Fòrum

Recomeneu-me jocs de PS2

Quina va ser la millor consola de la cinquena gen?
PlayStation 2
19 (67.86%)

Dreamcast
4 (14.29%)

Game Cube
3 (10.71%)

Consoles? Ecsss
2 (7.14%)

Xbox
0 (0.00%)

Vots emesos: 28
Xulomander6.364 3 337👍 7.037
M'he posat un disc dur de 250 GB a la PS2 i el penso omplir de jocs que no vaig provar en el seu moment, m'agradaria veure quines són les vostres recomanacions

També em valen jocs de PS1.

Respostes

Configuració
  • catalàamallorca41.770 7 14👍 18.265
    Me'n vaig comprar una de segona mà l'any passat, juntament amb els tres primers de Crash Bandicoot, els dos Kingdom Hearts, l'Spartan Total Warrior i El senyor de los anillos: Las dos torres. Bàsicament els jocs dels que guardava millor memòria. 
  • Isidre11s71👍 28
    Collons, quins records. Me la vaig comprar amb un dels meus primers sous. Crec que la desempolsaré.

Jo vaig jugar molt als següents:

Gran Turismo 4.

GTA San Andreas.

Call of Duty 2.

The Great Escape.

Brothers in Arms.

• zzcc6.517 9 331👍 2.497
      Com que només teníem la PS2, els meus pares ens van comprar el Call of Duty 2 (i poc després el 3) just quan havia sortit el Modern Warfare (que només existia per PS3) i tothom en parlava. De fet, ara pensant-hi veig que el malparit del botiguer ens la va colar i als meus pares evidentment els hi era ben igual si era el 2, el 4 o el 25. Però la veritat és que en tinc molts bons records, tant del 2 com del 3. Recordo especialment una missió a Stalingrad que era la puta hòstia, o les partides online del 3 que, tot i estar buides ja aquella època, eren molt divertides i et deixaven controlar vehicles.

https://www.youtube.com/embed/_hBeQXKPfxg
  • Defectible7.981 270
    Ostres, jo no l'he tingut mai 

Imagino que els clàssics ja els hauràs jugat.

Jo em vaig quedar amb ganes de l'Ico, Shadow of the Colossus, FFXX i XII (volten unes ISO creades per fans en japonès i amb subtítols en anglès), Okami, i els primers Katamari.

En una altra vida faré els Kingdom Hearts.
    • Xulomander6.364 3 337👍 7.037
      Tinc una bona pila de clàssics, però no els he jugat pas tots. Per exemple, dels que has anomenat només he jugat al Kingdom Hearts. Faré una foto dels jocs que tinc, em fa mandra fer una llista.
      • Defectible7.981 270
        Collons, doncs em fas una enveja bona 
        • Xulomander6.364 3 337👍 7.037

Tinc una bona pila de jocs, però la majoria els vaig comprar de segona mà una dècada o més desprès de que sortíssin, així que de mitjana no m'hauré gastat més d'un o dos euros per joc. Els títols de PS1 en japonès són jocs de Gundam.

Si vols jugar però no tens molta pasta et recomano fer-te amb una PS2 o Xbox per Wallapop. Les consoles de sisena generació són prou velles com per a que la gent pràcticament regali els jocs per "desfasats", però no prou vella com per que siguin "retro" i el preu torni a pujar. Et pots comprar deu o quinze jocs per menys de vint euros sense problemes. Jo tampoc vaig gaire sobrat de pasta, comprar jocs antics és el meu mètode per poder jugar barat.
  • the_west_rulez15.319 3 127👍 14.770
    Agafeu-vos fort, perquè l'adolescència emva agafar amb aquest joc molt freak:

Ape Escape 2 (el primer és de la PSX, el qual també hi vaig jugar). Un mico albí anomenat Specter s'ha posat un casc que dóna superintel.ligència a qui se'l posi. N'ha donat molts més a tots els micos del zoo i ara van lliures pel món amb l'intenció de dominar-lo:

ApeEscape2PS2-8644-332 5

La seva cara sinistra ens fa arribar a la conclusió del malvat i pervers que és.

Tu controles un personatge que, amb l'ajuts dels estris que el Professor et va donant a mesura que superis els nivells, té la missió d'enxampar tots els micos i salvar el món dels plans de Specter.

Ape Escape 2
    Aquí podeu veure el nostre heroi, volent fent-se un home amb la xarxa atrapa-micos, tot un símbol de virilitat, i intentant agafar un mico disfressat de torero i un de pantaló blau.

Hi ha infinitat de tipus de micos:

El color del pantaló indica el tipus de mico que són. Els vermells són agressius, els negres et diparen amb metralleta, els verds porten una motxilla amb míssils teledirigits contra tu, els grocs són normals, els blau clar són molt fàcils d'enxampar, els blau fosc són molts ràpids i els blancs no me'n recordo, però tampoc donaven gaire problemes per a ser enxampats. 

De tant en tant molts d'ells es disfresaven per passar desapercebuts allà a on hi anessin:

Ape Escape 2
    Resultado de imagen de ape escape monkey costumes

Hi havia, a part de l'història principal del joc, els famosos minijocs. El meu preferit era un de futbol, a on podies seleccionar els micos que havies enxampat. Molt divertit tot plegat.

Ape Escape, una de les millors sagues de Play Station.

Ape Escape

PS: Ho volia posar tot en spoiler però el racó fa el que li rota. 

• pont de ferro127👍 152
    No hi jugava gaire, però te'n puc recomanar un parell que potser són poc coneguts:

Crescent Suzuki Racing (de motos i sidecars).

Rollercoaster (de muntanyes russes).

El primer està prou bé, té tot de circuits inventats. El segon és força entretingut perquè costa molt fer una muntanya russa en condicions, encara que sempre tens l'opció de fer una bestiesa i que els passatgers surtin volant
  • Caspanyol_Involuntari518👍 673
    Et recomano que provis el World Soccer Winning Eleven 5 - Final Evolution. És una versió molt millorada del Pro Evolution Soccer 1, un espècie de PES 1.5 que no va sortir de Japó.

El joc el pots baixar en qualsevol pàgina de ROMs, i després has de aplicar-li un pegat per traduir els menús a l'anglès: https://digilander.libero.it/ppm5/Rh4ps0dY/we5fe-e-patch.htm

El pegat està en format PPF s'aplica amb un programa que ja ve, el PPFOMATIC.

De veritat que m'ho agrairàs, per a mi és el millor joc de futbol de la història. Tiki taka pur.

Aclareixo que, en la meva modesta opinió, Konami va espatllar els PES a partir de l'PES2. Per a mi el PES1 (i aquest "PES 1.5") van ser els últims PES, perquè el control analògic no funciona en aquest joc.

Els de PS1 també estan molt bé, sobretot el Goal Storm 97 i el Winning Eleven 3 Final Version, però aquest que et recomano va molt més ràpid i tant atacar com defensar és molt divertit i requereix tècnica.
    D'acord, acabo de veure que ho has jugat ni al Ico, ni a l'Shadow of the Colossus ni al Katamari. A més del joc de futbol que t'he recomanat arrriba, has de jugar a aquests tres jocs, són experiències úniques.

I si et serveixen de PS1, et puc recomanar bastants, jo vaig tenir la consola entre 1997 i 2002 i sóc un expert en el tema:
    - Winning Eleven 3 Final Version: el millor joc de futbol de PS1, més senzill de manejar que el Winning Eleven 5 Final de PS2. És una espècie d'ISS Pro 98 1.5 que no va sortir de Japó.
    - De plataformes hi ha molts molt bons: Spyro, Abe 's Oddyssee, Heart of Darkness, Klonoa, Tomba !, Gex: Enter the Gecko...
    - De música tens diversos molt addictius: Bust a Move: Dance & Rhythm Action (juga a la versió japonesa, que algunes cançons van perdre el cantant original japonès i queden pitjor en les versions americana i europea), Beatmania, Parappa the Rapper, Um Jammer Lammy...
    - Si no ho has fet ja, HAS jugar a Metall Gear Solid 1 i al Silent Hill 1. Són millors que les seqüeles, tenen alguna cosa especial.
    - Jo odio els jocs de rol a torns, però d'aquests hi ha dotzenes. Si t'agraden de action RPG, et recomano el Alundra i un no massa conegut, el Brave Fencer Mushashi.
    - Tomb Raider 1 (millor que les seqüeles), Driver, GTA2, Ace Combat 3, Colony Wars, Bishi Bashi Special... la Playstation original és la millor consola de la història. Digues-me de quin gènere t'interessen i et recomanaré.

Per descomptat, has de jugar als jocs en la versió americana, que va més ràpid, excepte quan són europeus (GTA2, Tomb Raider, Colony Wars...) o quan els japonesos tenen una versió sense censurar (Tekken 3, Soul Edge [Soul Blade al Japó]) o millor (Bust a Move Action & Rhythm, Gran Turisme [millor música]).
  • bogosity1.128 11👍 1.596
    Silent Hills.
    En el meu primer missatge t'he recomanat un juegazo de futbol de PS2 i en el segon diversos jocs de l'enorme catàleg de PS1, a més de recordar-te que has de jugar a Ico, Shadow of the Colossus i Katamari.

En aquest missatge et vaig a recomanar diversos jocs de PS2 molt interessants per a quan acabeu el Ico, Shadow of the Colossus i Katamari:

- Timesplitters 2: Un FPS molt divertit, es pot jugar a 4 amb pantalla partida o a manera cooperatiu. Moltes opcions multiplayer, amb bots i maneres de joc.

- Mashed: Tipus Micro Machines. Original PAL europeu, no intentis carregar la versió americana (Drive to Survive). Molt bo.

- Psi Ops: Un altre FPS, aquest més orientat a single player. Pots moure objectes amb la ment i hi ha puzles amb aquesta mecànica. Típica joia oculta que ningú coneix.

- Sega Sports Tennis: Si no has jugat encara, és la teva oportunitat. Juegazo de tennis.

- Ratchet & Clank: Up Your Arsenal: Barreja de plataformes i FPS amb una manera a 4 jugadors a pantalla partida en el qual pots agafar naus, molt interessant.

En PS2, algunes conversions a PAL de jocs americans o japonesos tenien selector de herzios i es podien posar a la velocitat i resolució originals (llista aqui> http://www.benoitren.be/60hz-palps2.html), però la majoria hauràs de descarregar-los en versió USA (per exemple, el timesplitters 2 i el Rathec & Clank: Up Your Arsenal no té selector, però el Ico i el Shadow of the Colossus si. Amb el Katamari no hi ha dubte: mai va sortir a Europa)
  • Corpetit18498 1👍 185
    Et recomano el GTA San Andreas, per a mi el millor joc d'acció de la generació.

Si t'agrada Bola de Drac et recomano Dragon Ball Budokai 3 Edició Coleccionista (no el Tenkaichi Budokai, el Budokai a seques).

Un bon joc de rol amb dibuixos de l'Akira Toriyama: Dragon Quest VIII.

El millor joc de baralles de la plataforma: Tekken 5.

Si t'agrada Supercampions (Oliver i Benji), et recomano el Captain Tsubasa (sols està en japonés).

Si t'agraden els FPS: Call of Duty 1 i 2.

Un altre shooter/survival boníssim és el Resident Evil 4.

Si t'agrada el futbol: Qualsevol PES (crec que l'últim va ser el 13).

Si t'agrada el Sonic i eres un nostàlgic de SEGA (com jo), et recomano el Sonic Mega Collection.

I per acabar un altre joc d'acció/plataformes que està molt bé és l'Onimusa 3 (apareix en Jean Reno i un actor japonés que no m'enrecorde com es deia).

Segur que em deixo alguns més però vaja per començar ja està bé.
  • Gattara418 1👍 290
    Jak & Daxter
  • Jabugui73👍 76
    Grandissim avatar

Jocs: Ark i els Jack n Daxter i els Tony Hawk
  • Aldalar15.420 14 123👍 2.892
    Obligatoris l'ICO i el Shadow of the Colossus.. Si t'agraden els jocs de rol japonesos també són imprescindibles el Persona 3 FES i el Persona 4.
    No sé si l'autor del fil prefereix jocs exclusius, però per si de cas aquí van uns quants de PS1 i PS2 no massa coneguts:

PS1:
    - One (run & gun en 3D amb trets frenètics, no pots moure la càmera però el sistema d'augmentar la potència de tret com més coses destrueixes és brutal, molt satisfactori).
    - Destrega (joc de lluita on els jugadors es poden separar molt entre si i els atacs de projectils són fonamentals)
    - Twisted Metal 2 (el millor joc de combat vehicular, hi ha una fase de París en la qual pots posar un explosiu sota la torre Eiffel i esfondrar-la)
    - Vib-Ribbon (el joc musical més rar del món, podria haver sortit per a la Vectrex amb una música més simple)

PS2:
    - The Adventures Of Cookie & Cream (l'únic joc de plataformes amb mode cooperatiu a pantalla partida del món)

A més, encara que no sigui exclusiu, aquest joc mereixen la pena a PlayStation 2:
    - Project Eden (està per PC però en PS2 té mode cooperatiu per a 4 jugadors a pantalla partida, un joc molt original)
    Al creador del fil: què tal? Has pogut provar algun? T'has passat per fi el Ico i el Shadow of the Colossus?
  • polmas14.763 7 134👍 3.010
    GTA III, gràfics carrinclons però una brutal atmòsfera neo noir, et transportarà als anys noranta.

GTA Vice City, per mi, el millor de la saga sens dubte, la seva banda sonora ha passat a la història com una de les millors.

La saga Burnout, carreres de cotxes amb possibilitat d'estimbar els contrincants, m'hi vaig passar hores i hores jugant sol i amb amics. Una molt banda sonora. 

Publicitat

Fòrums

• 9.284.514 missatges
  • 220.652 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat