Fòrum

Piqué fa callar als qui estaven insultant a Espanya ''És una falta de respecte intolerable''

Va fer bé Piqué?
No
44 (64.71%)

24 (35.29%)

Vots emesos: 68
cobertor1.308 3👍 940
Gerard Piqué es va convertir ahir en protagonista durant l'amistós que va enfrontar a la selecció catalana i a Veneçuela no solament en l'esportiu, també en l'extraesportiu. El central del Barcelona va ser protagonista en una acció exemplaritzant quan va manar callar a un grup d'afeccionats que cridaven "Que puta és Espanya!, amb l'entonació de la popular cançó de Manolo Escobar 'Que visqui Espanya!'.

"Els he manat callar perquè cal predicar amb l'exemple. És intolerable la falta de respecte. El respecte, per sobre de tot, però per totes les parts. A Catalunya hem de predicar amb l'exemple", va assegurar el futbolista en declaracions després del partit.

Piqué mandó callar a los que gritaron 'qué puta es España'

El seu gest va ser el més cridaner en un duel que es va disputar en l'estadi de Montilivi, a Girona, davant 12.671 espectadors i que va tenir una gran presència de símbols i missatges independentistes.

Piqué es va portar una de les grans ovacions del partit. Catalunya portava més de dos anys sense disputar una trobada i la presència del central del Barcelona va ser molt valorada pel públic. Piqué va renunciar a la selecció espanyola després del Mundial de Rússia per motius personals. "Vaig prendre una decisió, volia estar amb la meva família. Aquí vinc un dia, una estona, me'l passo bé i demà ja estic amb l'equip. Si hagués seguit amb Espanya no hagués vingut", va recordar. Catalunya va vèncer a Veneçuela per 2-1, amb gols de Bojan i Puado.

https://as.com/futbol/2019/03/26/primera/1553588609_270708.html?m1=cG9ydGFkYV9wb3J0YWRh&m2=QUNUVUFMSURBRA%3D%3D&m3=Mw%3D%3D&m4=bm9ybWFs

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.285.035 missatges
  • 220.675 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat