Fòrum

Poble Lliure vol anar a les eleccions.

Respostes

Configuració
  • Velafonte34👍 36
    Jo penso que el resultat del referèndum d'independència de Catalunya només es pot implementar aquí i des d'aquí, i per fer-ho cal preparar una insurrecció pel control del territori.

Què hi anirà a fer poble lliure a Madrid?
    Independentment de que aneu a votar en aquestes eleccions o de que us abstingueu com probablement faré jo, per no concedir-los legitimitat, heu de ser conscients de que les eleccions espanyoles no ens aproparan a la independència (potser tampoc ens n'allunyaran), i en el que hauríem d'estar pensant és en què farem a casa en els propers anys.

A part d'això que he dit, si no erro, em penso que PLL era partidària d'investir en Torra, o més del que ho era endavant.

• antropòfag10.190 10 212👍 2.900
      L'objectiu últim és fer la independència, com tu dius, des d'aquí.

Anar al parlament espanyol es fa per arengar les masses des d'un altaveu més i per afeblir el règim; són dos moviments que han d'ajudar a l'objectiu últim.

• Gorg326👍 604
      Presentar o no una candidatura independentista a les eleccions espanyoles, ni ens aproparà ni ens allunyarà a la independència, la diferència serà en que hi hagi una veu dissident al processisme anti1oct d'ERC i JXC o no. Per tant només veig de positiu presentar una candidatura, perquè és pugui visualitzar un espai diferent al representat per ERC i JXC.
  • david PV2.129 9 809👍 765

https://www.vilaweb.cat/noticies/pirates-aprova-presentar-se-amb-poble-lliure-i-som-alternativa-a-les-espanyoles/

Pirates aprova presentar-se amb Poble Lliure i Som Alternativa a les espanyoles

L'objectiu de la candidatura serà defensar al congrés espanyol el mandat del Primer d'Octubre

La militància de Pirates de Catalunya ha aprovat de fer una coalició amb Poble Lliure i Som Alternativa a les eleccions espanyoles. El coordinador general de Pirates, Enric Pineda, ha comparegut per anunciar el resultat acompanyat de Mabel Rodríguez, candidata del partit per Barcelona i de Ferran Reyes, candidat per Tarragona. Segons que han dit, l’objectiu de la candidatura serà defensar al congrés espanyol el mandat del Primer d’Octubre.

• Benfresc13.390 6 156👍 13.275
    Fua kumpayn io crec k si apratem fort a aspanya algun dia ans dunaran L autudatarminacio i podrem butà tots k si o k no

Fora conyes, jo m'abstindré a les europees, m'abstindré a les espanyoles, i a les municipals votaré les primàries d'en Jordi Graupera, entenent-les com un trampolí per la futura candidatura que presentaran per les autonòmiques.
    I votaré en Graupera des de la distància ideològica i sense esperar-ne res de res, no és el que necessitem per poder arribar a la independència però amb la societat que tenim ara mateix tampoc podem aspirar a gaire més, almenys pot servir per elevar una mica la consciència nacional del poble català. 
  • Rigel65.210 11 5👍 33.898

Publicitat

Fòrums

• 9.286.764 missatges
  • 220.708 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat