Fòrum

Microfeminismes que consideu inadequats

resnoesmes3.023 3 648👍 3.085

Actituts/comportaments/fets microfeministes que penseu no són correctes, o dit d'una altra manera que  si els protagonistes fossin homes, es montaria un "cristu"

Per exemple:

- Que el el setmanari la Republica dediqui una edició sobre ell Sant Jordi...protagonitzada exclusivament per dones

- Els esforços de tv3 per promocionar el futbol femení que són inversament proporcionals a l'audiència real que te

Respostes

Configuració
  • LesttattUsuari sumador38.733 11 15👍 13.914
    A partir del minut 00:55...

El comentari que, minuts despres, deixa anar la nena, mentre l'home cuina,   es de postal.
  • Buddha607 2👍 815
    la doble vara de medir. Per exemple els tocaments de cul a homes en públic. Al contrari  significarien la mort social del malvat agressor sexual, però si ho fa una dona no passa res perquè
    hihihi
    https://www.youtube.com/embed/21pNxVu3_SM
  • broquil_is_over2.731 3 685👍 3.183
    Elles diuen: "sou uns inútils, no sabeu fer dos coses alhora" (la resposta que elles tampoc, evidentment fan les dues malament per no dedicar prou atenció a cadascuna de les dues coses)
    • Xicoira5.276 2 406👍 4.243
      Els homes sabem que existeix la masculinitat.

Sobre els elements que s'han "radicalitzat". No t'adones que responsabilitzar el feminisme d'això és com responsabilitzar l'independentisme de la radicalització unionista? 

El masclisme sempre ha existit, el que passa es que la gent es va treient les caretes i això va perfecte perquè queden retractats com la púrria infecta que són.

Si et sembla malament, tenim un problema ben gros de col.laboracionisme amb els subhumans de la manada. No es pot "comprendre" l'enemic ni empatitzar amb ell, si no està servida la derrota
        • Xicoira5.276 2 406👍 4.243
          VOX? Potser sí , però els seus votants no neixen d'un dia a l'altre. Són fruit de generacions, d'independentisme res, l'anticatalanisme és quelcom latent a la societat espanyola. 

És un pretext que els justificadors de violadors, que sempre han existit, ara donin més la cara, però és que sempre hi eren.
          • Flordeneu de Königsberg1.128👍 2.140
            Molts dels votants de VOX hi eren, però molts d'altres s'han 'creat' en la mesura que s'ha explotat i radicalitzat el missatge, els mateixos que passaven de Catalunya quan CIU, perquè de moment anàvem fent, ara poden ser ultres de VOX.

El símil amb VOX és arriscat i no del tot adequat a la temàtica que parlàvem però em penso que s'entén el que volia dir. En tot cas:quan qüestiones fins a cert punt la identitat de certs col·lectius, aquest poden arribar a límits autoparòdic -com per mi és VOX, perquè pots ser un bon nacionalista espanyol del PSOE sense que et calgui anar damunt d'un cavall a l'estil "reconquista" - . I amb això no vull dir que no s'hagin de qüestionar, sinó que no hem de ser ingenus, i que sí que hem de saber que ens podem trobar amb aquesta reacció. Al final pots fer que gent que era més 'moderada' per sentir-se (amb raó o sense) atacada, acabi comprant premisses que no comprava fa uns anys. I en el cas de molts homes passa també. No justifico res, explico el que crec que passa. 

Hi ha un feminisme que no només qüestiona la desigualtat/dona i els privilegis dels homes, hi ha un feminisme - no tot però que té força preponderància - que qüestiona la 'masculinitat' en si, de fet qüestiona la biologia també. I que si no se'ns permet fer-li certa crítica - perquè jo penso que en algunes coses s'equivoca - no ens podrem sorprendre d'algunes reaccions que apareixeran - i no perquè hi estigui a favor, sinó perquè és la conseqüència 'lògica'.
        • Toti Dau4.125 15 518👍 1.529
          Però és que de fet, jo sé que VOX no existiria així, tal com és, sense l'independetisme. 

No existiria sense Catalunya, més aviat.
        • Juan Lloris6.291 7 342👍 4.032
          LaBerta fent un Javo en este fil.
    • EPS62.055 13 8👍 10.802
      Interessant reflexió.

El tema del cinema és realment sorprenent, l'intercanvi de papers a vegades fins un punt ridícul, com a mínim en l'orientat al públic infantil i juvenil. O fer remakes en versió femenina, enlloc de crear noves històries amb protagonista femenina, com si una peli que no estigués feta anteriorment per homes no pogués funcionar, i justament ens trovem llavors que són personatges molts plans ja que les protagonistes són del tot perfectes, però bé, això ja és un altre tema.
    • broquil_is_over2.731 3 685👍 3.183
      Bastant d'acord, però:

- Les agressions a les dones s'han "disparat" a causa de la inmigració musulmana, que malgrat ser una religió de pau i feminista, curiosament atia als homes a agredir i menysprear a les dones "infidels"

- Es compta qualsevol cosa com a agressió masclista / VIOGEN (per exemple, el cas del pobre home que ha aplicat la eutanàsia a la seva dona) i en cap cas les agressions de dones cap a homes (com la boja de les natilles enverinades i l'ampolla de xampany)... ergo després surten les estadístiques amb "perspectiva de gènere"...

- Animalades comeses per fills de puta sempre n'hi ha hagut, però ara s'esbomben a bombo i plateret (mentre no siguin protagonitzades per nouvinguts) per a crear la sensació que la cosa augmenta en nombre.
  • Defectible7.981 270
    En quant que el feminsime és quelcom bo i just, cap.

Patètic enèsim intent d'equiparar una doctrina que advoca per la injustícia amb una que busca tot el contrari.
    • Flordeneu de Königsberg1.128👍 2.140
      En quant queEn quant a (que em penso era el que deies tot i que, és cert, has fet caure la preposició) és incorrecte.

Pel que fa a, en relació amb, amb referència a, tocant a, quant a...  

No serà el primer cop a la història que un moviment o una ideologia que cercava el 'bé' o la 'justícia' amb tota la bona fe del món ha ocasionat el contrari; perquè les coses són molt complicades i igual que hi ha un independentisme que critico hi ha un feminisme que també.

Sempre està bé fer més complexes les coses i si el feminisme no vol morir i no vol que sorgeixin masclisme més agressius i paròdics, s'ha de deixar qüestionar per moltes altres feministes o dones o altres homes. Cal saber perquè alguns homes se senten exclosos, perquè no sempre és perquè siguin masclistes dolents (poden tenir més o menys raó, depèn, però tancar-se al debat debilita el feminisme. I ho dic molt de debò això, i no perquè sigui -com m'acusaras - algú que està en contra del feminisme.
  • antropòfag10.186 10 212👍 2.898
    La tallacigales de la Bel Olid, quan convida a qui no està d'acord amb ella a "menjar-li el cony amb carquinyolis".
  • TUTTLE3.280 14 612👍 2.250
    Nomes un: quan hi ha alguna feina feixuga o complicada i les dones se n'abstenen perque diuen qie " es feina d'homes". Aleshores els recordes que son tant capaces com tu d'enmerdarse i et diuen : " masclista".
    • EPS62.055 13 8👍 10.802
      Disculpa, t'he votat negatiu per error.

De fet al llegir-te m'he posat a riure pq he viscut aquesta mateixa situació vàries vegades en primera persona, i se m'ha anat el dit del mòbil.
    • Jordi Freixas20.264 13 77👍 4.497
      Podria arribar a tenir una mica de sentit això que dius, si no fos perquè en realitat, totes aquestes dones
      Vaja... no se m'ha publicat sencer el meu últim missatge. En fi.

Deia que podria tenir una mica de sentit el que dius, si no fos perquè aquestes dones es deuen haver arremangat bastant més que tu en tota la teva vida 
          De vegades hi ha certeses que són pràcticament matemàtiques 
          • EPS62.055 13 8👍 10.802
            Ho confirmes, la ignorància és temerària, i atrevida en el teu cas.
              El que és en el meu cas, és donar-te la raó, que la ignorància és atrevida 
              • EPS62.055 13 8👍 10.802
                No parlem de mi sino de tu, de com és que coneixes amb qui ha parlat l'usuari Tutle? 
                i com ho pots saber tu aquesta situació, si tu a la feina no has de dir ni suggerir que ha de fer la gent.

EPS escrigué:
                  No parlem de mi sino de tu, (...)
                  En parlaràs tu de mi, no jo 

EPS escrigué:
                  (...) de com és que coneixes amb qui ha parlat l'usuari Tutle? (...)
                  Jo no el conec de res a aquest senyor. Però és que veient les seves exposicions, t'asseguro que no en tinc gens de ganes. Com a mínim, en els termes actuals.

EPS escrigué:
                  (...)
                  i com ho pots saber tu aquesta situació, si tu a la feina no has de dir ni suggerir que ha de fer la gent.
                  Jo, prou feines en tinc amb la meva pròpia vida com per saber-ne de la vida dels altres. Precisament per això li he dit que potser el que ha de fer és canviar de companyies. Jo et puc dir que actualment tinc més amigues que amics. I de la mateixa manera, puc constatar que elles han fet per a mi molt més que qualsevol amic que hagi tingut jo en el passat; elles empatitzen amb mi, i jo empatitzo amb elles. Que no vull dir amb això, que no pugui tenir amics (que també en tinc).

Tornant al senyor Tutle, si és que realment el seu ressentiment es basa en haver-se creuat amb noies que han resultat ser així d'imbècils, reitero el que li he dit de que potser el que ha de fer és canviar de companyies; a mi també hi ha noies que m'han putejat a la vida; moltes, de fet. Però el que no faré per això serà, ni culpabilitzar al sexe femení en la seva totalitat (de la mateixa manera que no admeto que se'm culpabilitzi a mi d'accions que jo no he comès ni tan sols per omissió), i molt menys encara culpabilitzar a persones a qui estimo.
                  • EPS62.055 13 8👍 10.802
                    En parlaràs tu de mi, no jo 
                    Has estat tu que has dit que "es deuen haver arremengat..., pel que deduim que les coneixes.

Precisament per això li he dit que potser el que ha de fer és canviar de companyies.
                    Ell parlava de la feina, no d'amistats.

puc constatar que elles han fet per a mi molt més que qualsevol amic que hagi tingut jo en el passat; elles empatitzen amb mi, i jo empatitzo amb elles
                    Evidenement. Diria que això ningú ho posa en dubte.

Compenso els vots dels tarats reaccionaris habituals.
        • EPS62.055 13 8👍 10.802
          A cas el teu amic coneix les dones que diuen això?? 

Jo diria que el que és de tarat, són els quatre solterons que pensen que les dones són éssers de llum i que sempre tenen raó, que és el que diu el teu company.
            Jo no tinc amics al Racó.

Jo diria que el que és de tarat, són els quatre solterons que pensen que les dones són éssers de llum i que sempre tenen raó, que és el que diu el teu company.  

Insinúes que les agredides (nocturnament o no) és perquè s'ho mereixen, perquè alguna cosa hauràn fet?

EPS escrigué:
            (...) que pensen que les dones són éssers de llum i que sempre tenen raó, que és el que diu el teu company.
            Jo no ho he dit enlloc això.
            • EPS62.055 13 8👍 10.802
              Jo no ho he dit enlloc això.

Doncs pel que has dito coneixies a les conegudes d'en Tutle, o creus que les dones de per si son esseres de llum.
                Ni conec a les conegudes del senyor Tutle (i sobre les quals reitero per enèsima vegada que potser el que ha de fer és canviar de companyies) ni considero que les dones siguin éssers de llum.
                • EPS62.055 13 8👍 10.802
                  Doncs així pq has dit que "s'havien arremengat més que ell..."?? 
                    Primera: en tot cas hauràs volgut dir arremangat 

I segona, i cito textualment:

Nomes un: quan hi ha alguna feina feixuga o complicada i les dones se n'abstenen perque diuen qie " es feina d'homes". Aleshores els recordes que son tant capaces com tu d'enmerdarse i et diuen : " masclista".

Com pots veure, en aquest comentari el senyor Tutle, ha fet us de la sempre desafortunada generalització per fer referir-se a les dones en el seu conjunt, i no pas a les que ella s'hagi trobat pel camí. I si hem de posar-nos a parlar en general, doncs fem-ho bé; que en general les dones s'han arremangat més que els homes no vol dir, ni que elles tinguin sempre la raó, ni el contrari; és simplement una obvietat. Que entremig també n'hi han que són unes putes consentides que no foten res més a la vida que dependre d'una altra persona tot xuclant-li tots els recursos que puguin? Això no ho nego, ni ho he negat en cap moment. Però és que aquest no és el tema; totes i tots sabem (i vosaltres també ho sabeu) que al llarg de la història de la humanitat la dona ha estat gairebé sempre maltractada i sotmesa. I naturalment, quan parlo d'arremangar-se, parlo elementalment d'això.
                    • EPS62.055 13 8👍 10.802
                      us de la sempre desafortunada generalització per fer referir-se a les dones
                      Correcte, però en canvi us passeu el dia generalitzant sobre els homes, i no hi ha cap problema.
                      Això no és veritat. I et diré més: et recordo que jo sóc un home 
                    • EPS62.055 13 8👍 10.802
                      Això no és veritat.
                      Només cal donar una ullada al fil de la "periodista" Marta Roqueta.

sóc un home
                      També hi han dones masclistes.
                      Sí, ja coneixem a personatges com la Cayetana i a l'Arrimadas.
                      I sobre el famós article de la Marta Roqueta, he de dir que a mi no em van agradar alguns dels termes utilitzats per ella en el seu escrit. Però en aquest fòrum darrerament s'hi han arribat a escriure coses igualment lamentables o pitjors, de manera reiterada, i jo no hi he vist mai per part d'alguns aquest mateix grau d'indignació. Això el que em fa pensar, és que a segons qui, que aquesta noia hagi fet un article en els termes en que ho ha fet, realment els importa una merda; és senzillament l'excusa per promoure i intentar blanquejar segons quins plantejaments (plantejaments com quan no fa gaire, un usuari es queixava enmig dels eufemismes habituals emprats per uns quants de per aquí, que la dona TINGUI DRET A VOT).

T'ho diré d'una altra manera que si realment ets tant independentista com dius ser, entendràs a la primera: agafa el nom de Marta Roqueta, i substitueix-lo per les sigles ETA.

Res més a afegir.
                    • EPS62.055 13 8👍 10.802
                      Molt bé. Però no crec que aquest multiusuari troll que suposo que fas referència, no és representatiu del Racó, per altra banda una cosa són opinions de "don nadie" que som els usuaris, en comparació a una periodista o el que sigui aquesta senyora.

T'ho diré d'una altra manera que si realment ets tant independentista com dius ser
                      Quan he dit que sigui independentista? 
                      També hi ha molts "periodistes" (generalment de la premsa espanyola) amb plantejaments de caire similar, i no recordo que s'hagi obert, ja no un Change.org demanant-ne responsabilitats, sinó cap fil en aquest fòrum, per parts dels "habituals", criticant-ho.

I sobre la teva pregunta final, bé... se suposa que això és un fòrum independentista, i a on representa que cert sector dels seus usuaris actuals sou (o són) més patriotes catalans que Déu i sa mare...
                      se suposa que això és un fòrum independentista, i a on representa que cert sector dels seus usuaris actuals sou (o són) més patriotes catalans que Déu i sa mare...

Això està plagat d'infiltrats. 
                      No, si ja...
        Baja. M'hi he trobat en aquesta situació concretament després de fotrem 80h de feina en una setmana, carregant pes com una mula tota l'estona, sense temps ni per anar a cagar, mentres elles jugaven al candy crash pel mobil. Pero suposo que no és prou...
          Doncs aleshores, més que carregar contra la totalitat de les dones en aquests termes, potser el que hauries de fer és revisar les teves companyies 

EDITO: I és vaja, i no baja 
            Tens tota la rao amb lo de les companyies, pero que consti que no acuso totes les dones. Moltes dones m'han ajudat i s'han embrutat les mans en aquest mon quan ha fet falta. El que em foten rabia son les princesetes que pensen que els homes els hi han de fer la feina bruta i que elles en tenen prou amb estar guapes. Aquestes per mi no son feministes. Son dones masclistes. I encara que em diguin masclista a mi, jo no les respecto. Soc coherent
              En això últim, estic d'acord amb tu. Tot i que je de dir que de dones que et poden semblar "princesetes", també n'hi han algunes amb les quals, les aparences enganyen (t'ho dic perquè me n'he trobat unes quantes d'aquestes).
  • gosset.inofensiu114 1👍 28
    Doncs a mi l'auge del futbol femení em sembla molt bé...
    Resnoesmes feminista que tu, taradet. 
  • Mastegot30.099 9 31👍 2.404
    el futbol femení té més interès del que et penses. Mon pare el segueix i li agrada força.
  • llucifer_dels_PPCC20👍 1
    Avui he vist un anunci que deia per santa Jordina... I m'ha semblat molt ridícul.
    Però els exemples que has dit no m'agraden, car si el futbol femení no té audiència és perquè no s'ha promocionat, no perquè no sigui igual de bo.

Publicitat

Fòrums

• 9.282.054 missatges
  • 220.551 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat