Fòrum

Com els mossos defensen Espanya i reprimeixen els catalans amb tota impunitat

Rigel64.535 11 5👍 33.184
Un exemple:

Respostes

Configuració
    • venjança_catalana4.649 3 464👍 5.420
      El problema és el concepte de violència

Violència i agressió és "guerrilla" urbana igual que violència és el dèficit d'ajudes socials i el desastrós sistema sanitari a nivell de recursos pel fet de no tenir un Estat 

Però clar, si només comptem com a violència imatges de principis-mitjans segle XX, ja podem seure 
  • Jaume_I15.729 11 120👍 8.195
    Alguns dèieu que era la nostra policia  
    • broquil_is_over2.470 3 741👍 2.903
      i els.nostres polítics 
      • RESILIENT2.504 2 734👍 2.056
        I les nostres eleccions...

Tot i que molts seguiran votant des de dalt de la figuera.
          certament. Però jo a un votant no tinc dret a exigir-li res. A algú que afirma dedicar-se a representar-me, si
            Els teus anomenats drets són una fal·làcia escrita sobre paper mullat; no estem en cap mena de democràcia real.

Oblides que l'estat no és una estructura al servei del poble, és una estructura de dominació de classe de la qual es dota una minoria dominant per articular el seu poder. Els anomenats polítics són uns dels gestors d'aquest estat que és bàsicament un gendarme.

Mira que fa anys que votem i resulta que vàrem votar, l'estatut, la independència i la resta de promeses per a res, s'ha perdut la jornada de vuit hores, molts no cobren les hores extres i aquests polítics, què estan fent? ...on és el dret a l'habitatge i a un treball digne?...on paguen impostos les grans corporacions?...si fins i tot l'aigua, l'energia i la sanitat són negocis privats?..on son les pensions dignes promeses? Això és democràcia?

Au, vés a exigir tot això i la resta dels programes electorals als polítics guanyadors, ja veuràs com et fan cas doncs són els teus representants.
              Tot això que dius es cert i ho tinc molt clar. Personalment crec en la democràcia directa i no en la representativa. Ara bé, mai havia viscut com a votant una presa de pèl de tal magnitud: han fet diatralment el contrari del que duien al programa electoral
                Per altres raons i per això que dius, votar és d'INSENSATS!...és anar de gos de carro...és fer seguidisme respecte als que ens estafen...és emblanquinar les seves fal·làcies...és desblocar al règim...és perdre el temps.

I pels altres insensats que diuen que es pot a anar a les eleccions espanyoles doncs la "lluita" institucional no està renyida amb altres formes de lluita i no està renyida amb el carrer i bla, bla, cal dir-los que fora de la suposada "lluita" institucional no s'està fent RES de RES amb un mínim de cara i ulls. No serà que la "lluita" institucional és, també, una sublimació de la inanició en altres àmbits? Perquè escolta, jo veig els carrers absolutament controlats, de moment només ens serveixen per anar d'un lloc a altre, per a transitar ...i per a muntar processons alguns dies festius.
                  ...anteriorment al "procés" duia bastants anys sense votar en la línia del que dius. Tal com estan les coses, voto en clau al que (crec) lesiona mes als enemics de Catalunya... en la línia de fer caure caretes. I n'estan caient a tort i a dret, en aquest sentit, que tothom es retrati, es positiu. Veig molts enemics del poble preocupats...
                    Les caretes cauen tan si votes com si no votes.

El cop més gran que l'hi podem cardar als enemics de Catalunya i a la falsa democràcia a la qual se sotmeten els de casa nostra, és amb una abstenció activa.
                    Buidem les urnes, omplim els carrers, aquesta haguera de ser la consigna més desestabilitzadora, bloquejadora i rupturista.

Cal fugir dels camps de batalla controlats per l'enemic de dins i de fora. Nosaltres cal dir per què lluitem, quan ho fem, on ho fem i de quina manera. Lo que no sigui això, fa pudor de submissió.
                      Ara mateix la.meva prioritat es petar-me els partits processites. Manis anti-sistema? Les que vulguis i quan vulguis, però no daré el gust als caspanyols que els partits caspanyols.treguin bons resultats al meu país
                      Als partits processistes (i a la resta de peons de les elits, començant pel Graupera i acabant per qui tu vulguis tot passant per Consells, Crides, Pobles Lliures, monges progres, pirates i altres contubernis sense ideología pròpia) el pitjor cop és que passem d'ells.

Els partits que apuntalen l'espanyolisme són els que ja he citat, ho vulguin o no. Doncs és caspanyol el que tot portant barretina estelada, els hi fa la feina a la província conduint i capant al ramat.

Ara, si tens una pulsió irrefrenable de votar per a cagar més tranquil, doncs vota; però sàpigues que és lo que ells volen, no els agrada l'abstenció, l'hi tenen pànic doncs els deslegitima.

A més, ja saps el resultat electoral: TU, perdràs miserablement, encara que aconsegueixis tots els cambrers... dic tots diputats.
                      Sospito que el que tens una pulsió irrefrenable per a que guanyin els caspanyols ets tu promovent la abstenció. Considero Graupera, Pirates i una part de la CUP honestos. Si vols anar a fer de guerriller al Tavertet, tens tota la meva simpatia, però si el que has de fer es promoure l'abstenció independentista per que guanyi folgadament The 155 Boys al nostre país, la teva activitat coincideix sospitosament amb els interessos del CNI
                      Reconec que sóc un agent doble (per a cobrar dos sous), però no et puc dir qui em paga perquè no sé realment qui em paga, tot i que tampoc t'ho diria en cap altre cas.
                      Això l'hi passa a tots els que no són processistes, tots som agents que treballem pel teu enemic (qualsevol dels traïdors asseguts, o no, als tribunals o al water-, t'ho confirmarà).

Jo no afirmo la manca d'honestedat dels pirates ni dels filibusters, el que sí que reafirmo és que són gent ideològicament buida i desnordtada, i que només saben fotre el brot a l'hort equivocat (si és que el fan), i aquests sí que treballen per l'enemic o vulguin o no; molts d'ells (no tots) ho fan de franc o s'ho cobren per la via absolutament legal de monetitzar els favors com tots sabem, que no tot a la vida és fotre mà a la caixa directament.

A mi no em preocupa que guanyin els del 155, el que em preocupa és que perdi l'abstenció i guanyin els de les lleis de transició, sí, aquests que es comporten de manera semblant o igual als del 155 excepte en el discurs, suposo que ja saps per a què ens està servint tot el bla i bla "rupturista" o protestatari dels alletats de sempre, no?

Però que hòsties, pensant-ho bé, millor que guanyi el 155, així pot ser molts dels processistes de la puta base o alguns neo-jipis postmoderns, veuran millor el pa que donen uns i altres, pa que de fet és el mateix: "diàleg", dilacions, erm processisme, obediència a la constitució, retallades socials, privatitzacions, col·laboracionisme, repressió dels mozos i submissió absoluta a la metròpoli i a l'altre colonitzador que és la CEE.
                    • Armillet Lo Groc667👍 367
                      Estas ben boig. Precisament la soraya comptava amb que els partits indepes no es presentessin a les eleccions del 155 per considerarles ilegitimes. K comptava tambe amb l abstencio indepe per que guanyes el 155 i tenir nos ben controladets i quietets durant uns anys. Regna el desanim i el sufle es desinfla. Independentisme desactivat i problema resolt. Ja t agradaria eh. 
                • willybarna12.107 10 169👍 3.540

RESILIENT escrigué:
                  Per altres raons i per això que dius, votar és d'INSENSATS!...és anar de gos de carro...és fer seguidisme respecte als que ens estafen...és emblanquinar les seves fal·làcies...és desblocar al règim...és perdre el temps.

I pels altres insensats que diuen que es pot a anar a les eleccions espanyoles doncs la "lluita" institucional no està renyida amb altres formes de lluita i no està renyida amb el carrer i bla, bla, cal dir-los que fora de la suposada "lluita" institucional no s'està fent RES de RES amb un mínim de cara i ulls. No serà que la "lluita" institucional és, també, una sublimació de la inanició en altres àmbits? Perquè escolta, jo veig els carrers absolutament controlats, de moment només ens serveixen per anar d'un lloc a altre, per a transitar ...i per a muntar processons alguns dies festius.
                  Fora de l'ambit institucional no es fa rés, simplement perque no hi ha demanda social.

Estic molt d'acord amb el que acabes de dir, excepte que votar és d'insensats.

Votar ni ens allunya ni ens apropa a la independencia, qui vulgui votar, n'és ben lliure, ara bé, desde fora de les institucions també es poden fer coses en molts ambits diferents.
                    Doncs si no es fa res fora de l'àmbit institucional, oblidem la independència i tots els drets socials i polítics, doncs les institucions són simples gestors sotmesos als interessos del capital financer i les seves necessitats. Votis el que votis, acaba tot a la paperera, si en vols saber més, parla amb el traïdor de Waterloo i amb el de Lledoners, que seran (amb aquesta dèria de votar) els més votats.

I afirmo que és d'insensats perquè és pur col·laboracionisme i hispanocentrisme. Si no estem en democràcia, per què es vota?, per què votes?, perqué existeix la puta mania de votar tot sabent que ningú compleix ni les vaguetats dels programes electorals? O és que som rucs? (aquesta és una pregunta retòrica).

És més, està demostrat que si ets a les institucions, et desactives al carrer i et subordines a l'agenda electoral i a la legalitat vigent, els últims quaranta anys o demostren. Fixat amb el movimentisme de l'11-M, va "aparèixer" Podemos (el gran bomber) i tot el ramat cap a casa, al igual que el bomber processisme o els bombers ANC o Òmnium.

I fixat on és ara mateix aquella esquerra potent dels anys 70 i els moviments socials d'abans, tot a la merda, tot a les institucions fen bondat i defensant una legalitat construïda per l'enemic o fent intranscendents processons dominicals i costellades estelades.

Votar a les eleccions del colonitzador és consagrar-se com depenent del colonitzador. 
                    Oblida la rucada de "blocar" a l'estat fent de grill al govern de torn, posat a fer el tòtil, muntem una tuna, que és més molesta. Recorda (o descobreix) que només serem independents si ens comportem com a tal. Lo alternatiu ja ho hem tastat en els quaranta anys d'autonomisme. Si vols continuar així, sí, i tens tot el dret, però llavors cal que diguis que el teu independentisme és un luxe cultural que el desitges si et surt de franc.

L'estat espanyol és l'enemic de fora, anar a votar a España és comportar-se com a enemic intern de Catalunya emblanquinant al colonitzador i emblanquinant  la seva absoluta manca de democràcia.

Insisteixo, votar a España és comportar-se com un espanyol i com un colonitzador. Tu sabràs el que realment ets.
    Els mossos son una delegació regional de la PN, cap novetat...
  • willybarna12.107 10 169👍 3.540
    Bé, quan el percentatge de catalanoparlants a Catalunya estigue per sota de 1/4 part de la població, per fí, molts podreu deixar de patir per la irrreversibilitat de la recuperació de la nostra llengua.

No cal patir gaire tampoc, el millor és tractar un de prosperar en la seva vida, i si per casualitat per una forca major, d'aqui a 20 anys el catala encara es manté en un estat raonable, doncs aquesta alegria que tindrem, pero no us en feu mala sang.

Qui sigue nacionalista catala i estigue plenament conscienciat, que tracti de guanyar el maxim possible de calers i als demés(els qui no estiguen conscienciats linguistica i nacionalment, independent de quina llengua parlin) que els bombin, ja s'ho faran.
  • Rigel64.535 11 5👍 33.184
  • Canyadesucre10.193 3 211👍 16.702
    M'grada especialment quan l'intel.lectual de VOX els commina a tocar el dos amb la forma verbal "IRSE". 
  • oprimit19.635 15 79👍 10.080
    Aquest és un problema derivat de la rendició. S'ha creat un clima en el qual un policia sap perfectament cap a quin costat ha d'anar per no tenir problemes legals.
  • Hyphen376👍 574
    Cal omplir la plantilla dels mossos de catalans.
  • malllamplll_3.786 2 547👍 2.498
    Doncs jo crec en el què diu la policia, en aquests cassos cal mantenir una distància minima de seguretat. Si fos a l'inrevés , nosaltres no voldriem micos al costat de la nostra parada., ni a menys de cinquanta ni a cent metres.
  • rotllan11.673 5 174👍 11.401
    És l'actitud habitual de funcionari. Jo tinc raó i tu no, m'invento la llei o me la faig venir bé i hauràs de batallar molt perquè jo tinc la posició de força.
  • TUTTLE3.243 14 616👍 2.208
    I que us esperaveu? Viviu en el món de Disney i us pensaveu que ens defensarien? Com si els diuen que han de treure tot simbol catala de tot catalunya. Ho feran. Feran tot allò que els manin, fet i fet són una policia i les policies serveixen per mantenir l'ordre dins la societat i sotmetre-la als capricis de les èlits.

Ens ostiaran el que calgui i més a fí de protegir VOX, C's o es espanyols que sigui
  • Horus157👍 123
    El tema és no actuar com si estiguessim a la Catalunya pre 20-S 2017. El mozo en qüestio, si els esdeveniments van anar com descriu literalment la twittera aquesta, li estava dient entre línees que efectivament no pot haver-hi dissidència davant un partit identitari espanyol, amb o sense res escrit que legitimi tal reunió es considera escarni o delicte d'odi si el mozo en qüestió és de Can constituciong...
    El que s'hagi de fer i es faci cal fer-ho en un context allunyat del focus mediàtic i amb anticipació per no tenir la polícia política autonòmica al damunt. Cal canviar de xip mal que dolgui en alguns encaparrats en creure que vivim en una època de ''excepcionalitat democràtica'' i aquestes rucades. És una ofensiva identitària espanyolista i ens agradi o no els espanyols tenen la comandància del cos policial autonòmic espanyol, les directrius de la qual gaudeixen de via lliure contra l'independentisme. 
    I més ara que malgrat en conjunt ser un cos espanyolarro com qualsevol altre peninsular, s'han vist en entredit pel motor mediàtic espanyol que els ha titllat de colpistes, colaboradors i la llista de adjectius que gran veritats foren si fossin de debò, però que només és per a depurar fins l'últim racó aquella ala que ens han dit que preferia posar-se de perfil, cosa que ja és delictiu en sí mateix, desprotegir els civils catalans d'aquesta forma miserable.
    Que no es pot deixar els actes públics d'aquests radicals com quan Pere passeja per casa seva d'acord, però el mode de resistència penso urgeix que muti cap a modus operandi que almenys permetin l'anonimat i l'efecte sorpresa.
  • Rigel64.535 11 5👍 33.184

Publicitat

Fòrums

• 9.268.177 missatges
  • 220.050 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums
Publicitat