Fòrum

Trapero, el gran heroi independentista

oprimit19.987 15 79👍 10.505

El major dels Mossos d’Esquadra, Josep Lluís Trapero, ha revelat que la policia catalana tenia preparat dos dies abans del 27 d’octubre i la declaració d’independència del Parlament de Catalunya un pla d’actuació per a detenir, si fos necessari, el president Carles Puigdemont i tots els consellersdel seu govern. Ho ha dit responent les preguntes de l’advocat Xavier Melero al Tribunal Suprem espanyol, on ha testificat en el judici contra el procés.

Trapero ha dit que els Mossos van conèixer els fets del parlament i que els va semblar que eren ‘aparentment greus’. Tot seguit, va trucar el fiscal superior de Catalunya i el president del Tribunal Superior de Justícia per a posar-se a la seva disposició si ordenaven la detenció del Govern de la Generalitat.

‘Desconeixia la transcendència jurídica [de la DUI] i vèiem que era una cosa d’aparent gravetat i ens posàvem a disposició de l’òrgan judicial per si ordenava algun tipus d’acció en aquest sentit. Accions que teníem previstes des de dos dies abans’, ha dit Trapero. Preguntat per Melero per quines accions, ha respost: ‘La detenció del president i dels consellers si se’ns ordenaven’.

https://www.vilaweb.cat/noticies/video-trapero-revela-prevista-detencio-puigdemont-consellers-abans-del-27-o/

Respostes

Configuració
  • EPS62.489 14 8👍 11.318
    Flipant d'hiperventilats que hi ha per aquí, que vivien en els país de la piruleta.

Per altra banda de la declaració em quedo amb una cosa que jo sempre explico, sobretot als espanyols que no ho arriben a entendre.

El que va dir quan l'acusaven de no haver actuat amb el referèndum, i ell va comentar que no podia actuar pq els col·legis estaven plens ja el dia abans, pel tema de la "pau social", que és un eufemisme, que el dany que es feria actuant seria major que el propi bé (recaptar urnes). Més que tot pq els mossos seria difícil que apallissessin als seus veïns i parents, per aconseguir unes tristes papeletes.

Les policies espanyols no van actuar així, més que tot pq no consideren els catalans com la seva gent, i tan els hi fotia apallissar avis de 70 anys, no són persones per ells.

Jo és el que em vaig quedar de la declaració d'ahir, que confirma el que pensava al seu dia mentres alguns us feieu palles amb els Mossos. En definitiva, un cos menys polititzat (per no dir gens) que no pas la PN i la GC, cossos que per cert van trencar la col·laboració amb els Mossos l'1-O, per no ser dels seus.
      • EstatpropiUsuari sumador167.274 11 1👍 28.633
        Son un cos totalment autoritzat per ells i totalment infestat de xarnegos.
      • malllamplll_3.880 3 538👍 2.561
        Son molts anys de pujolisme venent-nos la moto del gran èxit de la policia propia
    • Unitat i Orgull10.226 10 212👍 7.629
      De quin món de la piruleta parles? 

Tu també ets dels malalts que per tuiter justifiquen que Trapero anés a detenir la cupula del govern català? quina colla tu..justificareu el que fós per frenar la llibertat de Catalunya.

Espero que a Trapero li caiguin 30 anys per rebel.lió, seria justícia divina, perquè es va rebel.lar contra el poble català aquest puto botifler de merda.
      • EPS62.489 14 8👍 11.318
        Del món de la piruleta en el qual poseu a la gent en un pedestal, i lògicament us decepcionen tard o dora. Veig q t has sentit aludit.

I no, no sóc res de twitter pq no tinc twitter, ja perdo prou el temps al Racó.
  • __27562__3.869 8 536👍 4.378
    ACAB. Ara i sempre. Aquí i allà. I qui no tingui això ben clar no sap el món en el que viu.
  • Hades28.219 9 36👍 20.605
    Que aquesta gent no pretenien més que simular una posició de força en una negociació forta amb l'estat estava ja clar cap als dies 5 o 6 d'octubre. Això ho sabeu vosaltres tant com els qui s'inventen una causa de rebelió, donen un cop d'estat contra la Generalitat i mantenen segrestat el govern autonòmic des de fa gairebé dos anys.
  • Desconfiat4.222 4 507👍 4.515
    Val a dir que és un heroi encumbrat pel món convergent una mica perquè sí, perquè posava calentes a les tietes, i bàsicament perquè va parlar en català en una roda de premsa.

Més enllà d'això el paio no ha fet mai gaire cosa, i de fet el dia dels atemptats tampoc va fer res extraordinari per tant, més que criticar-lo a ell, que al cap i a la fi mai va fer res més que fer la seva feina, s'hauria de crititicar als imbècils que el van encumbrar i als inútils del govern. 
  • pastor_de_bits10.294 9 210👍 2.199
    La imatge que alguns havien projectat d'en Trapero no es correspon amb la realitat... Tots plorant.
  • EstatpropiUsuari sumador167.274 11 1👍 28.633
    En Drapaire volguent salvar el seu propi cul, no es podia saber.
  • maori16.535 3 108👍 8.569
    Ho sabia, m'ho ensumava un parell de Diades enrere quan els carrers anaven plens de pancartes amb el missatge "bueno pues adiós". 

En Trapero, per altra banda, també té una taca en l'expedient: si mal no recordo quan els Mossos van matar en Benítez (Gaixample) en Trapero ja hi era.
    • rotllan12.182 5 170👍 12.307
      Jo també crec que els mossos s'hi van posar de perfil i a veure-les venir. I quan van veure que tot era una gran catxa i que no es faria res, i que de fet la DUI era un fake, no quedava altra opció que posar-se a disposició de l'Estat fos o no independentista. Qui sap si no estava pactat amb els presos la seva detenció, al cap i a la fi no van anar a l'exili amb els altres perquè es pensaven que havent fet un fake no hi hauria conseqüències greus.
    • Screen4.760 1 457👍 2.309
      Si no es volia trencar com a cos, s'havien de posar de perfil... la inoperància dels mossos be d'aquesta situació... de no voler mossos enfrontant-se amb altres mossos.
  • boinu178 3👍 285
    L'únic que importa, i que dubto sapiguem mai, és que pensava Trapero i la majoria dels Mossos el 3 d'octubre, quan l'Estat havia perdut el control dels carrers a Catalunya mentre els incompetents dels nostres líders decidien no fer res.

Publicitat

Fòrums

• 9.297.230 missatges
  • 221.134 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums
Publicitat