Fòrum

Recomanacions per travessar el País Valencià

catalàamallorca41.171 7 14👍 17.274
Doncs això, que he de travessar el PV en cotxe i us volia demanar informació d'on podria parar a dinar, algun poble maco per descansar un poc i estirar les cames, alguna excursió que es pugui fer en un dematí o lloc (tipus castell o jaciment arqueològic) que pagui la pena veure... 

I ja que hi som si em podeu dir on aparcar a la ciutat d'Alacant em farieu un favor.

(si coneixeu la zona entre Granada i Cadis també m'anirien bé algunes recomanacions)

Respostes

Configuració
  • Juan Lloris6.123 7 352👍 3.756
    Si estàs a Alacant has de vore el Barri Vell (de dia). El millor consell que et puc donar és que vages pels carrers més estrets i empinats, sempre cara amunt.

Després, i no molt lluny, tens el Castell de Santa Bàrbara, i el MARQ.

Al barri de l'Albufereta, apartat a uns quants quilòmetres del centre tens les restes romanes de l'antiga ciutat de Lucentum. Ací podràs aparcar on vulgues, i si t'agraden les platges tens l'Albufereta al costat, i si seguixes cara a Sant Joan (platja), tens la de l'Almadrava. Una volta passes esta última tindràs per davant 3 quilòmetres de cales minúscules fins a arribar al Cap de l'Horta, on ja comença l'extensa i meravellosa platja de Sant Joan.

Si vols anar al centre d'Alacant l'únic lloc recomanable per a aparcar és la platja del Postiguet. És de zona blava però barata i de mitja jornada. La resta ja és pràcticament impossible. 

P.S. Si vols anar a Alacant des de València, a no ser que tingues molt d'interés en anar a algun poble de la Marina, ves per la carretera d'Alcoi que és gratuïta.
    • catalàamallorca41.171 7 14👍 17.274
      De fet vaig a Alacant bàsicament per visitar el MARQ o sigui que ja em va bé que em diguis altres coses a veure a la ciutat. 

No sabràs d'un bon lloc per dinar (barat a poder ser) a la ciutat o a qualque poble proper?
      • Juan Lloris6.123 7 352👍 3.756
        Aleshores si vens per a visitar el MARQ (requerix d'unes quantes hores), has d'anar obligatòriament a l'antiga ciutat romana de Lucentum.

Una curiositat que pots trobar és que a uns metres de Lucentum tens el mar. Precisament allí, entre les platges de l'Albufereta i l'Almadrava, trobaràs unes runes ben conservades d'una antiga piscifactoria romana.

I si la teua idea és seguir visitant jaciments arqueològics estàs de sort, perquè en la veïna població del Campello, i a molts pocs quilòmetres, tens la Illeta dels Banyets.

Quant al menjar, doncs ha tancat recentment el restaurant que tenia la carta en valencià i t'atenien en la nostra llengua. De tota manera a Alacant pots dinar de menú molt bé per menys de 15€. Depén del barri on vulgues anar et convindrà anar a un lloc o a un altre.

Si en tens cap dubte més pots escriure'm per privat. 

• CèsarUsuari sumador16.388 14 108👍 14.477
    Fes-ho de nord a sud i no de est a oest, o acabaràs ben aviat.
  • Buddha402 2👍 484
    llocs per estirar les cames i fer excursions, jo he estat a Morella, Biar, Sagunt i Xàtiva per veure els castells  (teatre romà en cas de Sagunt), i l'Albufera, el Castell de Guadalest, Penyiscola (on s'ha rodat Joc de Trons), Teulada-Moreira i Finestrat pels paisatges...

Fes una llista de punts turístics interessants i mira l'itinerari, potser et creues per pobles d'aquests
  • david PV2.082 8 814👍 711

Abans d´arribar a Castello de la Plana venint del nord pots anar a Vilafames, el poble esta xulo i al capdamunt estan les restes de l´antic castell..jo vaig dinar en un bar del poble ¨entrepans Paima¨ no recorde el preu pero car no va ser.
  • lledoner84 5👍 2
    Començant pel nord, ben prompte tens Sant Mateu, perfecte per estirar les cames i fer un esmorzar al bar La Perdi, just al carrer de l'historiador M. Betí Bonfill, al costat de la Plaça principal. També recomanable l'ermita de la Mare de Déu dels Angels :)

Publicitat

Fòrums

• 9.252.461 missatges
  • 219.499 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat