7.197
            En quin món vius?
      • rotllan12.270 5 169👍 12.547
        Sí que té sentit: oferta i demanda. Això passa cada dia al mercat immobiliari: tu ofereixes una casa per 200k i jo te n'ofereixo 100k pq està arruïnada i a més vull el camp del costat.
    • FuRTiUsuari sumador20.347 12 77👍 8.296
      Doncs tingues collons a reclamar al teu cap un augment just o prova sort a un altre lloc on et paguin el què consideres que és el teu sou, si et sembla el teu cap t'apujarà el sou si no ho val perquè un altre el pot fer cobrant menys només per la teva cara 
  • JautenimUsuari sumador7.303 6 294👍 3.932
    No veig la polèmica per enlloc. Els assalariats voldrien cobrar més ficant-hi menys hores de la seva vida i els empresaris voldrien pagar menys extraient més hores de feina. És el mercat, amich.
      Cobrar igual treballant menys és un augment de sou. Però l’individu aquest no només vo, això, sinó que vol un doble augment de sou, cobrar més treballant menys. I la pregunta que hom es fa és, per quin motiu s’hauria de cedir als seus desitjos? Hi ha algun fet objectiu i quantificable que justifiqui aquesta exigèncja desproporcionada?
      • Roderic18.191 15 90👍 9.180
        Per no acabar convertits en un amargat com tu?
      • JautenimUsuari sumador7.303 6 294👍 3.932
        Cony, i jo també xD I si alguna empresa m'ho ofereix hi aniré de cap. Igual que un empresari voldria contractar empleats que treballéssin el doble cobrant la meitat.

I en cap dels dos casos cal justificar res, simplement són els incentius que hi ha a cada banda.
          Cert, però si un empresari (o directiu) es torna boig i comença a oferir contractes d’aquests, la seva empresa deixarà de ser competitiva (a menys que vengui un producte molt únic i exclusiu), els costos es dispararan, deixarà de tenir beneficis i haurà de tancar o fotre’t fora, amb lo qual a la llarga hi sortiràs perdent. 

La funció de l’empresa és principalment crear valor pels seus accionistes, no pas auto-destruïr-se endeutant-se i creant una escala de costos a les quals no pot fer front. Si un empresari fa això, enfonsarà l’empresa i si un directiu fa això, serà acomiadat. 
          • Roderic18.191 15 90👍 9.180
            El dogmatisme no et deixa veure el bosc. Ja va essent hora que apareguin campanyes publicitàries del pal: "Mercadona apuja el salari als seus empleats" o "Mango redueix la jornada laboral a les seues treballadores". N'estic segur que augmentarien les vendes.
  • Criquet7.357 14 293👍 1.163
    Els salaris a la Xina son molt més alts que a Catalunya, perque la gent treballa més hores.
  • EstatpropiUsuari sumador167.525 11 1👍 28.719
    Camelo Rubio.
  • rotllan12.270 5 169👍 12.547
    Doncs quin pringat, jo el que voldria és viure de rendes.

Publicitat

Fòrums

• 9.301.174 missatges
  • 221.302 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat