Fòrum

He comprat un roser petitó i el que ha passat et sorprendrà (o no)

Benfresc13.375 6 156👍 13.246
He pensat que era absurd gastar-me calés amb roses si podia comprar un roser per 5 euros amb 50 cèntims.
Amb aquest roser li puc regalar un parell de rosetes a la meva xicota i un parell més a la meva mare, a més si tinc la planta em tornarà a servir l'any que ve.

Decidit a comprar el roseret, he anat cap a la botiga xinesa, he mirat una estona, i al meu cantó hi tenia un home vell, d'almenys 85 anys, que també mirava roserets.

L'home s'ha decidit mig minut abans que jo i ha anat al taulell per comprar-lo, jo hi he anat a darrere seu.

L'anècdota ha succeït quan la senyora, despres d'embolicar el test amb paper de xel.lofant (o com es digui) ha tret una cinta d'una bandera espanyola per fer-li un llaç , m'he quedat de pedra i he saltat.

-Eh! això no! això és una bandera espanyola! (l'home callat, era molt gran pobre home, no se n'assebentava de gaire res)

I la senyora, deia en castellà, -ah , espanyola?? hehe.

I jo - Sí, sí, espanyola, espanyola no! fora! catalana! aquí Catalunya!

I una altra senyora xinesa del seu costat ha tret d'un calaix una altra cinta, aquesta era d'una senyera catalana.

I em diu en castellà, somrient -aquesta?

I jo - Sí! aquesta bé, aquesta és la catalana.

I al final ha guardat la cinta de l'estanquera en el calaix i li ha posat la de la senyera.

L'home vell ha romàs quiet i callat tota l'estona.

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.284.583 missatges
  • 220.654 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat