Fòrum

Racomanacións SIM viatge a EEUU

Guillem19851.631 6 943👍 147
Bones,

En poc més d'un mes anire a Nova York a fer un viatget solet, ja ho tinc tot més o menys clar pero el tema de la telefonia amb porta mals de cap.

Sóc de Movistar amb tarifa de contracte desde fa temps i en principi havia pensat agafar el Roaming que ofereixen ells. A priori son 6 euros per dia i 500mb. He estat llegint per forums i tal i es veu que no son gaire de fiar i a la minima et van posant carrecs de coses que no has fet amb unes factures altissimes. Anire a Movistar a parlar amb la noia a veure que es fantasia i realitat en aquest sentit. 

Llavors he pensat en guardar la sim de movistar a la maleta i agafar una d'aquestes dues opcions.

1.HolaFly https://holafly.com/products/sim-datos-estados-unidos?variant=42925218701 Son 34 ecus per 7 dies i dades ilimitades

2.Anar a una botiga de TMobile d'allà i ferme una sim prepagament amb un cost d'uns 30 dolars.

Com ho veieu? Teniu experiencia amb el roaming de Movistar a EEUU? 

D'altra banda vull aprofitar per demanar-vos per quins son els llocs imprescindibles que hauria de visitar a Nova York.

Gràcies!

Respostes

Configuració
  • Roderic17.860 15 94👍 9.001
    S'escriu EUA.
  • ExploitationUsuari sumador7.765 13 277👍 444
    McDonald's i Starbucks
  • negreestalzim18👍 12
    A NY amb el wifi de l'hotel en tens mes que suficient.

Descarrega't l'aplicacio Citymapper, tindras el mapa de la ciutat offline amb totes les linies de metro i bus.

Venen unes targes que serveixen per entrar a multiples atraccions (empire state, museus, etc). Fes-te una llista del que vols veure i mira si realment val la pena.

No cal anar a l'illa on hi es l'estatua de la llibertat, des de manhattan es veu tot el que s'ha de veure.

No cal que pugis al Empire State, puja al Rockefeller Center que es millor i podras veure tant central park com l'Empire State, pel mateix preu.
  • rotllan11.879 5 171👍 11.859
    Ja són ganes travessar l'oceà per anar a veure blocs de pisos.
  • herunter1.046 12👍 471
    Et recomano no agafar cap sim americana ni res.

Si ho necessites fes servir el roaming, però com t'han dit baixet alguna ( més d'una) app amb mapes offline, assegura't de baixar-los abans del viatge i avall.

Després amb wifi de l'hotel mira les quatre coses que hagis de concretar pel dia abans i no cal internet. amb el mapa de metro i una aplicació de maps amb gps vas perfecte.

Coses a veure:
    típic Times square i rodar per allà,  Central Park, fer un tomb per Harlem, fer un tomet per little italy i el china town, la grand station i la National Library, si es que es diu així val la pena de veure.
    A la part de Lower manhattan tb t'hi pots passar tot un dia si aprofites per anar a Staten Island o a veure l'estàtua de la llibertat, i després rodes per la ona de la Borsa, WTC i memorial 11-S etc

També et pots agafar un partit de NBA o de vèisbol, jo vaig anar al camp dels Yankees i em va agradar l'experiència i diria que per uns 15-20$ l'entrada, vaig agraïr estar-me unes hores assenta't sense fer res després dels passejos que em fotia a diari.

La High line també es xulo passar-hi un trosset si et ve de pas. El Flatiron també età bé per veure.
    Si t'agraden els museus, doncs qel que sigui del teu gust, el de història natural (al costat de mig central Park) em va agradar molt.

Hot dogs, demana el preu abans de comprar. A mi me'n van intentar colar un de simple per 10$ i vam haver de tenir una discussió amb l'impresentable de la paradeta.
    Tu demanes i 1 hotdog = 1 $ si de cas algo més elaborat o mes ingredients potser més però no paguis més de 5$ mai.

Passa-t'ho bé!
    • TywyllUsuari sumador42.108 12 13👍 5.950
      Ben d'acord. I hi afegiria que si se li acaba la memòria de la càmera i necessita una nova targeta SD, o el que sigui, no ha d'entrar mai a les típiques botigues lluminoses que diuen "electrònics" i coses així! Són botigues d'immigrants estafadors de turistes que t'intenten cobrar 500 dòlars per una targeta! Vés a un Best Buy.
    • herunter1.046 12👍 471
      Ah i porta adaptadors pels endolls!
    • Guillem19851.631 6 943👍 147
      Mil gràcies per aquests consells. Volia anar amb el roaming de Movistar, ja que fa pocs mesos tenen una tarifa de 500mb/dia per 6 euros, cosa que està prou bé si es compleix estrictament i no hi ha sobrecostos o males facturacions. He arribat a veure casos de gent amb factures de 3000 i 4000 euros al tornar. De fet per llei europea no et poden cobrar més de 50 euros en roaming fora d'Europa si no ho demanes expressament a l'operadora però aquestes grans empreses ja se sap...

Tema menjar, ho tindre superpresent. Tema partit de basquetbol/beisbol vull anar a veure els Knicks (tot i que estan jugant molt malament) i l'entrada mes econòmica volta els 80 euros als llocs oficials, és a dir com els passa als guiris quan venen al camp nou

Pujaré als 3 miradors que m'entren al passi d'activitats que he comprat (el Sightseeing pass) aniré al Moma i al Guggenheim segur. I vull anar a Harlem a escoltar gospel el diumenge al matí (tot i que no sóc creient)

Em queden 3 coses per decidir:

-Quant efectiu porto (sé que hi ha targetes que no cobren comissió però t'has de fer compte bancari nou i passo)

-Assegurança de viatge (no crec que em passi res, però la sanitat allà és molt cara)

-I el tema de si porto la SIM d'aquí, si no ho faig i si em faig una allà
      • negreestalzim18👍 12
        Efectiu: fes un calcul de les despeses, compta que tindras 3 apats per dia, possibles compres, transports, etc i agafa un 25 % extra per seguretat.

Asseguranca: el RACC en te una que pots fer i pagar des de la seva plana web. Aixo si, recorda que cap asseguranca t'evita que inicialment ho paguis tot tu, tot i que despres ells ja et retornaran els calers.

Un cop mes, oblidat de la sim.
      • grinfildUsuari sumador25.074 15 45👍 4.247
        Laveritat és que això de l'assegurança és una cosa que en general poca gent hi pensa però quan passa alguna cosa i ets a l'estranger després tots són laments, si a sobre et pasa als EUA agafa't fort amb la pasta que et pots deixar. Més val fer-te una assegurança de viatge i en el 99% dels casos haurà estat tirar els diners però aquest 1% et pot salvar "la vida".
  • malllamplll_3.856 2 541👍 2.545
    Pujar a l'Empire State , d'hora pel mati per evitar masses de turistes
    Agafar el ferry ( de franc) que et porta a Staten island
    Traverssar el pont de Brooklyn de nit
    Visitar el museu d'art romànic ( hi trovaràs els Montcada )
    El diumenge pel mati anar a missa a Harlem i assistir a totes les que puguis
    Agafar el metro i fer tomb per Long Island
    Visiar el MOMA i els altres que puguis
    Entrar al mitic Chelsea Hotel , el Plaza i qualsevol altra luxe
    El Dakota ( on vivia Lenon)per exemple
    Pots agafar un tren i anar fins a Poughkepsie i baixar a Beacon per exemple.
    Oblida Chinatown i Little Italy

Publicitat

Fòrums

• 9.284.690 missatges
  • 220.660 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat