Fòrum

El manifest del nazi de Christchuch

Xulomander6.264 3 343👍 6.880
Per a tots els que diuen que l'assassí aquest és un simple "boig", els fellow travellers que fan apologia del feixisme i desprès amaguen la mà, per a tots els que vomiten les tèsis del "great replacement" i desprès diuen que no són nazis sinó defensors de la nostra cultura. Sou complices i la història us jutjarà com a tals, el vostre discurs és el mateix que el que s'exposa aquí. I si els demés tenim sort, tard o d'hora se us tractarà com pertoca.

Manifest "The Great Replacement"

Respostes

Configuració
  • Toni Montagutí37.297 8 18👍 24.395
    No em cal (o potser no em ve de gust) de llegir aquest manifest per a estar total i absolutament d'acord amb el que dius. D'algú que és capaç de matar d'aquesta manera només en puc opinar una cosa, que no cal que esmenti.
    I de tots aquests que sembla que blanquegin actes com aquest i ens vulguin fer creure que darrere d'aquest monstre no hi ha res més que un acte enfollit, prefereixo guardar-me'n ben bé prou. No en vull saber ben res.
  • Saimdusan4.622 6 466👍 2.738
    estic d'acord amb el missatge però no hauries de difondre el manifest, no crec que deradicalitzi ningú, sinó més aviat el contrari
    • Xulomander6.264 3 343👍 6.880
      He trobat el manifest simpement fent una busqueda al Google, qualsevol potencial neonazi que el vulgui trobar el trobarà. Si hi hagués una censura sistemàtica d'aquest materials i discursos estaria d'acord amb tu, però com que constantment estem exposats a aquesta propaganda, em sembla més productiu il·lustrar davant tothom la connexió directa que existeix entre l'argumentari neonazi i el terror neonazi que no pas posar portes al camp.

Publicitat

Fòrums

• 9.268.176 missatges
  • 220.050 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat