Fòrum

Consells per a un menage à trois

Capità·carxofa3.478 1 587👍 9.325
Tinc dos rotllets i avui me les he emportades a Estrasburg. Com que no sóc gens gelós però sí brutalment sexy he aconseguit que totes dues estiguin contentes que amb lïi amb les dues, em passejo agafat de la mà o de la cintura de les dues, parlo de sexe obertament amb les dues, etc.

El problema és que cap de les dues mostra la mínima atracció cap al sexe femení així que no sé com muntar-m'ho pel trio. Tot el dia he intentat que es fessin algun petó però no hi ha hagut manera. Considero que el fet que es lïin entre elles es bastant necessari de cara a aconseguir l'anhelat trio.

Què em recomana la broscience raconaire? Alguna experiència de trio exitós i com va sorgir?

Respostes

Configuració
  • Lepid1.367 3👍 519
    Alcohol 
  • Pere Grífols i Masoliver72👍 76
    En acabat de llegir-te no puc sinó evocar uns versos del conegut filòsof i poeta afroamericà Rick Ross, que trobo que et seran de gran ajuda en una situació tan peliaguda com la teva:

Image result for put molly all in her champagne she ain't even know it quote

Li'n vaig afegir molly al xampany, ella, emperò, no se n'assabentà pas;

Me l'enduguí cap a casa i vaig gaudir-ho; ella, emperò, no se n'assabentà pas.
  • Benfresc13.165 6 159👍 12.605
    Aviam, si són heterosexuals i no tenen cap atracció mútua és el que hi ha, ho has d'acceptar i tampoc les pots pressionar perquè s'enrotllin entre elles.

Les pots engrescar per fer un trio però només tu amb elles, ara una estona amb una després amb l'altra etc. Però sense que hi hagi contacte entre elles dues.

Però et veus capaç de satisfer les dues dones a la vegada?? Això no ho pot pas fer qualsevol ee, pensa-hi bé abans de fer res, que fer el ridícul mai és bona opció.

Ps. Jo mai he fet cap trio, de jovenet m'havia liat diversos cops amb dues noies a la vegada però malauradament sense arribar a cardar mai, ara ja no ho faria pas, amb una en tinc benbé prou, de vegades em fot mandra i tot i ho faig només per compromís , amb lo fàcil que és fer-te una pallumba i a jaure...
    • Capità·carxofa3.478 1 587👍 9.325
      Tenim concepcions bàsiques molt diferents en la matèria.

La primera, al meu parer totes les ties són bisexuals, només els hi cal descobrir-ho o trobar-se en la situació (val també per les "lesbis"). No puc fer aquest procés per elles, però en cap cas accepto heterosexual o homosexual com a categories completament estàtiques com per fer-me resignar. Tampoc en el cas dels tios, per cert. Tot i que sí que penso que les ties tenen més tendència a la bisexualitat.

La segona, no entenc el sexe amb l'objectiu de "satisfer" una dona. Ni se m'havia passat pel cap i no veig com podria quedar en ridícul. Jo vaig a passar-m'ho bomba, un trio és la hòstia, i si jo m'ho passo teta crec que elles també. Fins i tot si no se m'aixequés faríem altres coses i ja està. Apart, vull que es liïn entre elles també perquè el seu plaer no depengui només de mi, tot i que evidentment jo dirigiré l'operació i les aniré posant en les postures, etc.
      • Defectible7.945 271
        al meu parer totes les ties són bisexuals
        Bé, és bona actitud, però aquí erres:
         i si jo m'ho passo teta crec que elles també.

No perquè tu t'ho passis bé elles s'ho han d'estar passant necessàriament bé. És cert que una noia normal i per tant empàtica cerca que t'ho passis bé, i per tant si tu gaudeixes fas que ella gaudeixi, però al mateix temps tu també has de ser empàtic i saber-te posar un xic a la seva pell, si peques d'egoista malament rai. El sexe és 60% gaudir tu i 40%fer-la gaudir a ella. 
        Això sobretot si vols repetir. Però bé, tu ja tens una edat i deus saber com funciona la cosa, sinó no t'aniria pas tan bé, què t'haig d'explicar jo.

El fet d'estar en forma com estàs  a més de l'atractiu en si mateix t'ha d'ajudar molt a tindre bon sexe prolongat. Jo en el passat havia tingut èpoques de sexe hardcore aturant-me només per canviar de postura ràpid, una hora i mitja sense parar fins que no ejaculava, i la noia amb qui estava de rotllo aleshores eren d'aquestes que es corrien amb un raig; la feia corre fins a 15 vegades en un clau. Aleshores jo estava més en forma que ara. 

I això que dius de la bisexualitat, havia sentit la teoria de que tots els humans, homes i dones som bisexuals, però no ho tinc pas clar, jo només em puc imaginar tenint sexe amb una dona i  la ideia de tindre sexe amb un home em genera rebuig.
        • Roderic17.592 14 97👍 8.805
          És l'escala Kinsey.
        • Capità·carxofa3.478 1 587👍 9.325
          No veig com s'ho podrien passar malament. Fins i tot si la meva performance sexual estigués sota zero, haurien passat una estona agradable amb mi i amb elles. Com a molt seria una pèrdua de temps, no pas res a penedir-se'n. M'agrada que s'ho passin bé i gaudeixo quan gaudeixen, però no tinc aquesta pressió per rendir que em sembla que es desprèn dels teus mots.
            però no tinc aquesta pressió per rendir que em sembla que es desprèn dels teus mots.

Hahaha al final sembla que tingui un problema d'autoestima sexual o alguna cosa així, però no, no sé perquè m'he emmerdat anant cap aquí, el cert és que em sento molt bé amb la meva xicota, sexualment i en tots els altres aspectes també. 
  • Defectible7.945 271
    Idò, com va la cosa?
  • Lluísfrancesc12.729 9 165👍 11.712
    Que si t'han enculat tres vegades i tu encara no has sucat és que alguna cosa va malament.
  • Indignat_indepe6.774 6 316👍 2.858
    Tu els hi dius que poden dir "no homo" al final del trio i ja està.
  • Roderic17.592 14 97👍 8.805
    Si són rotllets de primavera salsa de soia.

Publicitat

Fòrums

• 9.266.743 missatges
  • 220.008 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat