Fòrum

Mòbil robat. Consells.

zzcc6.517 9 331👍 2.497
Bon dia,

Resulta que aquest diumenge al matí, anant considerablement borratxo, em van cardar el mòbil i el DNI en un moment de descuit mentre esmorzava a un bar. El fill de puta ho va fer a la meva puta cara com aquell qui diu.
La qüestió és que he descobert que gràcies a la sincronització amb el correu gmail, pots remenar algunes coses de forma remota del dispositiu mòbil. Una d'elles és el bloqueig, que ja he fet servir. L'altra és la ubicació, i aquí és on tinc el dubte. Ahir a la tarda ho vaig fer servir i em va sortir que era a una casa, o parcel·la. Però per altra banda, si em miro l'historial d'ubicacions, em surt que és (o era, ja que ja l'han desconnectat) a una altra casa a pocs metres. Suposo doncs, que la fiabilitat no és gaire alta, però a quina de les dues localitzacions hauria de fer més cas per saber almenys qui ha sigut el lladre? Per altra banda, com em pot indicar la localització si estic bastant segur que tenia el GPS desconnectat? Potser es va activar automàticament quan el vaig restrajar? M'interessa estar-ne segur per si al final actuo d'alguna forma.

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.286.737 missatges
  • 220.707 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat