Fòrum

Directe68 i Resistència Independentista Catalana

FeloPV116👍 159
Acabe de descobrir aquestes formacions a través d'un programa a Ivoox anomenat Ràdio Hadrian. Hi ha un tal Raventós, que diu que va fer vaga de fam i el vam internar a un psiquiàtric i torturar i que els polítics processistes són quintacolumnistes

Font: directe68.cat

Em té desconcertat.

Respostes

Configuració
    • raticida229👍 169
      Veig molt difícil planificar un atemptat com el de la Múriel. Com calcules el moment just en què creuarà el carrer? A part que si vols matar algú no xoques amb una bici. Mínim una moto.
        • willybarna12.836 11 165👍 3.962
          En un altre fil sobre la llengua, s'esta debatent sobre el proselitisme linguístic catala.

A la pagina 2 del fil, abaix de tot hi ha una aportacio meva(és una mica llarga) sobre com es podria posar en practica aquest proselitisme en un municipi.

https://www.racocatala.cat/forums/fil/223590/transmissio-catala-entre-pares-fills-sesta-aturant?pag=2

Simplement, quan et sobri una mica de temps, fes hi un cop d'ull i em dius si sembla una idea raonable.

• Ultrança7.932 5 272👍 1.464
            Quan pugui obriré el fil que et vaig esmentar i t'enviaré MI a tu i altres per col·laborar, aquests darrers mesos és trist però no tinc temps ni per comentar als fils que m'interessen. Si no fos per la casualitat de llegir el fil i veure'n el desprestigi deshonest que s'ha fet ni hauria entrat.

Ara li faré un cop d'ull, mercès willy! Reeixirem.

Ultrança escrigué:
              Quan pugui obriré el fil que et vaig esmentar i t'enviaré MI a tu i altres per col·laborar, aquests darrers mesos és trist però no tinc temps ni per comentar als fils que m'interessen. Si no fos per la casualitat de llegir el fil i veure'n el desprestigi deshonest que s'ha fet ni hauria entrat.

Ara li faré un cop d'ull, mercès willy! Reeixirem.
              Tranquil company! No cal anar amb pressa, la questio és fer bé les coses.

• Rackoonaire761 1👍 868
    També el segueixo. I recolzo l'usuari de dalt.
    Em vaig quedar de pasta de boniato quan l'Antonio Baños va dir que no havíem guanyat el 27S.

Anem guanyant referèndum i el·leccions però ni un diputat suposadament independentista declara la independència.
    No hi ha ni un díscol.

Ens han traït tots. Incloent l'ANC i Òmnium.

• FeloPV116👍 159
      Certament descol•loca que obtenint 72 diputats i havent promès la DUI al programa electoral no proclamaren la independència.

I havent tret 70 tampoc. Sempre cada elecció és el vot de la nostra vida, cada 11 de setembre és la performance definitiva... 

Hi ha gent que ha fet de l'independentisme un negoci i sempre té excuses per no tirar avant. Rufián i els 18 mesos i mite'l ara, Tardà sempre amb la solidaritat amb els republicans espanyols i apostant per dialogar amb el PSC!...

Per què no van a mort i d'una vegada per feina i sempre estan venent-nos processisme? Em sent com un hàmster.
  • Defectible7.981 270👍 3
    És un irresponsable i un cretí.

Potser aquest sistema que critica per "abusiu" l'hauria hagut de deixar morir, que és el que ell desitjava. Només és viu gràcies a la gent que insulta.

Si me'l trobo un dia li escopiré a la cara.

Clar que, ben pensat, potser els que tenen una hòstia són els que se n'aprofiten, que ell està clar que no hi toca. Però que ell, sent pare, es vulgui deixar morir, això jo no ho perdono a ningú.
      • Defectible7.981 270👍 3
        El que és un professional de l'insult és aquesta persona desacreditant els professionals de la salut gràcies als quals és viu.

Insulta així mateix a tota la família i entorn de la Muriel per, segons ell, "no adonar-se" que va ser un assassinat.

Aneu-los rient les gràcies a aquests, aneu.

No sé què espera a fer una altra vaga de fam i deixar-se morir de nou, ningú li ho impedeix pas. Només cal que aquest cop no vagi al metge. Que potser han canviat, les seves reivindicacions? Ja no val la pena deixar-se morir, ara?

A fer punyetes el cretí aquest i tot el seu entorn. I la seva família també, si és que té a càrrec a cap menor, per deixar que així sigui.
        • Canyadesucre10.458 3 204👍 17.607
          O sigui que tu pots desitjar la mort a algú i nosaltres no podem desitjar la teva? 
          Ets un paràsit i no serveixes per res, ni als teus pares els importa el què et passi. Què deixalles humanes com tu tinguin pagueta quan no mereixen ni l'aire que respiren és un escàndol.
          • Defectible7.981 270👍 3
            A veure, digue'm on li he desitjat la mort exactament.

Si és que saps llegir, és clar.
              "No sé a què espera a fer una altra vaga de fam i deixar-se morir de nou". I ara no em vinguis amb disquisicions semàntiques, que aquesta frase expresa desig.
              Ets merda en estat pur. Tant de bo et retirin la pagueta de tarat mental.
              • Defectible7.981 270👍 3
                Queda clar que la comprensió lectora no és lo teu.

Jo no ho vull pas, que es mori. De fet, precisament defenso que si és viu gràcies a la gent que titlla d'estar conxorxada.

¡Això és el que ell volia, no jo! Jo defenso des del primer moment que no se'l deixés immolar-se, deixant orfe —fins on tinc entès— a una filla.

Ara, en teoria, ell hauria de tornar-hi, no? O ara ja no vol morir-se per la causa?

És molt perillós deixar que algú clarament desequilibrat agafi cap mena de rellevància. Tothom qui l'ha entrevistat ho veu, que no hi és tot. A més, donar-li altaveu és perjudicial per la pràctica mèdica, és també perillós perquè anima a fer a persones que necessiten d'ajuda en matèria de salut mental —alimentant teories de la conspiració mèdiques—, i també és un insult a la família de la Muriel, i a les dels presos.

En fi, vatros sabreu el que us feu...
                  • Defectible7.981 270👍 3
                    Si t'haguessis llegit cap entrevista a aquest senyor, o l'haguessis escoltat mai, entendries el que vull dir.

I ja t'he dit altres cops que no posis totes les malalties mentals al mateix lloc. No és el mateix algú depressiu que un psicòpata, ni un paranoic que un narcisista, ni una persona amb agorafòbia que un bipolar en fase maníaca. No parlis del que no saps.

Educa't una mica en aquests àmbits, si us plau. Fes-ho ni que sigui perquè ets pare, per aprendre a detectar qualsevol potencial futur problema amb la gent al teu càrrec o entorn.
                      Només una cosa, si totes les teves intervencions haguessin estat com aquest últim missatge n'estic convençudíssim de que haguessis guanyat molt més per a la teva causa que no pas reportant i denunciant a tort i a dret sense ni avisar ni argumentar. T'ho dic de veritat que crec que gairebé tothom et respectaria independentment de la teva ideologia.
                    • Defectible7.981 270👍 3
                      Tranquil, que això la gent normal ja ho sap.
                    • Defectible7.981 270👍 3
                      Ell afirma que el van drogar i ingressar contra la seva voluntat

Clar.

És que, és el que et fan quan et vols matar, eh?

Que potser té una part d'injust, però que digui que li ho van fer expressament a ell, doncs demostra que no hi és tot. Ho fan amb tothom.
                    • Rackoonaire761 1👍 868

Aleshores segons tu, Ghandi volia matar-se quan feia vagues de fam... XD

Feia una vaga de fam per protestar contra el fet que els nostres polítics no declaraven la independència el 27 de setembre quan ho tenien que haver fet.

Això no és suicidi. És protesta!

• Defectible7.981 270👍 3
                      Ghandi no es va deixar morir mai de vaga de fam. Tampoc Xirinacs —de qui aquest senyor diu ser-ne seguidor.

Aquest senyor, en canvi, no sent ningú, no liderant a ningú, deia que es deixaria morir.
                      Feia una vaga de fam per protestar contra el fet que els nostres polítics no declaraven la independència el 27 de setembre quan ho tenien que haver fet.
                      Eh?

Però si aquest paio feia la vaga abans del punyetero 9-N...
                      Que dius despreuat, si a l'autòpsia es va determinar que havia mort d'inanició al bosc. això després que tots els lloros, periodistes i politicastres diguessin que s'havia suïcidat.

Mare de déu el que s'ha de llegir al racó. Estem parlant nivell wikipèdia eh.
                    • Rackoonaire761 1👍 868

Ghandi va arriscar la seva vida fent vaga de fam. També en Xirinachs. Que no morissin no vol dir que no haguéssin pogut morir!

Aquest senyor NO deia que "es deixaria morir". Aquest senyor feia "VAGA DE FAM".

De la mateixa manera que molta gent ha hagut de fer-la arriscant la seva vida per uns principis que defensaven!

Doncs si la feia abans del punyetero 9-N tenia igualment raó!

Els nostres polítics ens han ensarronat fent veure que portarien a terme la independència quan no la farien ni guanyant ni per referèndum ni per eleccions ni per res com ha quedat ben clar.

Perque NO SÓN INDEPENDENTISTES!

Si ho fóssin l'haurien declarat i haurien mostrat capacitat de sacrifici i generositat per dur-la a terme mentre que no han fet més que mentir i enredar a qui els votava per fer una cosa que ells no farien encara que en tinguessin la oportunitat.

• Defectible7.981 270👍 3
                      Clar.

Però de molt gran, ja, després de tota una vida de lluita.

Jo tenia entès que estava malalt i enlloc de decidir tractar-se o seguir amb el tractament, va decidir anar a passar els seus últims dies d'aquesta manera. Cosa que fa molta gent, de maneres diferents.

Si no és així, buscaré algú o alguna font que m'ho desmenteixi.

Ah: Deixar-se morir sol, per cert, i no pas a Pl. St. Jaume com aquí l'histriònic aquest.
                    • Defectible7.981 270👍 3
                      Molta cantarella però d'informes mèdics no n'he vist ni un.

Que els ensenyi, i en parlem. Vatros que sou fans i us hi relacioneu tant, que us els faci arribar.

Perque NO SÓN INDEPENDENTISTES!

No em convences.

Fes una vaga de fam, que segur que em fas canviar d'opinió
                    • Rackoonaire761 1👍 868

En David Raventós fa pensar i els seus encerts li donen credibilitat.

Les proves que demanes els hi demanes també als polítics que dius recolzar?

Tant és si està boig com si no ho està.

Fixa't en el que diu.

Deixa estar el teu Ad Hominem i dona-li una oportunitat.

El mateix raonament que fas servir tu contra ell hom pot fer-lo servir per desacreditar-te pel que has explicat sobre tu mateix en aquest fòrum. Sincerament ho trobo absurd.

He arribat a la conclusió que has aprofundit molt poc en el que explica.
                      Són molts programes però paga la pena fer-ho.
                    • Defectible7.981 270👍 3
                      Haha.

No.

El que passa és que no teniu ni puta idea de com funcionen aquestes coses i per això us ha entabanat.
                    • Rackoonaire761 1👍 868
                      Bé. És la teva opinió. Ets un cas únic al món i per això només ho pots entendre tu.
                      És una possibilitat a tenir en compte però sincerament al meu entendre molt poc probable.
                      Deixem-ho estar.
                      De moment.

El que està molt clar es que tons polítics van dir que feien vaga de fam però prenien glucosa per tant no en feien.

No respondre directament al pertorbat bestialista però aclariré aquí algunes de les difamacions sense criteri.

Descloc que personalment no conec al sr. Raventós, però havent seguit el cas ja des de fa anys no crec que se li faci justícia als seus actes i paraules titllant-lo de malalt sense adreçar exactament el què.

Per què no fa la vaga ara?
    Diversos motius.
    La vaga es començà per denunciar que cap dels parlamentaris tenia intenció de realitzar la DUI que s'havia fixat electoralment i que ningú als mitjans o partits havia qüestionat aquest canvi flagrant de rumb. Es pretenia exposar això als mitjans i despertar a la gent de carrer perquè veiessin l'ensarronada, d'aquí a que s'iniciés a les portes del Parlament.
    Ara, per bé o mal, tothom que no té els ulls embenats veu quines eren les intencions --obertament admeses en públic-- de la classe política respecte d'efectuar la independència, aleshores ningú estava del bàndol o deia el que ell dia.
    L'home considera que té la oportunitat d'aconseguir arribar a més gent fent el que fa i difonent el missatge, a part d'ajuntar-se amb un grup d'afins que poden ajudar-lo en la tasca. No és que s'estigui quiet precisament.

Si l'infant volgués no tindria cap problema per anar amb sa mare que va marxar pel capbaix quan va començar aquesta situació. De fet estic convençut que li deuen voltar els assistents socials com abelles a la mel cada setmana. Si cap causa o motiu fos trobat ja se li hauria apartat la custòdia immediatament. Encara més és sa filla qui va dissenyar el logo-bandera que fa servir D68, no és una manera precisament molt clara de mostrar descontentament vers el que fa el pare.
    Ultra la gran quantitat de pares i nanos que col·laboren amb el partit i que certament haurien avisat, posant el crit al cel, si hi hagués res estrany amb el sr. Raventós i son parentatge.
    Els podeu veure i demanar-los el què, es fan les ponències i presentacions arreu de Catalunya cada mes, a part de l'11 de setembre.

Completament llefiscós que s'hagin dut els afers personals d'un home pel mig d'un fòrum públic.

En tot cas s'hauria d'agraïr al personal de la sanitat pública que va refutar el fals i forçat internament defensant que era un home sobri i amb enteresa tancat per les seves conviccions. I atacar, nit i dia, a les rates i llimacs que van donar el vistiplau a les ordres d'un jutge espanyol que no té ni autoritat moral ni dret per fer tancar a catalans a Catalunya.
    De ben segur que si tinguessim al comissari de sobre d'encarregat de diagnòstics als anys 90 hauria tancat violentament en xirinachs empastillant-lo contra sa voluntat. Tot pel bé d'ell, sa familia i d'acord amb la normativa mèdica i científica, és clar...
    • Defectible7.981 270👍 3
      En tot cas s'hauria d'agraïr al personal de la sanitat pública que va refutar el fals i forçat internament defensant que era un home sobri i amb enteresa tancat per les seves conviccions. I atacar, nit i dia, a les rates i llimacs que van donar el vistiplau a les ordres d'un jutge espanyol que no té ni autoritat moral ni dret per fer tancar a catalans a Catalunya.

I on són les proves d'això, si es pot saber?

Completament llefiscós que s'hagin dut els afers personals d'un home pel mig d'un fòrum públic.

És ell qui fa un relat interessat del que li va passar i ho esbomba a tot arreu. I ningú amb dos dits de font se'l creu.
        En el fet que un dels professionals al centre després d'uns mesos va avalar que no existia cap trastorn i per això ara és al carrer.

Sinó estaria rosegant barrots allà i no en sortiria.

Qualsevol persona de les implicades pot desautoritzar-lo i desmentir-lo, no ho fan.
        Qualsevol personal pot denunciar-lo per injúries o difamacions en res del que ha dit. On són?
        Creuré més algú que fica cara, ulls, nom i cognom al que diu que un esceptiquet que vomita quatre atacs personals  sense signar. Encara més quan el que pronostica i diagnostica durant mesos s'adiu més a la realitat que res que se't pugui haver ocorregut a tu en ta vida.

Suposadament els folls no hi toquen gaire, no veuen el món pel que realment és. Curiós que aquest sembla que hi toca massa en la descripció de la tàctica i comportaments dels polítics (i els que els hi fan seguici) al llarg dels darrers anys. O bé ell és sencer o bé la realitat s'ha tornat tan folla com ell.

• Defectible7.981 270👍 3
          Però tu dius que va ser "un jutge espanyol" que el va "fer tancar"...

En d'altres entrevistes ell diu que va ser "tot el sistema de salut pública" que estava conxorxat amb els "líders processistes"...

No ha mostrat mai què deien els papers de quan el van ingressar forçosament? Ara em diràs que "han desaparegut" o no hi té accés, no?

En el fet que un dels professionals al centre després d'uns mesos va avalar que no existia cap trastorn i per això ara és al carrer.

I és clar, hi ha un munt de trastorns transitoris. Un trastorn psicòtic, per exemple, és transitori.

Sinó tota la gent que entra en un psiquiàtric no en sortiria mai més, tanoca!

Us ha ben entabanat.

Clar que el fet que digui que lo de la Muriel va ser un assassinat us hauria de donar alguna pista
            Me'n dóna una pista, sí. Tant com els qui diuen que una mort cada mes d'un jutge o testimoni en un cas crucial per la màfia espanyola és pura casualitat.

Brot psicòtic transitori tingué en Xirinachs en deixar-se morir d'inanició dius?

Que et sembla si anem tu i jo als familiars d'en Xirinachs i li expliquem que en penses dels qui sacrifiquen sa vida sense menjar i després anem als de la Muriel i els exposo els fets que fan ferum sobre les condicions de la seva mort i el tractament posterior pels mitjans?

Quins creus que estarien més disgustats, oh virtuós ple d'empatia?
            • Defectible7.981 270👍 3
              Brot psicòtic transitori tingué en Xirinachs en deixar-se morir d'inanició dius?

Xirinacs estava terminal. Va exercir el seu dret a triar com morir, i va fer-ho sent conseqüent amb allò que havia defensat tota la vida.

Suposo que saps que l'objectiu de les vagues de fam no és pas morir, no?

Xirinacs mai es va deixar morir de vaga de fam, perquè aquest no és l'objectiu d'una vaga de fam pas. Per regla general, la gent les sobreviu, i quan no ho fa és per motius desgraciats.

Un dels possibles efectes adversos d'una vaga de fam és, per cert, patir de trastorns mentals, suposo que ho saps. Si no tens el cap ben posat, pots perdre la xaveta fàcilment.

Aquest senyor ja delirava abans de començar la vaga, que és quan el van entrevistar.

No ha aclarit encara si qui fos que va ordenar el seu ingrés ho va fer per un tema de salut mental, per un tema de que la seva vida corrés perill, o ambdós.

Que et sembla si anem tu i jo als familiars d'en Xirinachs i li expliquem que en penses dels qui sacrifiquen sa vida sense menjar i després anem als de la Muriel i els exposo els fets que fan ferum sobre les condicions de la seva mort i el tractament posterior pels mitjans?

No puc pensar res de qui es sacrifica la vida sense menjar, perquè no hi ha ningú que així ho desitgi.

No cal que vagis a dir-los-ho, als familiars de na Muriel. Fes-ho per Twitter, a veure què et diuen, tanoca...
                Va deixar escrit el motiu abans perquè no li impedissin o es pogués recontextualitzar el seu acte (com tu estàs fent) i va assenyalar directament a la casta política del règim, especialment la nostrada col·laboracionista.

Delirava dient exactament quines eren les intencions dels caps de partit i diputats que són les que es van acabar succeint i que pots observar en el present.

De fet tens les admissions fetes sota jurament davant d'un jutge i televisades descrivint-te com exactament es va produir pas a pas el traïment que descrivia l'home delirant.
                Així que si tens una mica de confusió mental sempre pots demanar les cintes a tv3 i te les enviaran per correu, així revises el que s'ha dit.
                • Defectible7.981 270👍 3
                  Reitero:

Xirinacs estava terminal. Va exercir el seu dret a triar com morir, i va fer-ho sent conseqüent amb allò que havia defensat tota la vida.

Essent un referent per tot allò que havia fet abans, entre lo qual mai hi havia hagut plans de deixar-se morir.
                Jo sóc dels que, personalment, creuen que et convindria que et tractessin i donessin resposta en persona i no pas per twitter. Sinó perpetuaríem el problema.

Així que quan vulguis pots acceptar el convit.
    Seguint el criteri de les ments eixorcades per la postmodernitat qualsevol mena de persona que s'ha sacrificat per res més enllà de la protecció personal o familiar és boig.

És a dir tots els nostres avantpassats que han posat la seva vida per tal d'assolir res per la defensa de Catalunya i lurs llibertats estan per tancar, empastillar i posar camises de força.

No sé que serà de les generacions d'avui dia... però si tothom que ens va precedir era una combinació de pobre inútil, opressor, enfollit o feixista diria que qui no està bé d'enteniment són els llumeneres arrogants d'ara.
    • Defectible7.981 270👍 3
      Aquesta persona no era líder de res i es volia deixar morir.

A diferència del que diu, se'l va entrevistar. Jo recordo haver-ne sentit una entrevista en directe a la ràdio, a Pl. St. Jaume. Parlava com parlen els frics, no tenia cap mena de solidesa intel·lectual més enllà d'assenyalar una obvietat.

S'ha de ser tanoca per creure que algú et seguirà per posar la teva vida sobre la taula. A Espanya es treuen la vida 10 persones cada dia, 3.500 a l'any, i a ningú li importa un rave.
        Enlloc s'ha dit que tingui nervi de lideratge. Ni que cerqués res més al moment que denunciar la situació amb la vaga de fam perquè la gent collés els partits i es revertís la tendència.
        A vegades les coses s'han de fer perquè és just i veritable, siguis adequat o no per la tasca, encara més si ningú altre diu res.

La constitució del partit és posterior, ni retrau la certesa i predicció del que va dir en el moment.

Tu em veus preocupat pel que aparenti o sembli res? O ja per començar sobre el que puguis pensar sobre si se m'ha ensarronat o no? Veiguets tu que no podré dormir.
        Alguns ja hem sortit del pati de l'escola noi. Si busqués consens social i manteta arropada per guarir la teva fragilitat no vinguis a prevaricar basant-te en fets i argumentació
        • Defectible7.981 270👍 3
          A vegades les coses s'han de fer perquè és just i veritable, siguis adequat o no per la tasca, encara més si ningú altre diu res.

Correcte.

Hi ha molta gent que es treu la vida en base a aquests principis. "El món és injust, em mato."

Per regla general no tenen cap mena de transcendència, particularment quan no eren ningú que fos conegut per haver fet res d'especial. Com t'he dit, 10 persones al dia a Espanya —1 a Catalunya, per estadística. I a ningú li importa un rave.

També per regla general qui es treu la vida en base a aquests principis ho fa pres d'estats transitoris.
  • Hyphen436👍 648
    Vàries coses:

- Jo sí que conec personalment al sr Raventós i a uns quants del seu entorn. No sóc ni militant ni simpatitzant de Directe68 però sí que sóc membre de la Resistència, a més d'ajudar a difondre el seu missatge per les xarxes.

- Dono completa fe del que diu i denuncia, no només perquè em cregui la seva història personal, sinó perquè tot el que diu encaixa a la perfecció amb el que passa, les seves prediccions i els seus anàlisis polítics de fets que a la gent normal no ens encaixa.

- El que importa realment és que és l'únic partit que té intencios reals de fer la independència. Com? Irrompent al Parlament amb majoria absoluta i declarar la independència. Que sembla impossible? Cert, però hem de treballar per a que així sigui, difonent el seu missatge que canvia radicalment la persepció del que passa, que no té res a veure amb el que ens expliquen a TV3 o qualsevols altre mitjà públic o privat.

- És important pertant saber diferenciar entre la palla bona i la dolenta. Les primàries i la CUP no són en absolut qualsevol tipus de dissidència, doncs han tingut càrrecs polítics d'importància com escons al Parlament o surten constantment als mitjans que busquen promocionar-los. No ens hem de creure res del que surti als mitjans ni a ningú que hi surti constantment.

- Tampoc hem de fer-li cap cas al tarat mental que té el fòrum segrestat. Ell no és ningú per a acusar de transtor mental a cap persona i només sap que projectar en els altres les seves misèries morals, intel·lectuals i de salud. Ell sí que necessita ajuda psicosanitària.
  • pastor_de_bits10.294 9 210👍 2.199
    En Raventós és un personatge curiós, diu coses prou reveladores, com es teixeixen les relacions entre polítics, d'on venen, què feien en el passat, què fan ara, etc. Coneix bé aquesta generació que es reparteix el poder i les seves estratègies autonomistes, com ara "inflar el globus per punxar-lo" -el que sería apropiar-se del lideratge dels moviments socials per destruïr-los-. Trobo recomanable escoltar-lo per ampliar la perspectiva i conèixer una mica millor com funciona tot plegat. Al seu moment, quan els vaig descobrir, em va fer prou il·lusió trobar algú que públicament encara parlava amb una mica de sentit sobre la política catalana.

Però després de seguir-lo una mica... em cansa molt, perquè tot plegat acaba sent repetitiu i certes coses les trobo fora d'objectiu. Per començar D68 és literalment ell, el seu personalisme i els seus seguidors. Punt. No hi ha discurs que no comenti la vaga de fam. N'estic fati. Per començar i éssent just, és lloable fer una vaga de fam per la independència i denunciar l'autonomisme, en aquest sentit res a objectar, al contrari. La part que no compro és la que ve després: del "segrest i tortura química perquè la gent pensi que és boig i d'aquesta manera no sàpiguen la VERITAT perquè és un perill per l'estat ñol". Ja per començar, l'estat espanyol -com molts altres estats-, no deixen morir ningú per una vaga de fam, independentment de si "ajuden" (amb sobredosis de pal·liatius) a morir algú que està en estat terminal degut a una malaltia o un accident. Això s'aconsegueix amb una ordre judicial declarant la persona un perill per sí mateixa. Amb l'odre a la mà, la resta de l'egranatge actua: si estan prou dèbils com per no poder-se moure, sonda nasogàstrica i avall. Si oposen resistència s'adoba una mica de química i llestos. Ho fan amb tothom, ell no és especial en aquest sentit, més aviat ha patit un "protocol rutinari". Concordo amb que no és just, cadascú és amo de la seva vida i cap estat s'ha de poder oposar a qui decideix acabar amb ella. Però per mi, en aquest sentit, les coses no son com ell diu.

Una altra cosa que em trontolla és el "xou de Truman", la "dissonància cognitiva" i la resta d'històries psicològiques que sempre comenta. Fins a cert punt hi puc estar d'acord, tots veiem cada dia com des dels grans mitjans de comunicació es manipula, de com es mouen en funció d'interessos político-econòmics, no és cap novetat per qui sap mirar des de diferents òptiques. Ara bé, redueix tantes coses en aquestes efectes que em fa pensar que ell també és víctima de les seves trampes psicològiques.
  • dumis1.962 6 854👍 1.230
    Sembla una paranoia però la veritat que coses rares hi ha. No s'entén que no declarin la independència. Ara està cantat que ens vendran que ens deixen fer un referèndum i òbviament el perdrem, de la mateixa manera que el perden tots els estats que pacten un referèndum. Els referèndums no es pacten amb l'Estat opresor. Han de ser unilaterals. Això ho sap qualsevol polític i en canvi ens venen que hem d'aspirar a un referèndum pactat.
    • Pedrolo10.912 3 195👍 5.099
      NO.
      No ens deixaran fer cap referèndum, ni referèndumdet ni res que s'hi assembli. El màxim que ens donaran serà l'Iceta al Senat, no aplicar-nos obertament el 155 i deixar-nos beure ratafia i cantar caramelles. Només això. Ja ho veuràs.
        Si que ens "deixaran". De fet ho vendran com una victòria nostra i aleshores "perdrem". Vaja, faran de manera que es perdi. Així ho rematen. 
          Clar, clar, l'Espanya qud no ens pot ni cedir els diners que marca l'Estatut perquè se li tirarien al coll i que demana un 155 contra Torra i diu que Iceta és independentista correrà a recolzar-ho...
            El referèndum l'hem de fer nosaltres, no pactar_lo amb ells. De fet ja l'hem fet.
              Fet però ni va ser validat pels observadors externs ni va ser aplicat pels agents interns. Total, en un parell d'anys serà una anècdota per explicar i prou.
                Perquè els polítics van voler. Busca com s'han fet la immensa majoria d'independències, referèndums unilaterals i declaracions unilaterals. És que no pot ésser d'una altra manera. Altra cosa que et vulguub vendre la moto.
                  Les independències s'han fet amb armes i /o amb "amics" internacionals que sí que en tenien.
                  • Rackoonaire761 1👍 868
                    En Raúl Romeva no va fer res per buscar-ne.
                    Ni tant sols ho va simular.
                    La UE és part interessada per tant l'has de pressionar amb Rússia i la Xina.
                    Si a  l'OTAN no li interessa la nostra independència és el que cal fer per a què baixi del burro.
                    En cas de conflicte d'armes sempre en trobaràs.
              • Rackoonaire761 1👍 868
                Això és el que voldrien els "nostres" polítics.
                Aquest referèndum és vàlid. De fet, no cal referèndum. Només la majoria que ja tenim al Parlament.
                Portem prou el·leccions amb majoria independentista per a una DUI. Altra cosa és el els diputats independentistes ho siguin però com que treballen per a Espanya...
      • Indecomuner4.039 3 527👍 4.086
        Ja hi firmo ara mateix si ens deixen fer un referèndum d'autodeterminació, encara que estigui manipulat. Seria una victòria que sentaria precedent, ja que ens reconeixerien pr primer cop a la història subjecte amb dret a l'autodeterminació. Fet un referèndum en podem fer més. I els vascos s'hi podrien acollir quan vulguéssin. IMPOSSIBLE.

Dit això, el seu argument cau per sí sol quan diuen que amb 68 escons delcaren la independència. A veure, si Ñ pot trucar un referèndum també pot trucar unes eleccions autonòmiques, no? És la mateixa cosa. Segons aquest supòsit, mai treuran 68 escons prquè faran tupinada per impedir-ho. Fí de la història.
  • tio_cuc1.713 14 923👍 474
    Aviam, aquest senyor potser no és un talp, però està sent utilitzat de manera barroera i descarada per les forces manipuladores de l'estat espanyol degut a la seua indefensió psíquica i psicològica.
  • Horus312👍 309
    Porta dos anys i escaig emetent aquest programa setmanal i encara segueix sent un desconegut per la majoria. La censura groga i espanyolista és implacable. Si en aquest país no surts a CATràdio, rac1, tv3, 8tv, el periòdico o laVanguardia no ets ningú. 
    A les xarxes socials es pot sortejar amb més o menys èxit aquest bloqueig, i encara gràcies, però si no treu el nas lo suficient penso que és pel balanç de coses positives i negatives:

Positiu:

Emet un missatge aclaridor de el transcors de tot plegat. Pot ser xocant, desconcertant per a qui es nodreix de la papilla que dóna mastegadeta el mainstream mediàtic abans esmentat, però una reflexió en fred sense sentimentalismes i amb objectivitat, obre ràpid el camí per a acceptar-ho.
    Afirma , que com tantes altres col.lectius, el catalanista rau pringat fis el moll de l'os en la psicologia inversa. Aquest fet el comparteixo 100%.  S'ataca constantment TV3 i mitjans catalans desde partits espanyolistes per a que l'independentisme se l'estimi més i el reclami amb força. Però...què és avui dia si no TV3? Un mitjà bilingüe, que discrimina positivament el castellà, que ha sofert una pèrdua de qualitat en els contiguts enorme respecte fa 15 anys. Des de en fa 3, treballa eficaçment en la doctrina del processisme i l'espanyolisme d'aparent baixa intensitat. Amb programes com el FAQS, la tendència ideològica dels telenotícies i l'infumable programa de tardes de la Melero.
    Ells són els dispensadors d'aquesta droga de purpurina i victimització que transforma una societat que hauria d'estar a les portes d'una rebelió en una massa acrítica, de llàgrima fàcil, crèdula fins a nivells complicats de comprendre i amb un nivell d'infantilització que afecta fins a persones amb doctorats i gent aparentment eminent. 
    Si s'aconsegueix que la gent estimi aquesta difusió de la burreria com a pròpia i nostrada....ja s'ha caigut de 4 potes al parany per a ves a saber quan sortir-ne.

Negatiu:

Repeteix tant incansablement el seu internament forçat a l'hospital que, lluny de compartir la solidaritat al respecte, fa aflorar una desconfiança.

És clar i nítid que Catalunya està corcadíssima i plena de cucs botiflers, espanyols i colaboracionistes. Però és una mica absurd plantejar que només ell i el seu sèquit a Catalunya són els bons i la totalitat restant són infiltrats. Això precisament pot donar a pensar al conjunt que l'escolta que el seu internament es pot haver produit per un clàssic cas de paranoia.

Ha de cuidar la imatge personal, sovint desendreçada i poc polida. Encara que es presenti com una alternativa política, polític ho és, i dins la política calen uns mínims de projecció personal, doncs ets una personalitat pública o que aspira a ser-ho.

Té un programa en que se li pot fer preguntes en streaming a facebook. Quan se li fan preguntes concretes sobre el modus operandi que cal seguir per lliurar-nos de la llosa que tenim al damunt respon de forma ambigua o dient que primer el votem a ell que és lo més important per sortir de l'engany.....Aquest fet és decebedor.

Horus escrigué:
      Porta dos anys i escaig emetent aquest programa setmanal i encara segueix sent un desconegut per la majoria. La censura groga i espanyolista és implacable. Si en aquest país no surts a CATràdio, rac1, tv3, 8tv, el periòdico o laVanguardia no ets ningú. 
      A les xarxes socials es pot sortejar amb més o menys èxit aquest bloqueig, i encara gràcies, però si no treu el nas lo suficient penso que és pel balanç de coses positives i negatives:

Positiu:

Emet un missatge aclaridor de el transcors de tot plegat. Pot ser xocant, desconcertant per a qui es nodreix de la papilla que dóna mastegadeta el mainstream mediàtic abans esmentat, però una reflexió en fred sense sentimentalismes i amb objectivitat, obre ràpid el camí per a acceptar-ho.
      Afirma , que com tantes altres col.lectius, el catalanista rau pringat fis el moll de l'os en la psicologia inversa. Aquest fet el comparteixo 100%.  S'ataca constantment TV3 i mitjans catalans desde partits espanyolistes per a que l'independentisme se l'estimi més i el reclami amb força. Però...què és avui dia si no TV3? Un mitjà bilingüe, que discrimina positivament el castellà, que ha sofert una pèrdua de qualitat en els contiguts enorme respecte fa 15 anys. Des de en fa 3, treballa eficaçment en la doctrina del processisme i l'espanyolisme d'aparent baixa intensitat. Amb programes com el FAQS, la tendència ideològica dels telenotícies i l'infumable programa de tardes de la Melero.
      Ells són els dispensadors d'aquesta droga de purpurina i victimització que transforma una societat que hauria d'estar a les portes d'una rebelió en una massa acrítica, de llàgrima fàcil, crèdula fins a nivells complicats de comprendre i amb un nivell d'infantilització que afecta fins a persones amb doctorats i gent aparentment eminent. 
      Si s'aconsegueix que la gent estimi aquesta difusió de la burreria com a pròpia i nostrada....ja s'ha caigut de 4 potes al parany per a ves a saber quan sortir-ne.

Negatiu:

Repeteix tant incansablement el seu internament forçat a l'hospital que, lluny de compartir la solidaritat al respecte, fa aflorar una desconfiança.

És clar i nítid que Catalunya està corcadíssima i plena de cucs botiflers, espanyols i colaboracionistes. Però és una mica absurd plantejar que només ell i el seu sèquit a Catalunya són els bons i la totalitat restant són infiltrats. Això precisament pot donar a pensar al conjunt que l'escolta que el seu internament es pot haver produit per un clàssic cas de paranoia.

Ha de cuidar la imatge personal, sovint desendreçada i poc polida. Encara que es presenti com una alternativa política, polític ho és, i dins la política calen uns mínims de projecció personal, doncs ets una personalitat pública o que aspira a ser-ho.

Té un programa en que se li pot fer preguntes en streaming a facebook. Quan se li fan preguntes concretes sobre el modus operandi que cal seguir per lliurar-nos de la llosa que tenim al damunt respon de forma ambigua o dient que primer el votem a ell que és lo més important per sortir de l'engany.....Aquest fet és decebedor.

Molt ben explicat!
    • Aufrany5.029 3 434👍 5.016
      S'ataca constantment TV3 i mitjans catalans desde partits espanyolistes per a que l'independentisme se l'estimi més i el reclami amb força. Però...què és avui dia si no TV3? Un mitjà bilingüe, que discrimina positivament el castellà, que ha sofert una pèrdua de qualitat en els contiguts enorme respecte fa 15 anys. Des de en fa 3, treballa eficaçment en la doctrina del processisme i l'espanyolisme d'aparent baixa intensitat. Amb programes com el FAQS, la tendència ideològica dels telenotícies i l'infumable programa de tardes de la Melero.

• Rackoonaire761 1👍 868
      Sobre lo negatiu:

Perquè no hauria de repetir lo del seu internament forçat? L'han fotut i és el més normal estar ressentit.
      Justamet li dóna autenticitat a diferència dels que van de Ghandi per la vida.
      En Junqueres i en Puigdemont no paren de voler fer peneta(sobre tot en Junqueres) amb la presó i l'exili.

Si la resta de l'independentisme no l'ajudà en el seu moment és corresponsable per maldat o incompetència de lo que va patir.
      Podien haver fet quelcom però no van fer res.

On surt aquest home? A alguna entrevista a alguna ràdio local i a internet. El que diu és prou important perquè fa pensar. Tots els catalans haurien de poder sentir la seva opinió.

Ser paranoic no vol dir que no et persegueixin.

Ha parlat clarament de qui s'inventa lo de "teories de la conspiració" per a desqualificar la dissidència. La CIA el 1967.

Jo mateix he vist per la tele com un periodista deia que li donaven sobres per parlar bé de la monarquia espanyola.
      En David Jiménez a Canal Català.

Què et fa pensar que no els hi donen a tots?
      Quants periodistes hi ha? Quants medis de comunicació no estan subvencionats?
      No hi ha pas cap quart poder.

Ja sabem com tracta el periodisme el tema de la immigració. Què et fa pensar que en altres temes és diferent?
      Van ser TOTS els diputats independentistes del parlament que ens van traïr varis cops. Ni un díscol.

Ara ha de cuidar la seva imatge personal? XD
      Sí. És important però com vols que estigui? Fotut i cansat.

Modus Operandi?
      Primer cal controlar el Parlament. De calaix.
      Tampoc s'ha de dir què farem després de la independència perque provoca divisió i és de lògica elemental.

No estic parlant de "cops mestres".
      Hom farà el que digui el poble. No només votant sino proposant.
      Tenim prou gent per a fer impossible que ni amb els Mossos en contra puguin res contra nosaltres.

Finalment és una qüestió de poder. Ni tan sols de democràcia. Els nostres polítics hi renuncien CADA DIA.

En Puigdemont no va ni fer dimitir el Trapero sabent que no era independentista.

Quants programes d'aquest senyor heu escoltat perquè em sembla que no gaires.

• henke56.801 12 9👍 9.657
    Té raó i alhora em sembla que se li envà anar l'olla. Són dues coses compatibles 100%. De fet és un henke a la vida real, jo sempre he mantingut un discurs igual però passo de deixar la vida per això.
  • barcelonista10015.049 11 131👍 1.590
    Venedors de biblies amb regust de secta.

Publicitat

Fòrums

• 9.296.814 missatges
  • 221.114 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums
Publicitat