Fòrum

Què votarà la vostra familia?

Ercoman1.720 3 917👍 1.871
Crec que pot ser més representatiu de l'espai indepe que les enquestes del Racó. Començo jo:

Mare:

Generals, municipals (Esplugues), europees: ERC

Sempre ha votat ERC, un cop va anar a les llistes municipals i tot, previsible. Em diu que no voti 'als de la CUP' a les generals.

Pare:

Generals: ERC

Municipals (Esplugues): ERC

Europees: Puigdemont

Indepe, però va canviant el vot, al 27S va votar CUP per que no volia votar a Mas. Ni sap què és Front Republicà ni li interessa. Sobre les europees diu ''vull que Puigdemont la lii''.

Germà:

Generals, municipals (Esplugues), europees: No ho sap encara, indecís entre PACMA, ERC i Podemos.

Bastant apolític, animalista. Al passat ha votat CUP a les autonòmiques i Podemos a les generals o s'ha abstingut. No sabia què era FR fins que li vaig comentar.

Jo:

Generals: indecís entre FR (els que vull votar) i ERC (els que potser acabo votant per això del vot útil)

Municipals (Esplugues): ERC

Europees: ERC

Ja em coneixeu

Bonus track, la xicota:

Generals: ERC

Municipals (Barcelona): Colau

Europees: No ho sé

Votant tradicional de Podemos, també ha votat algún cop a la CUP al parlament, m'ha dit que ha decidit votar ERC per que n'està farta de com ens desprecien a Espanya, diu que el que la va fer decidir-se va ser el ninot afusellat de Puigdemont a Andalusia. Crec que part de la responsabilitat és meva i n'estic content. No coneix a FR ni al Graupera.

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.282.059 missatges
  • 220.551 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat