Publicitat

Fòrum

Tot just he rebut la primera propaganda electoral... i fa por

Menphis46.448 12 11👍 2.447

De moment no n'he rebuda cap altra...

Se'ns volen menjar amb patates.

Respostes

Configuració
  • fcim19.295 10 81👍 2.072
    Curiós. A casa meva han arribat gairebé totes, menys P's i FR, a mí personalment només m'han arribat les del 155 (la de Vox encara no m'ha arribat). Casualitat? El més divertit és que casa meva l'únic que ha militat activament en l'independentisme he estat jo, i la meva postura és la més radicalitzada en aquest sentit... en canvi la de JxCat i ERC no m'arriben. He de pensar que és casualitat, oi? És que sóc molt mal pensat...
  • Papitu de Can Sorribes18👍 11
    Particularment no he rebut cap de propaganda, perquè visc a l'estranger...però sí he rebut les paparetes de les candidatures, doncs vaig demanar de votar. I aquest cop ha funcionat, han arribat a temps i ja he votat. Però a casa dels meus germans que viuen a Barcelona i a L'Escala em varen comentar un que només ha rebut la de JxCat i l'altre la de ERC, JxCat, els Comuns i Ciudadanos si recordo bé. Suposo que va com va. Entre els partits i la "eficàcia" de Correos. De tota manera fer arribar propaganda a casa és una pasta gansa que no totes les candidatures s'ho poden permetre. Fins i tot jo no ho deixaria fer. O ho faria com a França, que l'administració pública s'encarrega de fer arribar a les cases, juntament amb la tarja censal, un sobre amb la propaganda de cada candidatura (totes), la que cada partit escull d'entre la seva propaganda. La papereta de vot no, aquesta la tries al col·legi electoral  que això d'enviar-la a casa (a menys que visquis fora i hagis demanat de votar, obviament) ho trobo lleig.
  • terrae890👍 16

Ens hem de preparar perquè al maig governarà el tripartit neonazi PP-C's-VOX i la seva primera i única intenció és arrasar Catalunya. 

Ens hem d'organitzar com a poble, ara que les institucions catalanes han desaparegut, per no desaparèixer també com a poble i nació. 

• Un_senyor_damunt_un_ruc2.602 2 708👍 2.094
    Resum de la propaganda que m'ha arribat (C's, PSOE, Podemos i Veus Progressistes).

C's: Tot en castellà com era d'esperar. Posant un grapat de mesures que volen implantar com "Garantir el dret a estudiar en espanyol"...
    PSOE: Carta amb una cara en català i l'altra en castellà. Demanen que imagini l'Espanya que jo voldria XD. Crec que el resultat no els hi agradaria. D'alguna manera semblen saber la meua edat perquè comencen la carta donant a entendre que he nascut àmpliament després del 78. Pertorbador.
    Podemos: en castellà. Efectivament, els "equidistants" no dubten en incloure només el castellà en la seua propaganda. No deixa de ser un bon resum de com l'esquerra espanyola és incapaç d'entendre el conflicte lingüístic. No presenten papereta pel senat.
    Veus Progressistes (Més+ER+Ara Eivissa): íntegrament en català. Decàleg del que volen fer o han aconseguit parcialment i un missatge curt.
  • dunlap214👍 206
    No he rebut l'Estanquera o ja em donen per perdut o algun veí ja ha fet la feina.
  • JR1707528👍 631
    Jo de VOX no n’he rebut.
  • Rigel65.407 11 5👍 34.072

Publicitat

Fòrums

• 9.301.998 missatges
  • 221.329 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats