Fòrum

Col·leccioneu alguna cosa?

entre·ribes443👍 317
Això, col·leccioneu alguna cosa? Quina és la cosa més estranya que us han dit que col·leccionen?

L'altre dia amb una amiga vam descobrir que les dues col·leccionàvem segells quan erem petites. Jo ho feia d'una manera totalment diletant ésclar (Tenia una pàgina de cavalls i una de flors, però em sentia súperpro quan desprenia segells dels sobres amb vapor d'aigua ). Tot i així tinc alguns que em fan molta gràcia, perquè em parlen d'història i països llunyans.
Segells de l'imperi alemany en temps d'inflació amb valors de billions de marks, en part revalorats a cop de segell (de tinta). Segells emesos per la Zona ocupada francesa d'Alemanya. Segells russos fets comunistes amb segell de tinta de la falç i el martell. Segells brasilers, cubans, xinesos, japonesos.

Jo ara només els faig servir per a col·lages (els guais no, no patiu )
Ella en canvi ara ha reprès la col·lecció

El que col·lecciono ara són fulles i plantes, tinc un herbari. Ho faig per les formes vegetals, per l'amor a les plantes, no m'importa tant identificar i classificar-les. Si vaig enlloc sempre he d'anar al jardí botànic, i llegir sobre fruites i arbres que no conec em fa somniar.
(Adoro el llibre "Wundergarten der Natur" de Karl Blossfeldt)

Com a nota freak, sempre que veig confeti a terra n'he de recollir una mà, i estava pensant que seria una cosa molt rara a col·leccionar. Tot de potets de mostres de confetti etiquetades curosament "Sant Medir, Gràcia, 2017", "Carnaval, Colònia, 2013". Encara no m'he pogut decidir per això

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.285.215 missatges
  • 220.680 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat