Fòrum

Eleccions generals...un altre cop. El dilema

maori16.179 3 114👍 8.328
He d'admetre que sempre he votat, ni que sigui amb vot nul. Ara mateix sento molta mandra, bàsicament perquè la data m'agafa enmig d'un viatge fora de la UE i tota la paperassa que he de fer, francament, per unes eleccions que no faran canviar res (almenys en el sentit positiu).

Entenc que el vot és lliure, però hi deixo una enquesta. Atès que el paper d'ERC en els darrers mesos ha estat més que discutible, la sensació que tinc és de desídia, de tal manera que m'estic plantejant seriosament l'abstenció. No sé com ho veieu la resta, si teniu cap argument de pes que em faci replantejar-ho seria benvingut. 

He escrit només les opcions que es queden al marge del 155, per evitar trolejades. No hi incloc partits del PV ni illencs pel simple motiu de que sóc de la CAC.
Aquest fil està auto-descartat. No s'admeten més comentaris.👍 4 👎 0
Respon

Respostes

Configuració
  • quatreanys35.275 6 19👍 10.607
    Anys de proces d'independència, amb referèndum i una DUI, sí, tot de mentida i tot el que vulguis... i ara s'ha de votar a unes espanyoles?
  • caçadornegre1.345 10👍 1.137

Aquí servidor, no votava mai abans a les eleccions espanyoles (ni a les 2004, sent jove i impactat per la campanya emocional del 11-M).

Però el 2015 i 16 vaig anar a votar (ERC) i ha estat el vot més útil que he fet fins ara. No hi han motius per no anar a votar a les eleccions del Estat. 3 eleccions i dos presidents en 3 anys és molt més desestabilitzador per l’Estat que qualsevol performance que monti la Generalitat (evidentment 1-O a banda).

Aquesta vegada però hi han tres motius que em porten a no voler repetir el signe del vot:

• ERC de passar a anunciar que abandonarien el Congrés a votar totes les lleis del PSOE em sembla que es fer explotar el cinismometre.
    • Rufian en 4 dies a passat de ser un polític a una caricatura.
    • Com que la dreta arrasarà a les Castillas, Murcia, Cantàbria, Rioja.... passo d’escoltar a Joan Tardà dir que la Catalunya Progressista guanyarà a l’Espanya reaccionària (o qualsevol merda semblant que diria)

Per tant m’estic plantejant molt sèriament votar als convers, bàsicament com a vot de càstig a ERC. La seva actuació al Congrés ha estat tant o més lamentable que la d’ERC però almenys aquets són odiats ara mateix per tot l’espectre polític espanyol, o sigui que si fan una mica de postureo indepe a la campanya electoral i no rallen amb llistes unitàries o merdes de l’ANC votaré per primer cop als neo-convers.

• willybarna12.586 11 167👍 3.765
    butem tots a kumbarchensia, ka als daskerra van amb els pudamites nanus

vinga rigel ambia la kunsigna al Pardal

Publicitat

Fòrums

• 9.285.228 missatges
  • 220.680 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats