Fòrum

Sekiro Shadows Die Twice, la mel només està a l'abast dels escollits

Tobies20.309 14 74👍 12.263

Teniu el que s'ha de tenir?

Respostes

Configuració
  • __33848__3
    Sincerament, Tobies. Jo no. Despres dels fets d’avui al metro de paris es dificil opinar sobre un videojoc d’aquestes caracteristiques

• Indignat_indepe6.774 6 316👍 2.858
    Després de patir, plorar i suar com un porc per passar-me el Dark Souls (i després Game + i game ++) i passar-me amb penuries, però no tantes, el 2 i el 3, estava esperant amb ànsia aquest joc.

Encara no me l'he agafat, perquè se que quan el compri deixaré de banda totalment un parell de projectes que he d'acabar i pels quals no tindré temps, però en un mes mes i mig caurà.

Ja el tens tu? Què tal?
    • Tobies20.309 14 74👍 12.263
      El NG+ és més fàcil que la primera ronda. Els enemics només pugen un 20% per cada +. Només en el Dark Souls 2 el NG+ és més difícil perquè s'afegeixen molts enemics nous i esperits vermells poderosíssims.

El Sekiro el tinc a 3/4 parts i ahir em vaig passar un boss realment espectacular. Si has fet els DS la dificultat et semblarà més o menys semblant, però amb la diferència que estàs sol. Al DS sempre podies "farmejar" o demanar ajuda per superar aquell boss tant complicat, a Sekiro estàs tu i la teva habilitat amb el comandament. A més el Sekiro t'obliga a fer parrys i ser molt exacte en les maniobres. És una experiència diferent i, com sempre en els jocs d'aquesta companyia, com més avances més al·lucines amb tot.
        Jo sempre he jugat sense connexió, així que no demanava ajuda. Tot i així, l'ajuda de npc invocables era valorada en certs bosses (tot i que en altres, com el gaping dragon, eren més una nosa que altra cosa).

Tinc moltes ganes de jugar...
          Vas jugar sense connexió i vas descobrir la doble paret secreta que porta al llac de cendres???
            Vaig llegir moltes guies. Com als vells temps. Era part del que m'agradava. Llegia guies a la feina i després a casa jugava . Sino, impossible descobrir el llac de cendres o el retorn al asylum. Per no parlar d'arribar fins al final amb les mini-missions dels personatges, com el caballer de la ceba o el mític Solaire of Astoras, al que vaig poder salvar la vida.
  • Defectible7.945 271
    Teniu el que s'ha de tenir?

Una PS4, 70 cuques pel joc, una TV decent, i temps i ganes?

No a cap

Però em puc imaginar la diversió
  • nouservesverdes80👍 133
    S'està convertint en un dels meus jocs preferits, i això que encara no he pogut jugar gaire. No crec pas que sigui més difícil que Dark Souls, simplement és diferent i si l'intentés jugar com l'anterior les passes putes. Molt, molt bon joc.
      Exactament. Prepara't pels jefes més brutals que hagis vist mai.
        Jugues en pc, oi? Imprescindible jugar amb mando? Es que jo tinc problemes amb els mandos de pc que tinc.
          No jugo mai amb gamepad. Teclat+ratolí de tota la vida. Soc un inepte amb el joystic.
          • nouservesverdes80👍 133
            Uf que dur, aquest jocs sempre els he jugat amb mando, doncs els 2 primers estaven fets una merda si jugaves amb teclat i ratolí doncs no estaven pensats per això. Vaig intentar canviar però no hi va haver manera.
            Jo vaig comprar un mando de la xbox360 que funciona sense instalació ni res en windows i em va costar 30€. Ja fa anys que el tinc i va bé encara i aixó que l'he maxacat bastant.
              El Dark Souls 2 va ser complicat trobar l'equilibri. Em vaig trencar el cap configurant les opcions de control abans no trobés un sistema més o menys eficaç. El Dark Souls en la versió Remastered el port està bastant ben fet, igual que al DS3. El Sekiro és perfecte excepte per les ajudes que el joc te les dóna com si juguéssis amb gamepad. From Software ha millorat moltíssim aquest apartat, ara es pot dir que és un de les companyies japoneses que es pren més seriosament el PC.

El problema que tinc amb els gamepads és el joystic. Moure la càmera amb el ratolí és infinitament més eficient, i si ho fas bé et petes el pvp perquè els qui juguen amb gamepad són lentíssim girant la càmera. Al DS l'única avantatge que li veig anar amb gamepad són els parrys, molt més fàcils de fer que amb teclat+ratolí.
  • Avemflama0562 2👍 45
    El vaig provar durant 1 o 2 hores i els canvis en comparació als Dark Souls van ser una sorpresa agradable. Les mecàniques son semblants pero com ja es menciona posen un major èmfasi en les parades i els contraatacs, que fa el ritme del joc més frenètic i ràpid. A més tambè m'agrada que les esquives ja no et facin "intocable". Amb aquests dos canvis et cal jugar de forma diferent a les entregues de la saga souls, obligat a estar atent al que fan els enemics enlloc de tenir sempre la opció segura d'esquivar, i això es el que fa que no sigui "més del mateix".

Els escenaris i l'apartat gràfic tambè em van semblar preciosos com From ja ens te acostumats.

I amb la poca estona que hi vaig jugar ja em va quedar clar que provocara molta frustració en certs punts i jefes, com s'espera dels creadors dels souls
    Va, a la merda, me'l compro al steam.
    • nouservesverdes80👍 133
      Truc: A diferència del dark souls, regeneres la postura més de pressa quan estàs bloquejant que quan no, en comparació amb el dark souls que havies de deixar de bloquejar per regenerar stamina.
    Ok, porto un cap de setmana jugant.

• Té raó la gent. És difícil i és difícil d'una altra manera que el Dark Souls, per tant l'experiència amb els souls no ajuda gaire. Això vol dir que podem obtenir l'experiència de dificultat extrema i corba d'aprenentatge que no sentiem desde el primer Souls al que vam jugar.
    • Porto tot el cap de setmana jugant i encara no he arribat al primer boss (si descomptem el del tutorial). Els mini-bosses ja són un desafiament força complicat.
    • Tota la paciència d'allunyar-te, estudiar els moviments i anar esquivant que anava bé als Dark Souls, aquí no serveix de res. És tot atacar/esquivar/saltar/contraatacar a una velocitat que costa de seguir. Has d'exercitar els reflexes.
    • L'ambientació, més realista que a la saga Souls, està molt ben aconseguida. Pensava que trobaria a faltar els bosses estèticament increibles dels Souls, però de moment ja m'he trobat "ogres" i galls gegants, així que confio que els bosses no seran tots realistes, perquè lluitar contra samurais tota l'estona pot arribar a cansar.

Jo estic apunt d'acabar-lo. La dificultat és diferent als Dark Souls, però l'experiència Souls ajuda molt. Gairebé sempre es premia ser agressiu, però hi ha enemics que l'única cosa que et deixen fer és protegir-te. De moment diria que alguns boss del Dark Souls m'han costat molt més; en aquest Sekiro el personatge té més opcions per afrontar els duels. Els combats són realment espectaculars.

És un joc 100% From Software en la narrativa. Misteriós i críptic, la història la vas descobrint a poc a poc. Guanya interès a mesura avances. Gaudeix-lo.
  • Hades27.890 9 36👍 20.095
    Hm...vaig provar el Bloodborne que venia amb el PSPlus. Estava a la primera habitació tractant d'intuïr com funcionaven els sistemes de joc i només fer tres pases em va saltar un llop i em va matar sense que el joc t'expliqués ni tan sols com funciona. Em va semblar un disseny de joc de merda i no he tornat a tocar cap joc més d'aquesta gent.
      Si abandones a la 1a mort de ben segur que aquests jocs no fan per tu...
    • nouservesverdes80👍 133
      Se suposa que has de morir contra aquest gos estrany et donen una idea de com van els enemics.A més hi a missatges al terra què t'expliquen els controls. Després de morir et donen una arma i començes el joc de veritat, aquesta cosa que et mata és possiblement un dels enemics més merdosos del joc. El problema d'aquests jocs és que la gent està mal acostumada als jocs AAA què baixen la dificultat fins a nivells rídiculs perquè hi ha la idea de que així es capta més audiència, la realitat ve a ser però que la gent no vol jugar una pseudo-pel·lícula dolenta ol has de pitjar el quadrat per veure la següent escena.
  • Xulomander6.259 3 343👍 6.878
    Jo encara estic decebut de que no sigui un nou Tenchu.
    Estic encallant en un bitxo bastant flipant. El Dimoni de l'Odi. He llegit que es considera el boss més difícil del joc...

Enllaç amb spoiler

Publicitat

Fòrums

• 9.266.762 missatges
  • 220.008 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat