Fòrum

Com trobar feina?

Trobaré feina?
No
10 (55.56%)

8 (44.44%)

Vots emesos: 18
Armillet Lo Groc190👍 88
Sóc un jove de 18, no he tingut mai cap feina. Com trobar-ne? A Barcelona, m'és igual la paga, m'és igual si parlen castellà o anglès. Vull cobrar,i tinc pressa per aconseguir-ho. Per on començo?

Respostes

Configuració
  • Jaume_I15.502 11 121👍 7.924
    infojobs
  • Screen4.418 1 484👍 2.131
    A la teva oficiona de SOC (sevei catala d'ocupació) hi ha ofertes... 

si no tens connexió a internet
  • SEGADOR BLAUGRANA11.597 11 174👍 1.962
    L’enquesta és una mica absurda, doncs no som endevins. Però vaja, amb divuit anys que tens és d’esperar que n’acabis trobant. Registra’t a infojobs, demana consell al SOC i porta currículums allà on t’interesi treballar. Es qüestió de perseverar i ser constant en la búsqueda.
  • Falafell159👍 160
    Estaries disposat a passar una temporadeta a estranger?

Et podria conseguir feina a una empresa de seguretat, primer hauries de fer d'assafat a una discoteca coneguda mentre no et treus la llicència de controlador d'accessos i després ja faries de "goril·la" amb la mateixa empresa.

També podries fer una mica d'hosteleria i tal, que és molt fàcil de trobar, si no en tens per pagar-te el pis.
  • Macarronet del meu cor1.405 3👍 1.784
    Milita a les JNC o a les JERC i amb una mica d'empenta pots començar a ser regidor. 
    Fora bromes, si t'interessa una feina a l'àmbit públic pots mirar a http://www.cido.diba.cat. Allà hi ha coses interessants.

Sort!
  • Mcasas9.386 13 228👍 3.878
    Quina formació tens?
  • catalàamallorca41.149 7 14👍 17.221
    Ara es quan hotels, bars i restaurants cerquen gent de cara a la temporada turística, o sigui que imprimeix uns quants currículums i a caminar. També pots enviar currículums també a supermercats i grans superfícies (a través de les seves pàgines web), Mercadona o Decathlon paguen bé en comparació a d'altres. O anar al Mcdonals, Burguer King o similar que tinguis més aprop i demanar, continuament necessiten gent nova.
  • cathalà23.021 11 56👍 6.240

Si tens molta pressa t'inventes una agressió per part d'independentistes i la denuncies públicament i et donaran feina ràpidament els del PP o Ciudadanos   
  • rotllan11.327 5 183👍 10.932
    A Osona segur que et donen feina en alguna granja.
  • grinfildUsuari sumador25.005 15 45👍 4.037
    La gràcia és tenir un ofici pq si no tens cap formació és dificil trobar feina, hi ha molts ninis al mercat laboral.
  • ziol7.559 15 284👍 3.033

El que m’amoïna de la situació actual és que és normal cercar feina sense dir què és el que se sap fer. Potser hi ha qui no té cap habilitat o predisposició especial, però em sembla que el problema general és un desacoblament entre empreses i treballadors que fa que s’acabi pensant que, llevat de feines que requereixen molts estudis, tothom pot servir per a tot.

Amb aquesta premissa, molts joves ni intenten saber fer quelcom diferent a la majoria perquè perceben que no els servirà de res.

I també hi ha una qüestió de currículums, posar segons què, encara que no interfereixi amb el que l’empresa cerca, és sovint negatiu. He vist, en primera persona, en una empresa on necessitaven un soldador de determinada mena, rebutjar d’entrada un currículum perquè una persona que afirmava que ho sabia fer, també posava que podria treballar de guia de muntanya: perquè vull jo un guia de muntanya? Segurament és pura estupidesa, però abunda molt.

• Proletari català2.959 9 655👍 571

Ja que no em funciona Ia tecIa ""I"" posu Ia i majuscuIa en substitució

Amb Ia meva humiI i subgectiva experiencia, eI miIIor conceII que et puc donar que vaguis a aIgun pobet deI nord de Canada aIIotjante i aIimentante en un voIuntariat amb eI permis de turista eTA 

Apply for an Electronic Travel Authorization (eTA)

que s'haconsegueix ompIint un petit  formuIari i pagant 14 euros, pots fer eI tramit en aquest enIIaç oficiaI deI govern de canada: https://www.canada.ca/en/immigration-refugees-citizenship/services/visit-canada/eta/apply.html

P
    er aconseguir eI voIuntariat et recomano utiIitzar Ia pagina web https://www.workaway.info/  hauras de pagar 40 euros per registrarte i enviar 30 misatges pertrovar un  voIuntariat, pero si fas aixó eI trobaras voIuntariat segur, jo ho he  otiIitzat hi he  tingut moIt bona experiencia.

Un cop estant aIIá com a turista podras trobar aIgu que et buIgui contractar amb faciIitat, aI·Ieshores podras arrenjar faciIment eI permis de trebaII, un cop tinguis eI permis de trebaII podras començar a trebaIIar

Et recomano que evitis a tota costa Ies grans  cituats, que  són un pou de miseria on hi sobra Ia ma de obra, Ia reIació saIari cost de vida no és tan vona, eI menjar és de menor quaIitat, Ia actitud de Ia gent és menys agraciada, Ia esperança de vida és menor,i Ia quaIitat de vida en generaI és menor

Si voIs estaIviar per pagarte eI viatge ho tindras moIt dificiI taI i com estan Ies coses per Europa, eI miIIor que pots fer és tragarte eI orguII arrepIegar 2000 euros entre famiIiars pares/havia i a Ia tieta estaIviadora si caI (a cataIunya tots tenim una tieta estaIviadora encara que ni ho sapiguem). 

PD: Portu 10 anys comprovant que europa esta en Ia merda en quant a trebaII, et desitju que no perdis eI temps com he fet jo.

En quant a trevaIIar a CataIunya eI més comú és e seguent escenari: trebaIIaras pocs mesos aI any en eI miIIor deIs casos, et tractaran maIament, aprendras poc o res, guanyaras poc o res, maIgastaras eIs miIIors anys de Ia teva vida en un IIoc que no t'aporta res en cap especte. 

No tinguis por per eI fet de no  coneixer cap idioma, jo men vaig anar a angIaterra parIant-Ii cataIà aIs angIessos, per sorpresa meva m'entenien Ia meitat deIs cops, amb dues setmanes ja m'espaviIava amb I'angIes (a mi sempre m'an costat Ies IIengues), evita utiIitzar eI casteIIá t'impedira aprendre IIengues.

Aprofita Ia teva juventut que per aIgu Ia tens, qui no arrisca no pisca. 

• Armillet Lo Groc190👍 88
      Gràcies Macià. De moment hauré de pencar feines precàries on em tractin malament, no tinc opció d'exiliar-me encara. Quan sàpigui més anglès potser sí. M'agrada molt la teva ortografia per cert. TOP

Publicitat

Fòrums

• 9.251.526 missatges
  • 219.464 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat