Fòrum

Avui és 14 de Abril

AviVicenç15.248 6 129👍 1.881
  • Avui es 14 d'abril

Honor i glòria a la infinitat de catalans es van llençar fa 88 anys aquell dia als carrers de viles i ciutats catalanes a celebrar i fer conèixer als seus conciutadans la proclamació de la República una vegada fet el recompte de les elecions municipals
  • Ell meu pare amb uns amics entre ells armats amb un tambor, trompeta i una escala on enfilar-se per els de Sarrià

Cal fer-ne esment  que la victòria de ERC va ser del 35 x100 de un .cens del 53 X 100 de participació i on un  un + o - 50 x100 de la població no tenia dret a vot.

Com cada any en honor d'aquells catalans en aquesta data penjo i ja  des de abans de la mort del dictador junt a la senyera abans i estelada i llaç groc ara la bandera que en proclamar la república al Balcó de la Generalitat el Molt Honorable President Macià lluïa junt a la senyera segons tinc entès a banda i banda de la plaça de Sant Jaume 

Se que aquest fet a determinats i més concretament a més dede un dels raconaires fatxes iindepentistes intransigents que de aixo malauradament també en tenim no li agrada i aprofita i fa servir per intentar desqualificar-me. Per ell i els que pensin com ells dos pedres.

Honor i Glòria a aquells catalans i que la seva empenta, ilusio i coratge ens serveixi d'exemple.

També ens serveixi d'exemple i lliço tot el que va esdevenir durant la República  per no caure en els mateixos errors i tenir en compte que el tarannà colonitzador del estat espanyol sigui sota una monarquia O república no canviara.

Col*laborem amb els espanyols que esdevinguin república però no confiem pas que aquesta sigui mes oberta a les aspiracions catalanes que la monarquia

Disculpes per les errades però escriure amb el mobil se'm fa feixuc. Quan tingui l'ordinador a mà reeditare

És cert em vaig fer garbuix amb la data. Millor més temps al balcó

Sóc república de naixement alhora que independentista utòpic fins que com la majoria de actuals independentistes vam decidir que se ha la de passar a ser-ho radicalment actius i deixar-se de utopies

El que no seré mai malgrat els seus governants es antiespanyol
Ni anti res

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.298.227 missatges
  • 221.180 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats