Fòrum

MANIFESTACIÓ A MADRID EL 16 DE MARÇ

Hummer_Sex45 2👍 55
Doncs això amichs, m'agradaria saber el vostre parer al voltant de la propera mani convocada per Omnium, ANC...i que pretén ser massiva a Madrid, a jo particularment em sembla una collonada, no se perquè hem d'anar a la metròpoli castellana a rebre cap vist-i-plau o benedicció de cap col-lectiu (republicans espnayolassos gairebé, indepes castellans i comuneros?) per a assolir cap independència ni tan sols transmetre cap solidaritat cap als presos politics, penso que no ens cal cap vist-i-plau de cap col-lectiu d'allà que al capdavall els castellans, madrilenys, espanyols, que per molt solidaris, d'esquerres que siquin, segueixen sent açò mateix, ESPANYOLS

D'acì a dos mesos serà Diada al País Valencià, el 25 d'abril, si volem cercar que ens fesin costat fora del Principat, s'hauria de treure profit a aquestes dates per exemple, cercar lligams cap als col-lectius valencianistes, de Mallorca... com és va fer a la Diada de la Catalunya Nord al novembre, aquí és on hauriem de formar aqueixes diades solidaries, però crec que ni Omnium ni l'ANC no hi tenen res assenyalat a l'agenda per al 25 d'abril, 9 d'octubre... etc. Ells s'estimen més arribar al cor dels castellans. 

Espero les vostres opinions i si algú pensa el contrari, doncs vejam si és capaç de convèncer-me.

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.297.826 missatges
  • 221.162 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums
Publicitat