Fòrum

Pedro Sanchez usarà la victoria del PSC a Catalunya per imposar un estatut i acabar amb el tema català

Mr SISI2.661 6 696👍 2.185
Pedro Sanchez aposta per la victòria del PSC a Catalunya per donar per tancat el procés català i imposar un estatut de mínims. El pla de l'executiu és que amb una victòria del PSC a Catalunya combinada amb una clara majoria unionista i del 155 a Catalunya, tindrà el reforç de la comunitat internacional per imposar un estatut i dona per finalitzada les demandes d'autodeterminació. Brusel.les hauria aprovat el pla. Ara només falta que els catalans, enduts per la por al posible trifachito, votin en massa al PSC com a vot útil, i aprofitant el desconcert independentista, i que molts independentistes no li donen importància en aquestes eleccions, el pla del govern espanyol es faria realitat. L'estat espanyol per fi, tindrià l'aval democràtic dels catalans per imposar la seva solució i continuar amb la repressió a l'independentisme més rebel i unilateral.

I jo em pregunto davant això, els catalans serem tan burros com per donar els nostres vots al 155 i legitimar la repressió i que ens imposin un nou estatut de merda???Cada cop que veig a un indepe dient que no votarà perquè no se que, em donen ganes de ostiar-lo per subnormal, tots els vots que no siguin indepes, seràn usats contra nosaltres, i tindràn la legitimitat dels vots i l'aval internacional per passar-nos per sobre. Jo ho tinc clar, votaré independència el dia 28A, encara que m'estigui morint, no permetré que amb el meu vot vulguin legitimar un nou estatutet i la repressió, i faré campanya fins l'extenuació per convèncer a tots els meus contactes perquè vagin a votar independència

ACLARACIÓ IMPORTANT: No estic demanant el vot per un partit independentista en concret, és igual de vàlid votar qualsevol dels 3 partits indepes. El pla del PSOE s'en va en orris si l'independentisme suma 23-24-25 escons. Per tant, aneu a votar indepe al partit que millor us representi

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.266.770 missatges
  • 220.008 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat