Fòrum

Màlaga: alumnes ataquen professora de Vox amb crits de "Visca Catalunya" i "Llibertat presos polítics"

Tombatossals4.053 12 526👍 3.084
EDUCACIÓ
Una professora denuncia crits i actituds violentes de la seva classe per ser militant de Vox
La docent va posar un part greu a un alumne que li va tancar la porta i va voler impedir-li l'entrada a l'aula, va tirar la cadira i la va acovardir

Façana de l'Institut Bezmiliana on treballa la docente.Fachada de l'Institut Bezmiliana on treballa la docent.

Immaculada Enríquez Castaño, professora de Llengua i Literatura de Secundària, és funcionària de l'institut Bezmiliana de Racó de la Victòria. En aquest centre porta ja quatre anys i exercint la professió 18. També és afiliada de Vox i militant compromesa amb el partit. Sempre, diu, ha comptat amb l'afecte del seu alumnat i potser per això el va sorprendre tant la conducta que va trobar ahir a primera hora. A crits la van rebre alumnes d'un grup de segon de Secundària. Un dels estudiants va intentar impedir l'entrada a classe, li va dir "tu, ultradretà, no entres" i li va tancar la porta. Quan va poder accedir, la va acovardir tirant la cadira a terra i empenyent la taula. L'alumne va ser expulsat de l'aula i va rebre un part greu.

La docent està a la llista de candidatura de Vox a les municipals per la localitat de Rincón de la Victòria i havia passat el diumenge electoral com apoderada de Vox en el seu mateix centre, on famílies, companys i els seus propis alumnes van poder veure-la amb la seva acreditació. Dilluns no va assistir a classe però ahir des de les 8:30 va estar "rebent insults de ultradretà per part de nens de 13 o 14 anys", va comentar la professora.

"Un alumne no em deixava entrar a la classe, es va posar a la porta i després la va tancar i no m'obria, vaig seguir intentant accedir per donar la meva classe i gairebé tot el grup em va rebre al crit de PSOE, Vox ha perdut, presos polítics , llibertat, això a cor ", va relatar Enríquez hores després del que ha passat. "He gastat una mitja hora per poder reduir a la classe i donar la meva matèria", ha afegit.

"Amb el micròfon em vaig posar seriosa, els vaig dir que vivim en una democràcia, que cadascú pot pensar diferent, tenir diferents creences i no cal humiliar a ningú per això", va afirmar la professora, que va expulsar a l'alumne més dirruptivo de classe i li va posar un part greu. Després d'això va poder reprendre la classe amb normalitat.

"M'HA SEMBLAT UN ADOCTRINAMENT INCREÏBLE PER A NENS MENORS D'EDAT"

Als passadissos li va passar el mateix, Al seu pas va escoltar crits de "presos polítics, llibertat", "Catalunya independent, Catalunya lliure", el que Enríquez considera "un adoctrinament increïble per a nens menors d'edat". A última hora del matí va posar aquests fets en coneixement de la direcció del centre i la direcció d'estudis i van considerar expulsar el menor com a mesura disciplinària, segons relata la professora.

"L'alumne és alt, em treu dos caps i ha començat a amedrentarme tirant la cadira, empenyent la taula, he sentit que em pegaria en un moment donat. Ha estat amb acarnissament, he vist maldat ", va relatar la professora i va assenyalar que" el director m'ha dit que no he d'aguantar aquest tipus d'actituds, m'ha donat el seu suport ". La docent va afirmar que es va posar a tremolar perquè "estaven tots molt exaltats, encara que he dominat la situació finalment, he passat certa por i ho he compartit amb els meus companys del partit".

"EM han cridat, M'HAN DIT ultradretà, I TOT PER MI PARTIT POLÍTIC, RES A VEURE AMB EL MEU TREBALL COM PROFESSORA"

El respecte de les diferents creences i ideologies és el missatge que ahir es va cansar de repetir. "Em porto amb els meus alumnes meravellosament, sóc catequista, sóc membre actiu d'un grup pro vida, em volen molt, el d'avui [per ahir] ha estat per a mi inexplicable i es deu, penso, a un adoctrinament dels nens per part dels seus pares, dels adults, dels mitjans ", ha afegit.

Amb l'alumne expulsat "mai havia tingut un problema encara que he comprovat que té deu parts greus del centre, però amb altres professors, a la meva classe és un estudiant d'excel·lent i ha estat molt dolorós en aquest sentit", ha afegit Enríquez que no considera, a més, que sigui cert el que els seus alumnes cridaven. "Jo no considero cap pèrdua, de 0 a 24 escons, 2.600.000 votants, és una passada", ha assenyalat i ha destacat que "pel meu partit he rebut crits, alguna cosa no tenen res a veure amb el meu tra

https://www.malagahoy.es/malaga/profesora-denuncia-gritos-clase-Vox_0_1350465244.html

Respostes

Configuració
  • enricmm16.447 10 111👍 5.908
    https://www.youtube.com/embed/jB0bTNiGpk0

https://youtu.be/jB0bTNiGpk0

És el millor moment per recordar aquesta mítica cançó de División 250 

¡Le pegado con el borrador en su cara! ¡Me quiere meter una hostia! 
  • Liostes262👍 231
    Hi falten aliens
  • Turanga_Leela31.361 7 29👍 8.907
    Em crec exactament una puta merda. 
    • badall1.334 9👍 177
      ADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENTADOCTRINAMENT
  • Armillet Lo Groc1.491 994👍 994
    Revisa la traduccio que no s'enten una merda. 

Enhorabona als alumnes.
  • Mastegot30.118 10 31👍 2.431
    la culpa és de tv3, i els alumnes que veuen merlí.
  • Roderic18.132 15 90👍 9.147
    Ben fet i al setembre que agafi la baixa.
  • EstatpropiUsuari sumador167.333 11 1👍 28.663

Tot ben normal i verídic.
  • Marcos412474.649 2 466👍 3.378
    Deixant de banda la traducció de Google, que és un atemptat contra els meus uys,  no em crec res del que diu la notícia, però seria la pera la veritat. No pel "suport" de la juventut malaguenya, que no existeix, sinó pel simple troleig a la catequista "pro-vida" (menys les de catalufos, mariques, rojos de merda i estrangers).
  • Screen4.772 1 456👍 2.321
    Els nens son malvats 
  • Screen4.772 1 456👍 2.321
    Ja triga Alberto Carlos a denunciar els alumnes d'aquest insititut:

• EmulatorQUsuari sumador64.844 15 6👍 19.941
    Attention whore de manual. 
  • CèsarUsuari sumador16.670 14 105👍 15.256
    I que s'esperava si és professora al Racó (de la Victòria)?
  • Tonyinaire157👍 159
    feic nius
  • Jordi Freixas20.565 13 74👍 4.630
    A mi, el que més gràcia em fa de la noticia, és quan aquesta "senyora" es refereix a “un adoctrinament increíble per a nens menors d'edat” perquè diguin “presos polítics, llibertat”, “Catalunya independent, Catalunya lliure”...
  • Tord3.709 3 560👍 2.987
    Catequista denunciant adoctrinament 
  • Juan Lloris6.399 7 338👍 4.198
    Doncs jo sí que m'ho crec. Si un professor és un hooligan declarat d'una ideologia, els alumnes faran el possible per tocar-li els ous.

En l'institut, quan estudiava, tenia en el mateix curs dos professors: un ultrafatxa i l'altre catalanista. Al primer li cantaven càntics d'ETA i al segon viva ejpaña. 
  • maori16.582 3 108👍 8.634
    La professora de Vox increpada pels seus alumnes, acusada d'adoctrinar amb tesi homòfobes i antiavortistes

Dimarts passat, un grup d'alumnes d'alumnes de 2n d'ESO va increpar al crit d' "ultradretà, tu no entres" i va impedir l'entrada a classe d'una professora per ser militant de Vox. Els fets van succeir a l'I.E.S. Bezmiliana, a Rincón de la Victoria (Màlaga), un centre que suposa un repte per a la direcció com a conseqüència de la manca d'instituts al municipi, albergant al voltant de 1.500 alumnes i alumnes, és a dir, uns 600 més per al que va ser concebut.

La professora de Llengua i Literatura Immaculada Enríquez, que va com a número 20 de Vox a les properes eleccions municipals, assegura que "com són menors, jo no parlo de política amb els meus alumnes". Una cosa amb el que no està d'acord la mare d'un dels alumnes sancionats pels fets: "Els adoctrina, fa gala de pertànyer a Vox, els parla de la contrarietat de ser gai, que és una malaltia; els parla de catolicisme i de l'important que és arribar verge al matrimoni com va fer ella".

Enríquez nega que es produeixin aquests converses en les seves classes de Llengua i Literatura, tot i que es reconeix "catòlica i catequista a la parròquia" així com "membre d'un grup ProVida, havent resat el rosari a les portes d'un avortori", dedicant les tutories a inculcar els seus valors. La professora, que subratlla que "tots els meus alumnes estan en l'assignatura de Religió", admet que "els parlo dels valors de la família tradicional, que és la cèl·lula de la societat, i si aquesta es disgrega, emmalalteix i si ho fa, la societat sencera. Jo no vaig a defensar una família que no sigui la tradicional".

Des del seu punt de vista, "adoctrinar és que el meu company Antonio Moreno de Podem [actual regidor a l'oposició i exprimer tinent d'alcalde en la primera meitat de legislatura] porti al centre xerrades de l'associació Arc de Sant Martí", en favor de la igualtat de drets del col·lectiu LGTBI.

En aquest mateix sentit, Enríquez apunta durant el transcurs d'aquestes tutories "també parlem de la importància de la virginitat o l'avortament. Em pregunten què passa si els violen i els contesto quina culpa té el nen?".

Per la seva banda i tot i que segons afirma la mare de l'alumne aquest adoctrinament "es ve produint des del primer trimestre", en cap moment s'ha elevat cap queixa al centre o a la mateixa professora per, segons precisa, "la por a que li agafés mania al meu fill".

Versions contradictòries

Les versions dels fets esdevinguts el passat dimarts són contradictòries. Si la mestra identifica un dels sancionats com a cap de la rebel·lió en la qual l'alumnat va cridar consignes del tipus "Presos polítics llibertat!", "Catalunya lliure!" O "PSOE guanyador!", la progenitora indica que el seu fill tan sols es va sumar a la resta.

La mare assegura que "el meu fill va advertir a la professora que els seus companys no l'anaven a deixar entrar per ultradretà i va arribar a classe quan ja havia començat tot, sumant-se". En contraposició, Enríquez indica que va ser aquest alumne qui va liderar la revolta i la resta, "que també va cridar i pegar cops de puny a les taules, va actuar com a xais per fer la conya".

Tot i que els fets encara s'estan investigant comptant amb els testimonis de tota la classe, la mare, que indica que "en cap moment justifico els fets", es tem l'expulsió, cosa que considera desproporcionada, "sobretot perquè el meu fill tan sols va ser un més, tal com confirmen altres alumnes".

"Encara que ja no depèn de mi", matisa Enríquez, "sí que estic d'acord amb aquesta mesura, perquè no podem deixar que passi més; m'ho diuen altres professors companys, també de Vox, que m'animen, fins i tot, al fet que denunciï ", afegint que "sóc de Vox, però dir que sóc ultradretà o d'extrema-dreta és insultar". Mentre la docent considera que es tracta d'un fet molt greu, que ha escalat fins a la direcció del seu partit -"estic esperant la trucada de Santiago Abascal"-, la mare creu que "s'ha victimitzat".

En aquest sentit, fonts docents del centre asseguren "que la Direcció es va assabentar de l'incident per la premsa abans que per la professora". Segons indiquen, la docent "va trucar al coordinador de Vox a Rincón de la Victoria" -que va ser número 2 al Senat per Màlaga- i aquest va ser qui va trucar als mitjans provincials, que van ser els que en contrastar la notícia van donar el primer avís a la Direcció. Aquestes mateixes fonts asseguren que les queixes en relació al suposat adoctrinament conservador per part d'Enríquez es vénen succeint al llarg del curs, fins i tot, de propis companys. Segons ha pogut saber Público.es, la Inspecció d'Educació ha visitat l'institut aquest mateix matí.

https://www.publico.es/sociedad/vox-profesora-homofobia-aborto-ultraderecha.html?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=publico&fbclid=IwAR2SwMBMRK7WUf2mvKEg2e6nCOpE0f_jLNRcjbRpAPkKMOMfGwEJ3FZClmo 
  • bogosity1.242 11👍 1.759
    Tenint en compte que el tema de "llibertat presos polítics" es la versió de la voxita, estic segur que els alumnes cridaven altres coses i ha afegit això per a posar-se l'opinió pública espanyola al seu costat aprofitant l'odi ètnic estructural.

Publicitat

Fòrums

• 9.298.351 missatges
  • 221.187 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat