Fòrum

A qui votareu a les eleccions Europees ?

A qui votareu a les Europees ?
JXCAT (Puigdemont)
53 (47.32%)

ERC-BILDU-BNG (Junqueras)
23 (20.54%)

Abstenció
12 (10.71%)

Altres
12 (10.71%)

COMPROMIS+MÉS
10 (8.93%)

COMUNS-PODEMOS
2 (1.79%)

Vots emesos: 112
Marc Espasa16.290 13 113👍 4.440
Com que hi ha gent que demana l´enquesta al fil de votar el Puigdemont, aquí va.

Si no hi ha sorpreses d´última hora pinta que aquestes seran les opcions, falta saber si JXCAT aniran amb PNB o sols.

Respostes

Configuració
  • nemo6.597 9 327👍 2.088
    Votaré per jordi sebastia, un treballador nat, digne i coherent, a banda de critic. Compromis vaja!
  • cathalà23.494 12 52👍 7.029

A en Puigdemont perquè pot actuar lliurement sense el control d'Espanya.
  • Birondon294 14👍 342
    Puigdemont, el President legítim de Catalunya.
  • maori16.231 3 114👍 8.348
    Amb pinça, la coalició Otegi 
  • Unitat i Orgull10.061 10 215👍 7.328
    A Puigdemont.

Com ja he dit serà el primer cop que voti candidatura del món post-convergent. El votaré perquè és el indepe més odiat per l´espanyolisme, si consegueix guanyar a Catalunya les europees escoltaré totes les tertúlies de la SER i COPE per riure i riure de tota la bilis que treuran els pobrets 

Si no es presentés Puigdemont no aniria a votar a les europees i seguiria amb el meu boicot a ERC i Junts x Cat pel seu paper després de l´1-0.

També he de dir que espero que el PNB no es presenti amb Junts x Cat, em foten fàstic. De fet segons diuen s´ho estan pensant perquè "Puigdemont" és massa radicals per ells...però com són uns oportunistes acabaran cedint i anat amb ells perquè el PNB sol no treuria res de res.

I pel que veig al racó bastanta gent farà la meva opció de : Front Republicà a les espanyoles, CUP a les municipals i Puigdemont a les europees. Als més puristes i dogmàtics de les CUP els hi estallarà el cap al veure que hi ha gent que pot votar CUP i a Puigdemont el mateix dia depenen si són municipals o europees 
  • the_west_rulez15.330 3 126👍 14.794
    Abstenció. Ni botiflers fraternoiberistes amb la boca plena de llet d'en Pedrito ni encara menys convergents, que encara que facin servir en Puigdemont de flotador per no fotre's l'osita ben fotuda, a mi no me la colen.

Edito: oblido la raó més important de totes: les europees me'n refoten.
  • Unitat_Catalana14.548 15 136👍 839
    Seguint la línea marcada per Herri batasuna del "Vota lo que más les duele", sembla que tocarà Puigdemont amb una pinça al nas.
  • catalàamallorca41.803 7 14👍 18.302
    Si voto ho faré per Compromís+Més.
  • Corpetit18529 1👍 220
    Ataca el que el teu enemic defensa i defensa el que el teu enemic ataca.

Votaré en Puigdemont, votaré JxCat.
  • Carles Martell3.313 1 611👍 5.716
    Puigdemont. Aquesta expansió del procés sí em sembla que promet diversió, així que la compro. També m'he agafat unes crispetes.
    No us entenc: tothom emprenyat amb en Puigdemont i ara el votareu? 
      És l'opció troll, no cerquis més explicació. Diga'm si no què més podem fer en aquestes eleccions.
        Doncs gairebé el mateix que a les espanyoles. Però demà direu tots que si en Carles és un traïdor que ens ha deixat tirats... I el votareu? Consti que no tinc res en contra d'ell, però amb vosaltres m'estic perdent amb el criteri que teniu (no va per tu especialment, sinó en general)
          Home no, no és el mateix ni de bon tros. De les europees sí que no en podem treure absolutament res. I el que no penso avalar amb el meu vot és la ideologia espanyolista d'ERC. Així és com ho veig jo, no sé els altres.
      doncs és molt fàcil d´entendre, me la pelen ERC i Junts x Cat, però votant Puigdemont faré treure molt bilis a l´espanyolam, molta més que si voto a Junqueras que els espanyolistes senten llàstima per ell a dia d´avui.

Pel que veig no m´equivocava...a les espanyoles ERC treuà més que Junts x Cat però a les europees té pinta que pot passar el contrari quasi bé.
        Llàstima? No coneixes els espanyolistes, més aviat volen fer-ne més sang. "Donde està el osito?", recordes? 
          Vissc a Sant Boi, escolto parlar espanyolistes i tota van per la mateixa línia.. "junqueras si que ha dado la cara presentandose al juicio y asumiendo la condena, el otro es un fugado y un cagao"

Resumint, el que volen dir és que els catalans hem de ser mesells, baixar el cap i asumir la gran pena que imposi el estado espanyol pq hem sigut molts dolents i hem fet coses molt dolentes, i no hem de marxar a Europa a deixar en ridícul la justícia espanyola i combatir a espanya des de fora, pq llavors s´emprenyen i molt.
            Que sí que dóna la cara, però és un delinqüent com la resta i votaran ciutagrams com a opció més moderada. Si ho sabem tu i jo...
              perdona però has m´has deixat molt perdut amb el teu missatge...no he entés res, qui dius que votarà ciutagrams? crec que potser has entés alguna cosa malament del meu missatge...
                És que directament no entenc els vostres canvis de parer tan sobtats. El que vull dir és que no espereu que pel fet que un s'hagi quedat i l'altre exiliat aquests tabarnazis canviaran de vorera. 
                  com com? 

decididament crec que has entés bastantes coses malament...

1- en que canvio jo de parer?

2- quan he dit jo que tabernaris canviaran de vorera? 
                    1- Dic en general. Que un dia defenseu una cosa d'en Puigdemont i l'altre que si és un cabró i tal.

2- Dius que els espanyolistes senten llàstima per ell, i jo dic "i una merda". Si el que volen ens veure'ns a tots empresonats! Jo ja no sé com explicar-ho millor.
                      Et repeteixo, Puigdemont és part d´aquell govern que ens va deixar sense DUI, però les eleccions europees, que ma la pelen el votaré perquè és l´opció que de llarg més enfada als espanyolistes pq els espanyols volen gent com en Junqueras o els altres que es van entregar volen indepes submisos a l´estat espanyol i complint les seves lleis, no volen indepes que marxin d´espanya per enfrontar-se a ells des d´europa

I si, els espanyolistes per lo general senten molta més ràbia i odi cap a Puigdemont que Junqueras, i és de calaix el motiu abans esmentat.
  • StoichkovUsuari sumador14.215 14 142👍 2.537
    Puigdemont, com a mal menor. Va anar de farol com la resta i va renunciar a preparar-se de debò per implementar la República, però millor ell que el Junqui-ERC. Si guanya el Junqueras encara es creuran que les seves renúncies botifleres tenen rèdit...
  • grinfildUsuari sumador25.080 15 45👍 4.265
    A falta de millors alternatives votaré en Puigdemont. Amb la pinça al nas i tot el que es vulgui.
    • Solaris326 3👍 172
      Jo exactament igual. A principis d'any el panorama per animar-se a votar era desolador, ara la cosa està una mica millor (tampoc massa, però almenys no votaré amb una pinça al nas)
  • pastor_de_bits10.286 9 210👍 2.174
    En Puigdemont, "el nostre eurodiputat"........................... NO.

Ara seriosament, o bé nul o bé una formació "euroescèptica", si n'hi ha cap clar... De la mateixa manera que no vull una Catalunya sotmesa a Ñ, tampoc la vull sotmesa a aquesta merda d'UE. Prefereixo l'EFTA, on la relació amb els diferents formants podrà ser més igualitària.
  • FocViuUsuari sumador6.708 10 319👍 1.317
    Dels que es presenten votaria Bildu per afinitat, però van amb ERC. Essent així, doncs votaré a qui em sembli que tocarà més els ous i que pot ser més rellevant a nivell internacional... segurament Puigdemont, però podria acabar essent en Junqueres. A les Europees no em fa tanta rabia votar aquesta colla de traidors, suposo que perquè només ho veig només com unes eleccions simbòliques.

Depenent del que passi a les espanyoles, també em podria arribar a plantejar votar el Partit Pirata.
  • Foc de Fènix1.713 9 921👍 998

Carai com triomfa la nova estafa del pastisser de Waterloo. Clar que l'alternativa és mossèn Junqueras "l'eixamplador". Crec que els resultats electorals tant a Europa, com a l'estat, com a les municipals faran que estiguem molts més anys donant toms sobre nosaltres mateixos. 

I per més inri a la CUP se li dóna per fer aflorar de nou els terratrèmols interns, en lloc de cohesionar-se, demanar disculpes per haver pagat fantes al procecisme i esdevenir una alternativa organitzada i disciplinada per aglutinar la gent per una ruptura real contra l'estat. Un altre vaixell que dóna voltes amb la tripulació barallant-se pel dur el timó. 

Tots plegats estem caminant pel desert seguint a guies que només fan que donar voltes. Seguint uns líders que quan els preguntem "a on anem?" Ens responen assenyalant-se les ferides i seguint donant voltes, i la gent al darrere com a ovelletes amb un llaç groc i una bena als ulls.

• Marc Espasa16.290 13 113👍 4.440
    Insisteixo en el tema inmunitat a veure si algú em pot respondre.

Si la inmunitat pot servir pq no detinguin al Puigdemont si torna hauria de servir pq deixessin lliure al Junqueras??

tu eres el que deies q les eleccions espanyoles marcarien les europees, jo et vaig dir que no, de moment al racó et demostra com hi ha gent que pot votar una cosa a les espanyoles i altra diferent a les europees, crec que a l´enquesta de les espanyoles ERC doble Junts Cat i a les europees al revés, junts cat dobla erc
      • Marc Espasa16.290 13 113👍 4.440
        Pero les Espanyoles encara no han passat. 
        Podem fer una enquesta despres de les eleccions i ja veuras com surt prou diferent a aquesta.

Tu el que dius es q la gent vota diferent segons les eleccions, aixo es cert i tambe es evident q JXCAT fara millor resultat amb Puigdemont de candidat que amb cap altre.
    • SantsUsuari sumador32.135 14 25👍 11.234
      De fet amb la immunitat del Congrés ja l'haurien de deixar fora, a ell i a en Sànchez... suposo que amb l'europea també.
  • Screen4.678 1 462👍 2.289
    Com que a les escanyoles votaré ERC i a les municipals dubto entre ERC i CUP, a les europees votaré JxC

Multiprocessisme 
  • Xulomander6.368 3 337👍 7.040
    Votar a les eleccions europees? Per a què?

Publicitat

Fòrums

• 9.286.469 missatges
  • 220.701 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat