Fòrum

Li donaré "dislike" a tots els vídeos de "YouTube" que inclouen publicitat de C's

Síndrome282 1👍 282
Doncs això. Cada vegada que obriga qualsevol vídeo random del YouTube i em trobe el careto del deshonrat del Rivera li donaré un dislake i procedire a tancar el vídeo. Ignore si eixos anuncis estan realment associats al vídeo i són desitjats pel canal o des del sistema se'ls encolomen a qui siga pel simple fet de trobar-nos en període electoral. Però així i tot actuare d'esta manera.

Respostes

Configuració
  • Tabernacle1.542 3 974👍 1.871
    Interessant. Però que sàpigues que estaràs fent un favor als creadors del vídeo. Youtube comptabilitza els m'agrada i els no m'agrada com si fossin el mateix a l'hora de posicionar el vídeo respecte dels altres.

Dit això, els anuncis no els escull el propietari del vídeo, és la mateixa plataforma qui elegeix els anuncis que es mostren en cada vídeo.
  • JR1707515👍 612
    Jo crec que no és pot escollir la publicitat.
  • llombai5.724 8 373👍 1.374
    Jo he observat el següent a youtube:
    Si surt publicitat en castellà sempre clicko a "omet anunci". Si surt en qualsevol altre idioma m'empasso l'anunci sencer sigui del que sigui.
    Doncs bé, un parell de mesos després observo clarament com els anuncis en castellà se m'han reduit molt. Fins i tot puc dir que els anuncis en català son bastants habituals.
    Si ho penseu té molt de sentit perque l'opció d'ometre l'anunci a més d'estalviar-te temps té la funció "d'aprendre" quines coses t'interessen per a poder vendre el teu temps d'atenció als anunciants.

Nota: he de dir que mai miro videos de youtube en castellà. Bàsicament anglès,de vegades francès i si ho trobo en català aleshores en català.
  • Roderic18.110 15 90👍 9.123
    Bloca el canal i avall.
  • ArtigaireUsuari sumador7.005 9 307👍 4.529
    Instal·leu-vos això i us blocarà la publicitat a Youtube:

• Eimeric8.029 12 267👍 1.925
    Si teniu Android instal·leu Youtube Vanced i oblideu-vos de la publicitat per sempre.
  • Fidel AlfalsUsuari sumador11.722 9 175👍 4.487
    A mi a facebook m'hi està entrant a raig, és com viure en un abocador. S'hi deuen estar deixant els quartos (qui sigui).
  • Jordi Freixas20.531 13 74👍 4.614
    Doncs t'equivoques, per una raó molt senzilla: la publicitat que t'apareix a cada vídeo, no depèn del vídeo, sinó del que dictamini Youtube.
  • Toti Dau4.189 15 512👍 1.578
    El Racó també ho fa.
  • Konrad976👍 1.608
    A mi m'acaba de sortir publicitat de l'Albert Rivera aquí al Racó.
  • ziol7.655 15 282👍 3.206

En un món de big data, on sembla que tenen una fitxa de cadascun de nosaltres per, entre altres coses enviar-nos publicitat personalitzada, sembla que en el meu cas no funciona.

Potser és perquè he desenvolupat una certa capacitat de no veure la publicitat. Aquí mateix al Racó, he hagut de pensar on sortien els anuncis quan, més amunt, he llegit que a un li havia sortit en Rivera. Senzillament no els veig, ni aquests ni cap, l’autocensura deu funcionar molt bé.

En el cas del Youtube, tampoc. Però aquí crec que és pel minvat ús que en faig, com que mai no faig res de xarxa social, com seguir canals o donar m’agrada o no m’agrada, mai no inicio la sessió llevat de les poquíssimes vegades que hi he pujat un video per algun estrany motiu. Diria que no em coneixen i que de propaganda dirigida res de res.

En el Facebook tampoc, aquí sí miro les fotos d'uns pocs amics o familiars i, naturalment hi he d'iniciar la sessió, però com que no hi escric mai res, ni dono m’agrada, tampoc m'hi entra propaganda. De fet, ara mateix no recordo on surt la propaganda del Facebook, quan vull mirar unes fotos, hi vaig directament i no m’adono si hi ha altra cosa.

Globalment, crec que Google tampoc no sap gaire sobre mi. Fa uns mesos vaig fer una estadística de què hi cercava i del meu tema estrella, astronomia, que el menys em podrien fer aparèixer algun anunci de telescopis, res de res, mai de la vida. Només recordo un cas, fa anys, que se'm va acudir fer una recerca sobre no sé què de la història de Cambrils tenint el Gmail obert en el mateix navegador, i aleshores sí, durant uns mesos m’hi sortien anuncis d’apartaments a Cambrils. Però al final «se’n van cansar», crec.

Publicitat

Fòrums

• 9.297.033 missatges
  • 221.125 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat