Fòrum

Col·lapse de CeC: Asens qüestionat per les bases (escases) de CeC abans de començar.

autokrator13.592 3 151👍 9.388
Assemblea territorial de Catalunya en Comú a Barcelona per a ratificar Jaume Asens com a cap de llista per a les eleccions generals del 28-A.

Sorprenent participació de menys de 80 persones, el resultat és Jaume Asens ratificat per 37 vots a favor i 38 en blanc. No hi havia cap altre candidat per la qual cosa només es podia votar Asens, no ha obtingut ni la majoria. Ja ho havia dit en algun altre fil però confirmat que la majoria de la militància d'ICV no pensa -a dia d'avui- fer campanya. Comunistes de Catalunya ja ha plegat de CeC i Podem està discutint la llista i amenaça amb no anar en coalició i tot si no li garanteixen un lloc a Oscar Guardingo que es veu que queda fora de la llista i només hi hauria una persona de Podem. 

Crispetes.

Respostes

Configuració
  • costaroja1.599 3 955👍 1.903
    Només 80?

Ara s' ha sabut que Puigdemont s' ha petat el Pdcat , fica al Sanchez per Madrid i ell per les europees. En tot això poden dir el que vulguin però els únics que busquen i troben vots en la frontera son els de ERC , primer al PSC i després als Comuns que és on es pot creixer , perque suposo que ningú pensarà que els de Cs o PP votaran mai un partit independentista
    • Rigel65.373 11 5👍 34.033
      I arribarà el 28 d'abril al vespre i descobrireu que una cosa són els dirigents dels partits i, l'altra, els votants.
      • afany3.721 9 559👍 157

I hi haurà pactes CUP+Primaries per guanyar-ho tot...

De debò, la majoria del meu entorn és cupaire i/o patriota, però més enllà d'aquest pinyol veiem que els nacionalistes clàssics estan que no caguen amb la crida i que votaran qualsevol martingala post-convergent i que els erquis arrasen entre població no polititzada i entorns estil PAH i coses així, per inversemblant que sembli. I això només fora del pinyol dels meus colegues a Barcelona i rodalies. Vas a altres llocs i veus que són feus d'ERC encara que la CUP faci manis amb tot el poble. ERC arrasa a les municipals a molts llocs, perquè si ERC no fa el ridícul al teu poble no et fas de la CUP encara que vagis a totes les seves mogudes. Quan comencen a fer coses rares la gent comença a fer el canvi de xip i va passant progressivament a cupejar per la vida. Però ara mateix ERC mola i la CUP no se sap on és, i aquí és on hem de fer autocrítica post 1-0, però no et tractaré com un cupaire. I no ho faré per respecte, primer al partit i després a tu. Has dit massa vegades que per tu els partits són eines i que no t'hi cases. Molt bé, és respectable, utilitza la CUP.

PD: Després no et queixis quan "aquestos comunistes us ho fotrem tot"

• willybarna12.883 11 165👍 4.019

afany escrigué:

I hi haurà pactes CUP+Primaries per guanyar-ho tot...

De debò, la majoria del meu entorn és cupaire i/o patriota, però més enllà d'aquest pinyol veiem que els nacionalistes clàssics estan que no caguen amb la crida i que votaran qualsevol martingala post-convergent i que els erquis arrasen entre població no polititzada i entorns estil PAH i coses així, per inversemblant que sembli. I això només fora del pinyol dels meus colegues a Barcelona i rodalies. Vas a altres llocs i veus que són feus d'ERC encara que la CUP faci manis amb tot el poble. ERC arrasa a les municipals a molts llocs, perquè si ERC no fa el ridícul al teu poble no et fas de la CUP encara que vagis a totes les seves mogudes. Quan comencen a fer coses rares la gent comença a fer el canvi de xip i va passant progressivament a cupejar per la vida. Però ara mateix ERC mola i la CUP no se sap on és, i aquí és on hem de fer autocrítica post 1-0, però no et tractaré com un cupaire. I no ho faré per respecte, primer al partit i després a tu. Has dit massa vegades que per tu els partits són eines i que no t'hi cases. Molt bé, és respectable, utilitza la CUP.

PD: Després no et queixis quan "aquestos comunistes us ho fotrem tot"

La raó que els votants independentismes votin processisme enlloc d'independentisme(independentisme no nacionalista, compte), és en primer lloc degut a la falta de consciencia nacional provocada per una consciencia linguistica molt escasa entre la poblacio catalanoparlant.

Sense un canvi de paradigma entra la població catalanoparlant, aquesta continuara votant massivament processisme sense questionar-se rés més.

A hores d'ara, el nacionalisme independentista catala en la societat és molt minoritari(jo diria marginal), i en l'ambit polític és totalment inexistent.

Tenim la societat que tenim. És el que hi ha.

• quatreanys35.402 6 19👍 10.722
      Creixer fen el seu discurs federal, tricolor, republiques espanyoles, anti-feixisme... i aparcar la independència de Catalunya.

Com això tingui exit i es voti, a falta d'alternatives, patirem durant molts anys.

Despres de tot el que ha passat i encara estem així, pensan que hi ha votants frontera.  ELs de Cs i PP mai votaran un partit independentista, cert, pero es que els del PSC i ICV o com es diguin tampoc.
  • prou_prusses1.293👍 658
    Us en adoneu del poc pes real que tenen els partits polítics en la societat catalana? Són pur fum aguantat pels mitjans de comunicació que ells mateixos subvencionen.

Que el poble català hagi estat incapaç de crear una alternativa politica indepedentista solida aquests anys diu molt de la incompetència/menfotisme del català mitjà.

Reflexionem-hi.
    • afany3.721 9 559👍 157
      Però si va al revés. La "societat catalana" està a tope amb els partits. Només aquí a la Gàl·lia del Racó i del Twitter sembla majoritari el clam Grauperista i sembla que la CUP estigui al mando de tot. I més enllà dels podcasts de la colla del graupera i 50 o 200 usuaris a twitter no hi ha res. Catalunya és el "quanta dignitat". Ens agradi o no. La resta és twitter. La "gent normal" independentista ni sap que existeix aquest cau de frikis que diu traïdors i pontifica. El processisme és això. I fins que no entenguem que és majoritari i seguim amb aquest discurs estarem picant ferro fred tots plegats.
      Si ens passem el dia aquí entre els 50 assidus que sou, els 50 puntuals i els trolls temporals com a molt tenim 200 teclats amb algú al darrere. I es crea un estat d'opinió i per això és la hòstia el racó, perquè és un lobby hardcore de l'independentisme; i per això aquí sembla que el 15% de l'independentisme votarà vox, el 45% s'abstindrà, a no ser que es presenti la CUP que trauria un 35% pel cap baix. I a Barcelona govern Graupera alcalde més suports puntuals de la CUP, que segur que aniria tot la mar de bé.
      Coi, només a nivell personal, quants raconaires coneixeu en persona? La majoria cap, la resta algun perquè s'hi van fer junts fa mil anys, després alguns que vas coneixent que hi eren i la resta el cau endogàmic aquest que fa trenbifs i coses d'aquestes i que per molts anys i que ho passin molt bé. Però aquí ens ajuntem tots i hi cabem a la KGB ¨(que deu estar tancada ja).

PD: Rellegint pot semblar que critico CUP o Primàries. Ans al contrari; la bona gent que hi penca cada dia són els imprescindibles. El problema són les bombolles antiprocessistes d'internet, que ja van augurant que donaran la campanada. I no se jo si hi ha espai. A Barcelona realment em plantejaria no votar CUP si sabés que entren i que Graupera coixeja. I això és del que estem parlant. Si hi caben els dos. Com a cupaire i barceloní, m'interessaria un munt que el Graupera entrés; però per disciplina (que ja em diràs tu quina càrrega més innecessària em carrego) faré CUP. Però això és bombolla. Jo t'he dit el què faré, i si em poso molt plastilina semblarà que un 1% de Barcelona pensa així. I si em faig dos o tres comptes fakes posyatusae.
  • Tobies20.793 14 71👍 13.147
    Podria ser que molts d'aquests vots en blanc siguin de gent de BeC que volen que es quedi a Barcelona? O podem confirmar que els 37 vots en blanc són gent d'ICV que el vol fora? L'alta abstenció en aquesta consulta significa apatia/desencant de les bases o boicot a Asens? Sobre que ICV no ajudarà a la campanya, tens algun enllaç o font?

Moltes preguntes, però és que el tema m'interessa prou. En algun moment vaig pensar que enviar Jaume Asens a Madrid estava instigat per ICV per apartar-lo de l'ajuntament i de Colau, igual que Pisarello. Com una espècie de jugada per aïllar Colau d'influències externes a ICV.
  • Pavel_Korchagin3.545 2 583👍 7.806
    I per què ICV no vol fer campanya per CeC si són clara majoria els iniciativeros dins del que queda de CeC?
  • Rigel65.373 11 5👍 34.033
    Això d'aconseguir més nuls que vots per a tu a una elecció a candidat únic és una bofetada d'aquelles que fan història.
  • maori16.560 3 108👍 8.589
    Sorprenent participació de menys de 80 persones, el resultat és Jaume Asens ratificat per 37 vots a favor i 38 en blanc. 
    A les primàries d'ICV Gramenet eren 400 persones el 2015
  • Barney1.526 2 981👍 2.726
    Si es presenta la CUP arribem al 50% de vot indepe. Aquest cop sí.
  • afany3.721 9 559👍 157
    Que el posi de 3 ERC... tot i que seria perfil més cupaire, ja sap què és guanyar-se la vida d'això i a ERC cal molta gent d'aquest perfil. Que a la CUP com a molt hi estaràs 8 anys cobrant menys que a qualsevol altre lloc indefinidament.
  • ExploitationUsuari sumador7.826 13 275👍 506
    Enllaç? L'única referència que trobo dels vots a favor i els blancs és l'arqueòleg glamurós.
  • Un_senyor_damunt_un_ruc2.599 2 709👍 2.089
    Podries adjuntar alguna font . Vull estar segur del fart de riure que fotré.

Publicitat

Fòrums

• 9.297.826 missatges
  • 221.162 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums
Publicitat